Doğurdun beni kör karanlık bir gecede.
Doğurdun beni kör karanlık bir gecede. Daha ilk soluğumu aldığımda ağlamaya başladım olacakları tahmin edercesine. Ama inan göbek bağımı koparttığında bile canım bu kadar yanmamıştı. Belki de bu yüzden yüzüm asık dolaşırım, çekerim hayatım boyunca acı. Avuçlar dolusu ağlarım pek belli etmeden sana. Bunlar nerden çıktı deme bana. Hep konuşmak istemişimdir yıllar yılı.
Evlat büyütmek zor iştir bilirim. Her ananın harcı değildir. Kimisi serseri olur kimisi soytarı . Ama benden şüphen olmasın anacım. İnan bilirim acıyı, kederi, namusu. Hiç bir zaman boynunu bükük dolaştırmak istemedim seni. Dik yürü meleğim hiçbir zaman da boyun bükecek hatalar yapmadım sana karşı. Belki bir çok hata yaptım ama yüzünü kızartacak hatalara hiç yer vermedim hayatımda. Vermemde !.
Her ne olursa olsun yanımda olan kadın yüreğimde adın meleğim diye yazılı.
Bir sofrada kahvaltıya doymadım hiç bırak da konuşayım.. belki de canım yandı kim bilir bırak da ağlayayım.
Daha sekiz yaşımda arkamdan vurdular beni. 15 yaşında ise her gün ölerek yaşamayı öğrendim ben. Her yeni dalga bir köşeye savurdu beni. Zamanla kalkıp o dalgalarla kavga etmesinde öğrendim. Kaçmadım hiçbir zaman. İleriyi görebilmek için başımı dik tuttum her zaman. Kimsenin önünde boyun eğmedim. Kimseye de muhtaç olmadım bu yaşıma kadar. Zaman alışmayı öğretti unutmayı asla.
Olsun varsın hayata inat yaşıyorum. Şükrediyorum. Başımı sokacağım bir ev anne diyeceğim bir kadın var hayatımda. Düşünüyorum bazen hayat bize acılarının yüzde birini yaşatıyor. Aç kaldım zaman zaman ama onursuz hiçbir zaman. Beklide o yüzden güler hep bir yanım. Çok küfrettim onursuzlara yılmam diyenlere. Düşüncelerimden dolayı çok uğraştılar benimle. Ama kökü toprağa saplanmış çınar gibi direndim dimdik onurlu.
Şu an bu satırları saf bir tebessümle yazıyorum. Zaman akıp gitti. Büyüdük. Hayatı tanımayı zorluklarla mücadele etmeyi sevdiklerimden ayrı kalmayı öğrendim. Hayatta adaleti aramak kadar saçma., öleceğini bildiğin halde yaşamak.
İşte meleğim bu hayatı zorda olsa sevdiren , bazen bana kızıp o keder dolu gözlerinle baksan da hayatta yaşamayı göze alacak kadar seviyorum seni…
Bir kanadı kırık , zorla hayata tutunmaya çalışan meleğime……
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.