...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Bu öykü dahil bütün öykülerinizi soluksuz ve büyük bir keyifle okuyorum hocam.Yalnız ben daha çok ayakkabıcı dükkanını,Bedir'in akıbetini ve en son hastahanede bıraktığımız babasını merak ediyorum..
Sitede okudugum,okudugumu anladığım,yalın,sade,bizden öyküler yazdıgınız için ayrıca teşekkürü bir borç bilirim.
Kemnur
Kemnur
Ben finali çok beğendim. Sessiz ve derinden ama sezdirerek... ÖYle olacak sanıyorsun ama içinden bir ses yok diyor,gidişat öyle değil, bakakalırsın sonra:) Sonra bir bakıyorsun ki çok nazikçe düzenlenmiş bir bitiriş. Hem öykü şahlanıyor hem anlam bütünlük kazanıyor. Hiç hırçın ve dertli değildi kalem, elinden geldiğince objektif kalabilmiş ve dediğim gibi sonuç okuyucunun içini pat diye acıtmadan kibarca bağlanmış. Kutlarım, sizi okumak büyük bir keyif.
Kemnur
Balzac yaşasaydı eğer..'très bonne histoire' demekle kendini alamazdı sizin öyküleriniz için efendim.
Capcanlı ve bizden...
Hürmetle daim..
Kemnur
Merhaba,
Epeydir yazılarını okuyamadım. Heyecanlı bir öyküye başlıyorsun sanırım.
Ben de takibinde olacağım.. Kaçırdığım yazılarına da geriye dönüp bakacağım söz :)