SEÇİM BİTTİ TARTIŞMALAR SÜRÜYOR
OZANCA .SITKI DEMİR
SEÇİM BİTTİ TARTIŞMALAR SÜRÜYOR
Sevgili canlar seçim bitti ancak izleri bitmiyor CHP’de muhalifler beklediğimiz gibi ayaklandılar ortalık karışacağa benziyor Baykalcı kemalci guruplar oluştu. Ne diyelim maşallah yolunuz açık olsun beyler dedik. Diğer tarafta MHP kaset olaylarıyla başı dertte bu kadar sancının içinde %13 çok büyük bir başarı sayıyorlar kendilerine sanki kasetleri baş tacı etmişler gibi görünüyor. Çıkıp halktan özür dilemek yerine sessiz kalmayı tercih ediyorlar ben şimdiden söyleyeyim önümüzdeki yerel seçimde AKP yine birinci parti ve mersinde çok büyük bir oy patlaması yaparsa kimse şaşırmasın nedeni seçim atmosferinde birileri Rakı kadehleriyle poz verirde bunu da internetten yayınlayıp övünç duyarsa bu halk gereken cevabı verir ben eminim. yada ben gerçeklere parmak bastım diye hemen mahkemeye koşarlarsa halk sandıkta hesaplaşır beni yargılayabilirsiniz ama unutmayın ki ben bir HALK OZANI’yım ve Gazeteciyim sn. yöneticiler bizleri eleştirme yerine bilgilerimize başvururlarsa daha faydalı olacak diye düşünüyorum..Diğer tarafta AKP bizim eleştirilerimizi saygı ile karşılıyorlar ve kendi eksiklerini gördüğümüz ve eleştirdiğimiz için teşşekür bile ediyorlar .Biri mahkemeye veriyor biride teşşekür ediyor farkını siz yorumlayın oysa mahkeme yerine bilgime başvursalardı ALEVİ ‘ler için neler söylendiğini kasette dinledik bunlar hiç yaşan maya cak ti .CHP .MERSİN’de büyük şehri AKP’ye devrederse şaşırmam bunu da şimdiden söyleyelim .Macit beyin tek rakibi AKP ‘dir ben öyle görüyorum umarım yanılırım ama görünen başkan AKP.neden derseniz küçük olsun bizim olsun mantığı var bazı insanlarda buda AKP’nin işine yarıyor yada benim başkanım benden alemci vs. gibi talihsiz açıklama yapan sn. siyasi yöneticilere akp liler teşşekür eder bu tip insanlar rakibin ekmeğine yağ sürenlerdir bu tip insanların yüzünde değilmi bağımsız aday çıktı mersinde anlayamadığım tek şey bu insanlar bunu bildikleri halde halen bu tür insanları nasıl el üstünde tutuyorlar .Akıl alır şey değil inanın. Biz ALEVİ ‘ler insan ayrımı yapmayız yapanlara da karşıyız çünkü tüm canlıları yaratan ALLAH’tır onun yarattığına saygılı olmayan Allaha saygılı olamaz . tüm okurlarımız Allaha emanet olunuz …
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.