BENİ NEDEN BÜYÜTTÜN ANNE?
BENİ NEDEN BÜYÜTTÜN ANNE?
17 Ağustos 2011 Çarşamba, 15:44 tarihinde Esma Yaren Kurtgöz tarafından eklendi
Bir erkek evlat ünyaya gelir çok mutlu olur anne-baba..Derken masraflarıda onunla gelmiştir,bezi,sütü ve bakıcı parası.Devletimiz ne veriri aileye maaşlı bir anne -baba ise aylık bir paket bez parası,kalanı hepsi cepten.Bunlarda tamam ya sevgi ,şefkat anne çeker en çok bu ruhsal eziyeti işe gider aklı çocuğunda kalır.İyi baılmaz hastalığı anneye dert olur ya izn almak buda ayrı bir cehennemdir için acır işlerin seni bekler masanda başkası yapsa olmazmı olmaz der keyfine donulmasını istemeyen amirleriniz.Komşuna bırakırsın suçiçeği vs. çıkaran evladını ve onun vicdanlı sevgisine,yalvarıır yakarıırsın hatta ağlarsın bile.Zaman geçer bunlar kenarda kalır anne kalindeki izlerdir,derken bir şekilde ayrılık bulur seni ya boşanma yada ölüm.Ölüm bazen güzeldir öldü baban dersin evladım mezarı bu ve dua edelim,anlar çocukda aklı erdiğince.Ya ayrılıklar aklı ermez bunlara çocuğun babam varda neden gelmiyor? neden benimle oynamıyor der.Kadın herşeyiyle uğraşır hatta evlenmez bile erkek evladım var ezilmesin der,kocadan görmediğini ondan görecektir mutlu yarınlarında.Okul,yaşam,ergenlik,gençlik ve işsizlik bunları hep anne çeker ortada ne baba vardır nede devlet.Askerlik yaşı gelir oğlanın hayıflanır anne bir torpilimizde yokki oğlum,nerelere gider asker olursun?ağlar sızlanır üzülür..ve asker oğlundan gelen mektuplardır onu teselli eden..oğlu gelecekte emekli parasıyla evlendirecek oğlunu bekler gözüyaşlı anne.Duadan başka birşey gelmez elinden onun yokki bir vekil dayısı ve şehit haberi gelir oğlunun.....yansın dünya bir kadın bir evlat ve sönen iki hayat..nerde devlet?
Beğen · · Paylaş · Sil
Yorum yaz...