- 641 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Yüreğimin Yettiği Kadar
Ne zaman duracak bu duygu fırtınaları? Ne zaman dinecek bu içimdeki alı konamaz, zapt edilemez yürek esintileri? Ne zaman hatalarımın altında ezilmekten kurtulacağım?
Ah bu “ Ne zamanlar!”. Artık sabrım kalmadı. Ne direnecek, ne dayanacak takatim kalmadı. Bir an evvel nehirimin durulmasını, suların berraklaşmasını istiyorum. Duygularını acıttığım herkesten beni affetmelerini diliyorum. Beni affedin! Ben sizi affettim. Yaşadığım sızılı öyküler de yavaş yavaş eriyor hayallerimde..
Tek isteğim pırıl pırıl, iyiliklerle dolu yaşantılar. Ant olsun ki başka bir temennim yok! Artık yeteri kadar incittim ve incitildim. Yazgım dur demeli artık bu akışa. Sihirli bir tebeşir olmalı ve tüm utançlarımı silebilmeliyim kendimde. Arınmalıyım , yıkanmalıyım, yarattığım öfkeler kalbime sancı olarak geri dönmemeli..
Ey zaman! Elimden tut ne olur! Beni yalnız koyma! Mahrum bırakma devandan! Coşkunu ve tebessümünü tattır bana. Biliyorum buna muktedirsin. Yenik düşürme beni öfkeme. Irmağında temizle acılarımı.. Anlamını kaybetmekten korktuğum her anı teslim et bana. Ve ben de sana söz veriyorum ayrıntılarımı sızı olarak değil mutluluk olarak biriktireceğim kalbimde..
Ey sevdiklerim! Tutkuyla bağlandıklarım! Ağladıklarım! Yüreğimi çirkin, ucube hatırlamayın ne olur! Beni sadece sokakta neşeyle oynayan bir çocuk gibi anımsayın.. Çünkü geçmişim geçmişinizdir. Yaşadıklarım yaşadıklarınızdır. Acıttığım ve beni acıtan tüm yüreklere fısıldıyorum; beni iyi bilin ve mutlu olun. Ki ben de biran önce coşkumla kucak açayım önümde beni bekleyen yaşama!...
Ey sırlar! Gamlara dönüşmeyin bir bir. Ne benim ne de bir başkasının mutluluğunu çalmayın artık. ’Acı veren’ çiçekleri olmayın. Sadece sevgi için açın yapraklarınızı. Ya ilk başta dökün zehrinizi ya da sonsuza kadar sessiz kalın.. Sonradan bir başka aşkın kimliğiyle ortaya çıkıp kurban etmeyin aşkları. Yarım kalmış aşklara son verin. Ya yaşayın ya da gömün.. Yarım kalmış aşklar değil midir yeni doğan aşkları kanatan?
Farkındayım. Cümleler ruhumun karmaşasıyla besleniyor bu aralar. Ama tek arzum geçmişimdeki hatalarımın ayak izleriyle dolu olmadığı duru bir yaşam. Bu, geçmişte kalmış tutkularıma karşı ilk ciddi dileğimdir. Yoksa düşlerim günden güne tükenmekte, solmakta.. Bakımsız, çelimsiz bir hale dönmekteler. Ancak beyaz, bembeyaz bir ışık renk verebilir düşlerime. Ey zaman! Ey sevdiklerim! Ey sırlar! Beyaz ışığa kavuşturun beni. Bilin ki yaşadığım ve yaşattığım tüm sızıların bedelini ödedim. Yeteri kadar kamçıladılar yüreğimi...
Ey seslendiklerim! İnançla müjdeli haberlerinizi bekliyorum. Ben,yüreğim ve düşlerim için beni affedin. Ve gülümsemelerle bezeli yeni bir yaşam sunun bana. Coşkumu her daim hissedebileyim kalbimde. Biliyorum isteklerimi gerçekleştirebilmeniz kolay değil. Ama size inanıyorum. Tüm duygumla ve yüreğimin yettiği kadar inanıyorum…
Oktay Coşar
YORUMLAR
Oktay Coşar
Oktay Coşar
Glenay, Umut Kaygısız, Silence, Elif TPL;
Sizlere ortak bir cevap yazmak istiyorum :
"aynı çemberin içinde olduğumuz için mutluyum..."
Esma KAHRAMAN
Bilmediğim bir melodi dinledim.hiç duymadığım,Tüm gevezeligimi doldursan Bir ceviz kabuğu.
Parlak bir göz gormiyeyim. Ya da gülümseyen Bı yüz . Ben geldim diyen bir dost,tüm Özlemlerimi erteleyebilirim ve tüm kaprislerimi. Kırılmışsam iki gün ver kırmışsam ölebilirim.
İç sesinizi ne kadar güzel yansitmisiniz Marcel, Ari ari duygular!
Kaleme döken duyguların yansımasını seyrettim dost ! Musadenle ayna'ni alabilirmiyim.
Pozitif bir düş/uncenin pozitif hissettiren yazısını yürekten kutluyorum, sevgilerle...
Çevremizi kuşatan bilindik suratlara. Konuşmayı sevmez onlar, gürültüleri vardır ama hayatınızın içine inebilecek kadar değil. Elle yanaklarımı çekiştirirseniz gülmüş sayabilirisiniz beni ama yok dilerseniz ben gülüyormuş gibi yaparım, o kadar masum gözükür ki uzaktan. Hele bir de inanmak isterseniz mutlu olduğuma... İlave bir söz bırakıp lafı uzatmak zor geliyorsa herkes herksei kendi gibi zanneder durur. İşte böyle üstat, çenem düştü ama senin yüzünden:))
Tebriklerimi bıraktım çokça..