- 989 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
yine sana bakıyor uzaktan gözlerim
Yine sana uzaktan bakıyor gözlerim. Gelmek nedir bilmez misin yar, kime bu hasretin? Gün döner dağlar ardına, sen gene bensiz bir akşama “merhaba” diyeceksin. Umut etmek böyle zor mu yar, ne zaman biter bu hasretin?
Ellerin var aklımda yumuk yumuk, bir sevda ki bu adı yok. Yar kokuna hasretim buralarda. Gel hep gel ki hasretinle yanmasın yüreğim. Sen olmazsan ne yapar bu yürek. Kime yaslanır sırtım, kimden güç alırım? Sevdiğim her şeyim sensiz bir anım bile geçmezken; nasıl geçer şimdi bunca zamanlar? Yar az kaldı biliyorum vuslata. Zaman akmak nedir bilmiyor. Hep bir bekleyiş var sana dair, kavuşmak var hayallerde. Sevdiğim, geleceğim, hasretimsin hazan akşamlarında. Ilık bir yağmurda ıslanmak gibi seni sevmek.
Diyorum ya bunca sevgi boşa değil. Sen benim kalbimsin ben de senin. Üzdüysem seni beni affet. Sevdim seni hem de ölümüne…. Sevdiğim sen tek gerçeğimken kim olabilir ki senin yerinde. Sen gönlümün kralıyken, tahtında kim oturabilir ki senden başka….
Sevdiğim tek gerçeğim. Bu satırlar sana yazıldı. Kalbimden akan sevgi şelalesi bu. Sadece sana yazdım. Senden başkası olmasın istemem. İçimde bir heyecan var sana dair. Duygularımı dökerken kaleme, titriyor ellerim. Gel sevdiğim , yalansız hesapsız gel. Gel sen gel hep gel…..
Özlemin yüreğimi kavurdu dedim ya geçmyor saatler, akmıyor günler. Bak gene zorla akşam oldu, sensiz ve sessiz. Hayallerimiz var biliyorsun yarın a dair. Umutlarımız var. Sen vazgeçmezsen gerçek olacak bunlar. Yüreğimin yegane sahibi kalbimin kralı geçecek bu kara günler.
Sevdiğim satırlarıma son verirken unutmadan seni çok sevdiğimi diyeceğim. Her bir adımda adını sayıklayacağım. Adını adımın yanına gururla yazacağım. Ilık bir mevsim bu bekleyişi zor, kavuşması kolay olan. Güzel bir sevda bu karşılığı olan. Ne olursa olsun ben hep yanında olacağım. Yalnız senin olacağım.
Yar kokuna hasret yaşıyorum, vazodaki çiçek gibi. Benim toprağım sensin. Ne zaman ki benim saksımdan alıp seninle karıştıracaklar ; işte o zaman köklerimi salacağım. En güzel meyvelerimi sunacağım. Benim gül kokan yarim “SENİ SEVİYORUM”
14.03.07 ZUHAL YILDIZ
YORUMLAR
Yar kokuna hasret yaşıyorum, vazodaki çiçek gibi. Benim toprağım sensin. Ne zaman ki benim saksımdan alıp seninle karıştıracaklar ; işte o zaman köklerimi salacağım. En güzel meyvelerimi sunacağım. Benim gül kokan yarim “SENİ SEVİYORUM”
her şeye rağmen ve inadına sevmek... dokunaklı satırlar okudum yüreğinize sağlık...
Sevmek, beklememektir. Beklentilerin son bulduğu bir duraktir o. Öyle ki tüm gerçekler, tüm dünya silinir gider. Ne O'ndan anlasilmayi beklersin, ne onu anlamayi. Ne onun gelmesini beklersin, ne onun Leyla, Mecnun olmasini. Bekledigin bir sey yoktur sevmeyi becermek disinda.
Keyifle okudum..
SEVGİYLE...