- 1087 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Birlikte Öleceğiz Sakın Korkma
Öyle zaman olur ki, insanoğlu hiç korkmam dediği bir an da korkuyla yüzleşir .Bu duygu hissettirmeden duyurur sesini. Kendine güvenmek kadar cesareti de yanına almalı insan. Bencil duygular yüzünden sahte kahramanlar çoğalmış olsa da asıl üstünlük henüz keşfedilmemiştir.Yani üstün olmak meselesi "savaşmak mıdır yoksa barışı savunarak savaşı kanatmak mıdır," bu da tartışılabileceğimiz en önemli konudur. Hayatın getirisinden çok götürüsüne alışan dünya insanları zamanı sömürüp kendilerini aklamaya çalışsalar da asla başaramayacaklardır, ölümü yok etmeyi...
Ölmek... ah şu siyah, beyaz resmin en korkunç ve ıssız hali. Kaç canlıyı kucağına alıp uyutmadı ki ölüm ana... uykunun serin yatağında mermer kaftanlı saraya girilip de çıkıldığını ben duymadım. Siz de duymadığınıza göre sorun yok demektir. Niye sorun olsun ki,insanların istirahat ettiği bir yerde kim kime kış der. Bazen iyi ki de ölüm var demeden yapamıyorum.
İtiraf etmeliyim ki ben ölümden, ölüm de benden korkuyor.Karşılıklı saklanıp köşe kapmaca yollarına başvuruyoruz. Henüz beni bulamadı ya da rol yapmaya devam ettiği için ben bulunmadığıma inanıp kendimle oh’laşıyorum. Ohh çekmek ah çekmekten daha iyi olsa gerek. Neyse ki, ahlarımı da yaşadım en az ohlarım kadar ve günahkarlığa ilk defa ne zaman adım attığımı bilmesem de sevaplarımın da o lezzetli tadının farkındayım.Siz de fark edin. Günah kadar sevaplarınızla da tanışın bence. Hangisi daha ağır gelir bilinmez.
Korkun ya da korkmayın insan kendinin katilidir, suç işlemek önce içinizde başlar sonra enseniz de kamburlaşır nihayet mermer kaftanlı sarayda iki tercihten birine yönlendirilir.Ya kabul edersiniz kendinizi öldürdüğünüzü ya da kabul ettirilirsiniz ÖLÜM’e...
Korku ile başlayıp ölüm ile sona geldiğim bu satırları zavallı ruhuma yazmak beni bir nebze rahatlattı. Yüzleşmenin keyfi, dinginliği ile saklanmaktan vazgeçtim.Korkuyla arkadaş olduk. Demin ruhuma bakıp gülümsedi, ben de ona göz kırptım. Siz de korkularınıza göz kırpın ama korkudan asla korkmayın...
"Her zaman benimle kalan ruhuma teşekkür ediyor ve gün gelir de söyleyemem diye şimdiden ona veda edip hoşçakal demek istiyorum."HOŞÇAKAL SEVGİLİ RUHUM...Birlikte öleceğiz sakın korkma...
-NOS-
Nurcan TALAY
12.09.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.