- 1270 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
TopRaĞa yAğmUr dÜşerKen..
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
yağmurla başlayıp toprakla sonlanacak bir ömrün mağrur kahramanı..adımın soyadımla oluşturduğu bütünlüğe aşığım..uzun bir sessizlik oluyorum amaçsız ömrüme..karşılıksız mektuplar kadar buruk kalbim..yaşadığım kent de bana benziyor gitgide..üşüdüğümde ağlıyorum "yalnızım" dememek için..uçaklar, gemiler, trenler çiziyorum hücremin duvarına..
gökyüzü sarardı ve kirlendi bulutlar..çiçeklerin sulanmadığı yerde başladı ayrılık..her sözcük dilimin ucunda küfre dönüyor..terkedenler nerede kaldılar, özledim arsız gülüşlerini..terkettiklerim hep benle, arabesk hüzünler tüketiyoruz birlikte.."kopmalı artık" deyip kopamayışlarımızı yalanlarla besliyoruz..besili bünyeler populasyonu ebediyete ilerlemekte..
tütün tütün çekiyorum seni içime her nefesimde..ölü bedenin can buluyor kanımın sıcağında..o kadar benziyorsun ki ölüme de, hayata da..seni sevmemek ölüm olurdu.."sevdim, öldüm..sevmeseydim, yine ölürdüm.." dedirtiyor sevdan..
bazen birlktelikler tam da zirvedeyken bitmeli..iyi ki aşkın en güzel yerinde terkedişmişiz..terkedişmek, bir tarafın terkedip diğer tarafın bu durumu kabullenmesi durumu..sevdan TDK ile yarıştırıyor..sevdan kelime toplulukları kurduruyor..sevdan konudan konuya geçirtiyor..sevdan OLDURMUYOR..sevdan yazılarıma bile isyankar..sahi sevgili, bu sevda seni neden bu denli şımartıyor..
şımardıkça daha çok benzeşiyoruz..
Rab en çok benzeşebilmeyi, sertelebilmeyi sevdiriyor sende..azarlanan çocuğun duvar dibine sinişini yaşarken bile sende, yaptıklarına mana arıyorum sevgili..ne yeniden ellerini istiyorum senden, ne de gözlerini..sadece yüreğine palavra sıkma istiyorum..uğruna kalemim feda sevgili, ruhunu kirletmelerine izin verme..şeffaflığa bürün biraz da, yeter ki bu kadar sır olma..istersen sözlerinden de mahrum kalırım, ama kendini unutma bu koyda..
"yaşamak neleri öğretiyor düşünüyorum
okuduğum bütün kitaplar paramparça.."
kırılmayı ezberledim, kırmamayı başarabilme için inatkarlığım..yok sevgili, ne kadar istesen de sen, kıramam seni..yaratımışa saygılıyım Yaratandan ötürü..her zerrende Onu görüyorken, nasıl isyan ederim yüz hatlarına..adın mısra mısra akarken varlığıma, nasıl benzerim sana..vicdanımı yakıyor Onu unuttuğum anlarım..
sevgili, onu unutmamalıydık..hesapsız bir zamandı..ben canımla cebelleşiyordum, sen yeni bir ömre hazırlanıyordun..heyecan sardı dört bir yanımızı..affet sevgili, seni azaptan koruyamadım..
hiçliğimin kabuğu kırılıyor şizofrenik bir gecede..durup bir hayal ediyorum simanı..gözlerin, gamzelerin, dudakların, kirpiğin, çenen; hepsi güzel de sevgili; tek bir dişini göstermeden, yüzüne hacim hacim yayılan tebessümünü tek geçiyorum..sen binbir anlam yüklüyorsun, dize dize, şiir gibi tebessüm ediyorsun; ben her bir dizeyi yaşıyorum benliğimde..sen görmeyi deniyorum, sen gibi hissetmeyi deniyorum..dudak kıvrımından başlayıp kulak memene kadar uzanan akışkan gülücükte, anneni görüyorum, baban kesiliyorum, avcı taburunda bir asker oluyorum, izmirdeki dostun hatlarına bürünüyorum, iki kelam edip cips yiyor, kola içiyorum, ablanla tv izliyorum..gülüşün bana, senin hayatına dahil olabilme onurunu tattırıyor..gülşün beni biraz sen, biraz ikimiz kesiyor..gülüşün bana en çok Onu hatırlatıyor..uğruna canım kurban Rab, ne güzelsin..
bırak zamana yenilelim sevgili..payımıza düşenle yetinelim..bedenlerimiz farklı rüzgarlarla farklı yönlere savrulsun..hadi, en kanadığımız yerden susalım..kanımın pıhtılarında kokunun serinliği..en çok da onu özlüyorum sevgili, affet..seni özlemeye bile çekiniyorum; bir sonraki cümlen hançer gibi saplanabilir benlğime, zira..
beni yalnız nesir paklayacak..çok kişilikli yalnızlığım ancak öyle hayat bulacak..kusura bakma sevgili, yürek sen atmayı bırakmayacak..bu sevda bir haysiyet timsali olacak..
seni lütfeden Rabbime, seni severek şükrediyorum..
selametle sevgili
tutulamamış sözler varken terkimde
hep saklımda olacaksın..
<ipince bir su gibi sızıyorum gecenin tenha göğüne
sessizce çekip gidiyorum şimdi, sensiz ve kimliksiz
belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün..>
YORUMLAR
ipince bir su gibi sızıyorum gecenin tenha göğüne
sessizce çekip gidiyorum şimdi, sensiz ve kimliksiz
belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün..>
Toprak daima suya,yağmura hasret kalırmış..
Yağmur yağmazsa eğer toprak kurur can çekişir adeta..
adın yağmur soyadın toprak..Ne güzel
ikisi de birbirine muhtaç..
Yağmura ab-ı hayat demişler yani bitmeyen hayat kaynağı
Toprak insanın asıl mayasıdır.
Bu ikisinin imtizacıyla hakikat pervaz eder.
Ne yağmur topraksız ne de toprak yağmursuz edebilir..
Ne mutlu sana ki.. İnsan için iki hayat kaynağı sende birleşmiş...
Yazınız boşa günün yazısı seçilmemiş..
Bunun hakkını çok iyi vermelisin.
selam ve sevgilerle
tütün tütün çekiyorum seni içime her nefesimde..ölü bedenin can buluyor kanımın sıcağında..o kadar benziyorsun ki ölüme de, hayata da..seni sevmemek ölüm olurdu.."sevdim, öldüm..sevmeseydim, yine ölürdüm.." dedirtiyor sevdan..
KELİMLERİN ÖTESİNE GEÇEN BİR YAZIDA AŞKLA VE AŞKIN ESAS KAYNAĞIYLA KAYNAŞABİLMEK SEVGİLİYLE BİR NOKTADA.
VE BÜTÜN AŞKLARIN BİR YERDE BİRLEŞTİĞİNE DAİR BETİMLEMELER VAR ...
GÜZELLİKTEN DE ÖTE MUHTEŞEM OLMUŞ.
GÜNÜN YAZISI OLMAYI ÇOKTAN HAKEDİYOR.
TEBRİKLER...
bırak zamana yenilelim sevgili..payımıza düşenle yetinelim..bedenlerimiz farklı rüzgarlarla farklı yönlere savrulsun..hadi, en kanadığımız yerden susalım..kanımın pıhtılarında kokunun serinliği..en çok da onu özlüyorum sevgili, affet..seni özlemeye bile çekiniyorum; bir sonraki cümlen hançer gibi saplanabilir benlğime, zira..
yenilmeyi kabullenmek de bir meziyet ama aşkta yenilmek kolay kabullenilemiyor işte... muhteşem satırlardı... yüreğinzie sağlık....