HADİ...HERKES YOLUNA...
Vakit dar sevdiğim.Aramızda uçurumlar var.Bana ne ki..aklım sen de.Gönlüm sen de.Hayalin hep gözlerimde....
Bana yine bıyık altında gülme.Sakın ola yaşattığın cefa ile böbürlenme.Sen de sevdiğini söylememişmiydin bir zamanlar.Ne diller döküp...ne numaralar çekmemişmiydin...
Bak...anlıkmış duyguların.Elde ettikten sonra sonlanıyormuş .Dahasını istiyorsun hep...
Niye...nereye kadar...ya da ne kadar bu açgözlü duyguların.Hiç aklında vermek yok mu..Karşındakine de mutluluğu tatdırmak nedir bilmezmisin..Bunun hazzına ermek istemezmisin...
Ne zaman dilim çözüldü.Ben de varım dedim...duygu ve isteklerim var dedim.Sen geriledin...
Sanki mıknatısın zıt kutuplarıymışız gibi beni iteledin.Benim kendimin ve senin farkındalığım bu kadar mı kötüydü.Bir de bana hak verip,kendini benim yerime koyup daha makul düşünemezmiydin.Gözünden...gönlünden sana sana verdiğim emeği ve sevgiyi...karşılığında senin yaptıklarını geçiremezmiydin.
Her şey apaçık ortada.Fazla söze ne gerek.Senden bana gelecek ne bir fayda...ne bir yudum sevda yok belli ki...
Onun için çıkıyorum hayatının seyrinden.Onun için kendimi mahrum ediyorum en sevdiğim yerimden.Ayrılık hissettirir belki sana yokluğumu.Senin hayatındaki yerimi ve seni seven yüreğimi ararsın...kimbilir.Neden mi....başka çıkış yolum kalmadı da ondan...
En sevmediğim sözdü.HADİ HERKES YOLUNA.Bunu bende söyledim ya...pesss.
Hep sevginin varlığına inanan yüreğim,insan gibi çabalarım,ve uğrunda tükenen gençliğimden kalan kırıntılarla yaşama devam etmek için sevdiğim...HADİ...HERKES YOLUNA...
Bundan sonra...
Taş değmesin ayağına,
Yaş düşmesin yanağına,
Kem uğramasın yüreğine,
Gölge düşmesin mutluluğuna,
Dert degmesin bedenine....
Ve...
Ayrılık çökmesin gönlüne....
Sevgiler.
VARYOK. 27.07.2011 İST.