- 1110 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Yaz dostum YAZ...
YAZ DOSTUM YAZ…
İnsanoğlu dünyaya geldiğinde, okul veya eğitim sürecinden sonra, ilk yazısını nereye yazdı, kâğıdı kim icat etti, okuyan bir fert olabilmek için ne sıkıntılara katlandı, huzuru bulan ahirete yatırımını da yapmaktadır. İmkân olması lazımdır. Maddi yönden zayıf olan, başkasının eline muhtaç, karnı aç insana siz ne okutsanız kafasına tam girer mi? Sizin dediğiniz bir kulağından girer diğerinden çıkar. Üretici olmak ve gelişen modern teknolojiye göre de sanayide, eğitimde, tarımda, turizmde her alanda rekabet eden, bilgili, saygılı, sevgiyle insanları kucaklayan nesilleri yetiştirmemiz gereklidir.
Milli ruhuna yabancı, Atasını sevmeyen ve saymayan nesilden ne umarsınız… Şanlı Türk tarihimizde birçok devletler kurmuş sonrada anlaşmazlıklarla parçalanmışız veya belirli kabilelerin tahrikleriyle, Savaşlarla, 1071 yılında Malazgirt ovasında Sultan Alparslan fetih ettiği, misak ı milli sınırları içinde, Çanakkale de yedi düvele karşı bir kurtuluş savaşı verip yüzbinlerce şehit kanlarıyla yeniden kazandığımız Türkiye’mizin kıymetini bilelim… Son 12 Haziran 2011 seçiminde yemine dahi etmeye gelmeyen, Televizyonlarda, yazılı basınımızda, mecliste konuşulanlara bakınız havasını teneffüs ettiği ülkemizde terör örgütü liderine özgürlük isteyenler ve hepimizin verdiği vergilerle, TBMM maaş alan 35 kişi ne yapacaklar merak ediyoruz. Millet yasama yapsın diye vekil seçiyor o grup kararı alıp demokrasi kurallarına göre muhal Afet yaptığını mı sanıyor sizce?
Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah GÜL ün yaklaşımları cumhuriyetimiz adına İYİ.
Dünya ülkelerinde, Siyasi ayak oyunlarıyla parçalanmış bazı ülkelerin tarih sayfasına baktığımızda hala huzuru bulamayanlarda var… Hangi birisini yazayım. Suriye-Irak-Libya-Filistin-Afganistan-Küba-Afrika ülkeleri…
O nedenle yaz dostum Yaz. Kimin umurunda…
Kökü sağlam olan bir ülkeyiz. Ne kadar şükretsek az. Duası bol olan yaşlılarımızın ve evliyaların himmetleri bereketi eksik değil. Anlayarak okuyan ve yaşayan bir aile topluluğu kurmadıktan sonra, ne yaparsanız yapınız düşman toplulukları bizim huzur bulmamızı ister mi? Film koymaz oynar. Bazı dizileri kaldırabiliyor musunuz. RTÜK Ne yapar?
Son Olaylara bakınız, herkes birbirini dinlese sorun azalır, ”en iyi ben biliyorum “diye mücadele edip durmuyor mu? Mukaddes dinimiz İslam’ın koyduğu prensiplere uymak için Kuran ı okuyup tatbik etmeyen bir genç sizce ne yapıyor. Diğer dinlerin öğretileriyle dünyalık kazanıp oyalanmıyor mu? Haksızsınız diyenleri duyuyorum ama onlara diyorum ki vefat eden insan ne götürüyor! Yaptıkları eserleri ve bıraktıkları mirası çocukları paylaşıp yemiyor mu? Yetişen çocukları, eğer iyi kültür almışlarsa Müslüman Türk aile yapısına uygun iş ve ticaretiyle örnek çalışmalar yapıyor. Eğitime yatırım yapıyor, Üretici oluyor. Diğeri de uyanamadan sefa sürüyor… Hadi bakalım zaman ne gösterecek. Nevşehir de üzüm suyu, sirke, meyve suyu üretimi de kapanmadı mı? Üreticilerimiz aldığı parayla tüketici olmaya gidiyor…Kayseri’den gelmiş yatırımcılar üzüm suyu üretiyor helal olsun…
Yaz dostum yaz tahtaya bir daha… Özelleşme iyi yanı da Var, eleştirilecek yanları da. Örnek mi? İçki fabrikaları kimin! Bankalarımızın kaçı yabacıların elinde? Para veren emir vermez mi? Bizden söylemesi! Umarız biz yanılırız. Emekli insanlar olarak ek iş peşinde koşuşturanlar az mı? Sivil toplum kuruluşlarını ne olur çoğaltınız ve destekleyiniz yoksa gidişimizde neslimizin bağımlılık alanları artıyor gönüllü arkadaşlarımızın feryadı da o…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.