- 874 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTAN(İçindeki Ses)
Merhaba ben şeytan.Siz iblis de diyebilirsiniz.Bunların dışında daha çok ismim var.Ama size tek yapacağım iyilik isimlere takılmayın içine, yaptığı işe bakın isimler önemli değildir önerisidir.Başkada iyi hareket beklemeyin benden.
Kendimden bahsedeyim isterseniz.Çok uzun yıllar önce zirveden yere çakıldım.Neden biliyor musunuz? Sizin yüzünüzden.Bir avuç toprak yüzünden oysa ben ateşim.Size secde edecek değilim.Çünkü ben sizden daha iyiyim.Ne yazık ki iyi olmam zirveden en derin kuyuların dibine düşmeme neden oldu.Sizden nefret ediyorum.Beni çok sevdiğim cennetten kovdurttunuz.Makamımdan ettiniz.Artık size rahat vermeyeceğim.Aklınıza gireceğim.Size sürekli birşeyler söyleceğim.Bana uyacaksınız.Çok safsınız çünkü.Birden aklınıza eski sevgiliniz gelecek üzüleceksiniz.Neden ben diye isyan edeceksiniz.Çok safsınız çünkü.Durduk yere hayata sövdürteceğim.Doğayı kuşları göremeyeceksiniz.Çünkü gönlünüzün önüne perde olacağım.Hepiniz kör olacaksınız.Hiç kimse size Allahı gösteremeyecek çünkü ben kör edeceğim gönül gözünüzü.Para isteyeceksiniz sürekli.Çünkü ben doymam.Sen de doymayacaksın.Karşı cinse köle edeceğim sizi.Aklınıza doğru güzle şeyler dışında herşeyi getireceğim.Şükrü Hamdı unutacaksınız.Olurda birden malınızı kaybederseniz o zaman sizi kahredeceğim.Düştüğünüzde tekmeleyeceğim sizi.İntiharı düşüneceksiniz.Üzüleceksiniz.İsyan edeceksiniz.Sınavlarda iyi alınca kibirleneceğim, kibirleneceksin çünkü artık sen ben bense senim.Kötü olursan isyan edeceğiz.Kıskanç olacaksın.En iyi biziz çünkü.Önemli olan benim.Diğerleri değersiz.Yolda giderken kötürüme güleceksin çünkü komik insanoğlunu böyle görmek.
Ben sana hep fısıldayacağım sense anlamayacaksın.Aniden canın sıkılacak.Neden canın sıkıldı diye soranlara bilmem öyle işte diyeceksin.Beni bilmeden benim esirim olacaksın.Allahın sana verdiği iraden artık benim olacak.Zamanla sen ben olacaksın.Sana fısıldadıklarımı sorgusuz yapacaksın.Kölemsin çünkü.
Ben şeytan içinizdeki sesim.Ama siz beni farkedemiyorsunuz.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet o şeytan bizse insanız.Şeytan insanın ego dediği yerdedir.Size kötü şeyleri fısıldar.Üzülün diye.Eski sevgilinizi.Ölen annenizi.Kaybedilen sınavları.Üzülün isyan edin diye yapar bunu.O yüzden sakın üzülmeyin.Bilin ki o üzülmenizi istiyor.
Evet o şeytan bizse insanız.O size kibri fısıldar.Çünkü kendi en büyük kibre sahiptir.Onu cennetten kovduran da bu duygudur.Kibirlenmeyin.Siz de çünkü birgün ölecek olan yaratanına dönecek olan insansınız.
Evet o şeytan bizse insanız.O size kıskançlığı fısıldar.Çünkü o en büyük kıskançtır.İnsanı kıskanmıştır.Yaratanın kendisi yerine insanı seçmesi onun içinde büyük bir kıskançlığa neden olmuştur.O yüzden bizden nefret eder.Kıskanmayın siz insansınız.Yeryüzünde Allahın Halefisiniz.Diğerlerine bakıp kibirlenmeyin kıskanmayın.Kendinize bakın içinizdeki insanı bulun.Şeytanı dinlemeyin.Şeytanın hükmü bitsin artık sizde.Siz konuşun artık kendinizle.Yunusunda dediği gibi: Bir ben var benden içeri... Onu bulun ve onla BİR olun yoksa şeytan sizi kendiyle bir eder.
Saygılarımla..
Ahmet BAYRAM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.