Ankara Gecesi 3 Sezon 4. Bölüm
Berkant Tanfer ve kendisi hızlıca otobana çıktıklarında saat 18 di .ellerinde görev emri ile ilerliyorlardı. İstanbul …hiçbiri İstanbul u sevmezdi İstanbul karışık kalabalık itiş kakış ve düzensiz gelirdi hepsine Hakan İstanbul da görev yapmıştı o zamanki anılarını da hiç sevmezdi aklında bin bir anı ile yolda hızla ilerlerlerken Hasan çoktan taksime gelmiş oradan Habip in adamı ile buluşup taksimden galata ya gitmişler galata dan onları bir araba alıp ahırkapı tarafından Bakırköy e götürmüş orda bir arka sokaktaki eve girmişlerdi. Hasan Habip i arayıp hem teşekkür etti hem de pasaport işini ne sürede ayarlayacağını öğrenmek istedi .Habip ona 1 gün bekleyeceksin dedi sonra hava alanına gideceksin oradan tekrar görüşürüz çok kısa olmasına rağmen hatta girmişti bu konuşma ve Hakan bunun haberini aldığında bolu tünelinden henüz çıkmışlardı. Berkant dedi hakan İzmit e gelmeden parkshop da mola verelim birde değerlendirme yaparız tanfer le beni orada uyandır .
Gözlerini kapattı aklında fulya ve beyza vardı beyza nasıl oldu hala anlamamıştı ya fulya bu şerefsiz adanalı hasan onu nasıl bulmuştu ve hala kendisi fulyaya uğramamıştı .Beyhan da hala hastanede idi Nihat o hali ile en çömez olmasına rağmen iki kere kahramanlık yapmıştı helal be sana genç adam dedi içinden aklı gene ful ya ve beyza ya takıldı kalbinde değişik sancılar vardı kendisine uzak olduğunu düşündüğü hisler ama hangisi ağır basıyordu fulya mı beyza mı yoksa bu saatten sonra hiç bu işler ona göre değil miydi….
Nihat tüm gün yaşadıkları ve yarasının da etkisi ile erkenden yatmıştı aynı odaya beyhanı da getirmişlerdi. Beyhan şoku daha yeni atlatıyordu Nihat Fulya yı merak etti . Yatağından Beyhan a hissettirmeden katlı ve Fulya nın gece için müşahede de tutulacağı odaya ilerledi. Fulya onu görünce hafifçe tebessüm etti Nihat ne kadar güzel bir kadın bu diye düşündü içinden keşke dedi amirimle ilişkisi olmasa . Sonra duygularını geriye attı . Nasılsınız dedi Fulya teşekkürler dedi iyi sayılırım bugün için teşekkür ederim yok dedi Nihat ben teşekkür ederim sizin sayenizde adamı vurabildim ve sizleri koruya bildim malum ben adamı hiç görmemiştim resmi ben hastaneye geldikten sonra dağıtılmış ekiplere fulya güçsüz ince parmaklarını kaldırdı genç yakışıklı Nihat a baktı aralarında çok yaş farkı yoktu aslında nerden baksan 8 yas büyüktü Nihat tan fulya vardı ama gönül bu ne fırtınalara gebe olurdu isteyince ve Nihat a seslendi size bir teşekkür etmek istiyorum biraz yaklaşırmışsınız Nihat tereddütle yaklaştı aslında içinde bir ses olacaklara dair onu uyardı ama o sese kulak tıkadı ve fulya nın sıcak dudakları Nihat ın dudaklarında birleşti.
Nihat ama dedi amirim Fulya kızgınca onun başını geri itti artık hakan diye birisi yok benim için dedi yanıma bile uğramadı morga gittikten sonra acilen cıkmış hastaneden Nihat yok öyle düşünmeyin o çok hassastır diyecek oldu fulya gayet sert Nihat ı susturdu. Nihat da artık üstelememek istemedi zaten ve tekrar dudakları birleşti .Hastane odası sesiz ve sakındı Nihat sanırım dedi nefes alma şansı bulunca sanırım size aşık oluyorum fulya gülümsedi galiba yıllar sonra bende …..
YORUMLAR
Merhaba;
Konuya hakim,anlaşılır,duru ifadelerle anlatmak istediğinizi net anlatan,irdeleyen,Ankara gecesi 3.sezon 4.bölüm
(bu bölümde dahil.) bütün öykülerinizi keyifle okudum.Son söz olarak diyorum ki; tüm öykülerinizi kocaman bir yürek
ve emek vererek yazdığınız için kaleminize sağlık.Yorumlarımı öyle içimden geldiği gibi yazıyorum,edebi sözlerle değil.
Güzellikler,dost kalem yüreklerle paylaşıldığında daha bir güzel.Teşekkürler efendim.
Yürek dolusu saygı ve selamlarımla.