- 2096 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZI GÜLLER....
Kan rengi, kıpkırmızı güller açardı bahçemizde .Gül kokuları dolardı penceremizden odamıza, baharı müjdelercesine .Aşkımız tazelenirdi sanki... Her sabah sevgililer günü coşkusuyla doğardı güneş üzerine güllerin.Çiy taneleri tazelerdi onları.Yataktan kalkmadan güllerin mis gibi kokusunu çekerdik içimize.Güne bir demet gül dererek başlamayı severdin.Özenle içeri taşır vazoya yerleştirirdin.Bak mevsim yine bahar .Tomucuklanmış bahçemizdeki güller..Belli ki yine kan kırmızısı açacaklar.Üzerlerinde kan rengi çiy taneleri olacak,her zaman ki gibi kokmayacaklar.
Yapayalnız ve hüzün dolu bir mevsim geçireceğiz kırmızı gillerim ve ben .
Sonra bir sabah uyanacağım ,güneşin güller üzerine gölgeler düşürdüğünü göreceğim... Kanadı kırık kuş misali yüreğimde küçük bir ümit kırıntısıbile kalmayacak. Tıpkı eski günlerde olduğu gibi kırmızı güllerimizin açmayacağını anlayacağım..
YORUMLAR
Gül dikenli olsa da;
Yine öter bülbül, güle barışık,
Örülmez ki cananın zülüfü ;
Olursa fikri karışık.
Gül açar gonca gonca;kedersiz…
Dalındaki bülbülden habersiz,
Duyulmaz bülbülün feryadı. sessiz;
Yaprağa düşen gözyaşı fersiz….
Ağlama bülbül boşa gözyaşı dökme,
Kurumasın gülde yaprak,
Bir gün ikinizin de sonu kara toprak,
Senin neyine dert alıp sevda satmak…....
Erdem GÜMÜŞ
Ereğli/Konya
bir şarkıyı anımsattı kan ve gül..
Koparma gülleri saksında kalmasın, o gülün, sana ait olduğunu göstermez.
gül dediğin narindir uzaktanda olsa koklamasını herkes bilmez.
gönül pencerenden görüyorsan ve kokusunu alıyorsan ne güzel.
Ve güneş çiğ damlasının üztüne doğuyorsa..Bilki bahar gelecek
sen üzülme....
KALEMİNE SAĞLIK BANADA BUNLARI YAZDIRDINIZ YA :-)
SAYGILARIMLA.....