- 516 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YÜCE ALLAH BİZLERİ KUTSAL DEĞERLERİMİZİ UNUTMAYANLARDAN EYLESİN
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
YÜCE ALLAH BİZLERİ KUTSAL DEĞERLERİMİZİ UNUTMAYANLARDAN EYLESİN
Kadir DURAK
Mehmet Emin YURDAKUL, Fazıl Hüsnü DAĞLARCA, Kemalettin KAMU, Yakup Kadri KARAOSMANOĞLU, Hüseyin Nihal ATSIZ, Ahmet KABAKLI, Gültekin SAMANOĞLU, Erol GÜNGÖR, Osman TURAN, Osman Yüksel SERDENGEÇTİ, Niyazi Yıldırım GENÇOSMANOĞLU, Hayati Vasfi TAŞYÜREK, Necmeddin HACIEMİNOĞLU, Necip Fazıl KISAKÜREK, Hüseyin YURDABAK, Fevzi HEPŞENKAL, Seyit Ahmet AVRASİ, Kemal KİREÇCİ, Burhanettin SEMERKANTI, İlhan DARENDELİOĞLU, Kemal Fedai COŞKUNER, Mustafa Necati SEPETÇİOĞLU, Arif Nihat ASYA, Dilaver CEBECİ, İsa Yusuf ALPTEKİN, Mehmet Ali ADALETİ, Ayhan SONGAR
Bu kervana Necdet SEVİNÇ Katıldı (23 Temmuz 2011 Cumartesi)
24 Temmuz 2011 Pazar günü ikindi namazını müteakip; İstanbul Fatih Camisinde kılınacak cenaze namazının ardından ebedi hayata gidiyor...
Saydığımız isimlerin kaç tanesini biliyoruz?
Saydığımız isimlerin kaç tanesini hatırlatmak üzere programlar tertipledik?
20 - 40 Yaşları arasından rastladığınız 100 Kişiye yukarıdaki isimleri sorun; "Şarkıcı mı? Nerede çalıyor, Popçu mu? Futbolcu mu? Hangi takımda oynuyor?" Şeklinde karşı soru ile karşılaşırsanız sakın şaşırmayınız?
Bunun nedenini aramaya gerek var mı?
Unutuyoruz...
Hepsi bu kadar...
Üç beş gün sonra Necdet SEVİNÇ’TE unutulacaktır...
Son destan yazarını unutan; yazdığı yazılar için kurşunlanan yazarı, Allah vardır dediği için okuldan atılan yazarı da unutur...
27 Aralık 5 Ocak Tarihleri Arasında "Akif’tan Arif’e Milli Edebiyat Haftası." Düzenleyelim... Diyerek avazımız çıktığı kadar bağırdık...
Sesimizi kaç kişi duydu?
27 Aralık Akif - 5 Ocak Arif’tir....
İki tarihin arasında; öyle bir program yapılır ki;
Dünya hayran kalır...
Dünya hayran kalır da; böyle bir programı kim tertipleyecek?
İşte önemli olan bu soruya cevap bulmak....
Kırım unutuldu, Yemen unutuldu, Trablus unutuldu, Balkanlar unutuldu, Dalmaçya unutuldu, Batı Trakya unutuldu, Bosna- Hersek unutuldu...
Unutulan yeri bırakıp; "Zaten bizim değildi ki;" Demişiz. Ya da; "Zaten bizim değildi ki;" Demişler...
Sus - pus olmuşuz...
Macaristan’da Papanın emri ile; 1218 Yılında; 40000 Müslüman Türk’ün kemikleri ile; kilise yapılır... Bu bir tarihi vesikadır...
"Haçlı seferleri Müslümanlara karşı yapılmamıştır." Açıklaması yaparlar...
Yine herkes sus - pus...
Bir futbol takımının başkanı; Çanakkale gereksiz savaştı." Açıklaması yapıyor...
Bir sözüm ona yazar; televizyonda; Çanakkale’de cahiller savaştı diyor...
Yine herkes sus - pus...
Çanakkale’ye öğrenciler; lise yıllarında götürülüyor...
O yaştan sonra neyi öğreteceksin?
İlköğretim 4-5-6. Sınıflarında verilen bilgi akılda kalır...
Buna da ses eden yok...
Unutturmak için ne mümkün ise yapılıyor...
Onun için fazla değil; 40 Gün sonra Necdet ağabeyimizde unutulanlar kervanına katılacaktır...
"Sağlığımda hatır sormayan, cenazeme kadar gelip yorulmasın." Diye bir söz vardır...
Aksini iddia eden yukarında ilk paragrafta yazdığım isimleri okusun, aynaya baksın....
Yüce Allah (C.C9 bizleri; kutsal değerlerini unutmayanlardan eylesin...
Allah (C.C) Afiyetler Versin...
NECDET AĞABEYİMİZ
VE;
BÜTÜN GEÇMİŞLERİMİZ İÇİN EL- FATİHA
Kadir DURAK
YORUMLAR
Onalar ki ışıktılar toplumun kanayan yarasına panzehir olacak ilaçları hazırladılar tabi bundan nasibi olan alıyor.Onlar çile yükünü yüklendiler sadece sanatı sanat için icra edenlerden olmadılar,dava insanıydılar sancı çektiler.Allah hepsinden razı ve memnun olsun.
Bu değerli yazınız,duyarlı davranışınızdan dolayı çok teşekkür ederim.
Necdet SEVİNÇ büyüğümüze Allah gani gani rahmet eylesin.
Saygı ve hürmetlerimle.