- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
[ italik ]Ayrılık bu mudur?
Deli gibi aşıksınızdır ama süregelir kavgalar..
İçimden "ne olur ayrılmayalım,beni bırakma" diyerek çıglık çıglıga ağlamalar,ama mesajlarınızda soğuk sert tavırlar ... ve bellietmezsinz o anlarda.O lanet olası guru yok mudur? Çıkardığı saçmasapan sorunlarla
onunda alınan kararlar işte seni kahreden seni senden alansonuç:AYRILIK
Yanlızca "ayrılık" kelimesini duyduğunda, bir anda kendini hissetmezsin ,hayattan kopacağını düşünürsün. işte şimdi yalnızsın...Hayatına karışan ,seni düşünen,seni senden çok seven,değerli olduğunu hissetiren kişi çekilmiştir hayatından.onun sıcaklığını,onun gülüşünü,onun dokunuşunu kimsede bulamayacağını bilirsin. bu gerçekte seni kat kat dahada mahveder.Öyle bi hal almışsındır ki;yaşamak istemezsin.bir tek bedenin kalır,ruhun çekilmiştir köşesine. ruhun onsuz yaşayamayacağını düşünüp ağlıyordur sürekli.Bedenin de kendine düşen rollaeri oynuyordur çevresine."pişman değilim,onsuzda olabilrim,mutluyum" diye yalanlar atar.Halnuki kalbin hala paramparçadır.hep ağlıyorsundur içinden,nereye bakarsan o,onun gülüşü...
Bir an kokusu gelir burnuna,heycanlanıp etrafına bakarsın ama nafile! sen de bilirsin aslında olmadığını ama "belki"yi aklından çıkaramazsın !
Geceler üstüne yürü sanki. her gece yastığını ıslatarak dalarsın uykuya. Uyku. Uyku mudur? sanki,tine o! rüyalarından ağlayarak uyanır,telefona bakarsın.Yoktur,ne bir çağrı ,ne bir mesaj. Dipsiz karanlık bir boşluktasındır.Senden ayrıyım sen başkasınınsındır.. yani kısaca ben boşluktyım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.