- 1107 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ EDEBİYAT DEFTERİ YAZAR VE OKURLARI
SEVGİLİ KARDEŞLERİM:
Benim Ülkemde Kürt sorunu yoktur Demokrasi ve Adalet sorunu vardır.Bunu maskeliler Kürt sorunu olarak Millete sunuyor. Recep Tayyip düşmanlığının maskesini de bu şifre ile çözebilirsiniz. Resmi Zinde Güçlü Dayatmacı Devlet ideoloji ile Sivil Millet İdeolojisinin Sorunu Vardır.
İstiklal Şairimiz Mehmet Akif Ersoy: İstiklal Marşımız da bakınız ne diyor :
“Cânı, cânânı,bütün varımı alsında Huda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüdâ.”
ve
“Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli”
Mehmet Akif Ersoy ne hazindir ki ömrünün son zamanlarını vatanından cüdâ geçirirken hastalanmış ve Hakkın rahmetine kavuşmuştur. Yüce Allah ona rahmet etsin. Şiir yazmanın ve okumanın da suç sayılması bunun açık bir göstergesidir. Suni gündem ve sorunlar Maskeli toplum oluşumuzdan kaynaklanmaktadır. Akıllı insan maskeleri çözebilen insandır. Maskelerin arkasında ki yüzleri gören insandır. kendisini buna göre dizayn eden insandır. Millete rağmen hiç bir şey olmaz olamaz olsa da Millet uygun yer ve zamanda yerinden oynayan taşları yerine oturtur. Maske takmanın sebebi de Millete rağmen dayatma yapmak isteğinden kaynaklanmaktadır.Adalet Mülkün Temelidir. Temel sağlam ise hiç bir afet mülkü yıkamaz. Temel çürük ise mülkü payanda ile ayakta tutamazsınız. Mevcut durum sebep sonuç ilişkisinin tabii sonucudur.
Bizler maalesef gerçek tarihimizi bilmiyoruz. Birilerinin resmi ideolojinin etkisi altında yazdığı tarihi okuyoruz. Daha ne çok bilmediklerimiz var kim bilebilir ki. Mesela ben Saidi Nursinin mezarının yerini bilmiyorum. Bilen biri yerini söylesin gidib o Büyük insana mezarının başında bir fatiha okumak istiyorum.
Okka ve Divit Devrinin Büyük Şairi Ziya Paşa:
" Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde"
diyor. Bigisayar çağının insanı bunu pekala görüyor duyuyor ve söylüyor. Fakat maskeliler mitolojinin üç maymununu oynuyor. Aksini düşünmek eşyanın tabiatına aykırıdır.
Birilerine yalakalık yapmak için ve/ya fani şahısları övmek için Şiir yazmıyorum. Şiirden dünyalık bir beklentim de yoktur. Benim Allahtan başka birinden beklentim ve korkum da yoktur. Birilerini sever isem Allah için severim.Birilerine kızar isem Allah için kızarım. Şiir yazmak benim için araçtır. amaç değildir. Çünkü biliyorum ki ben de zavallı bir faniyim. Ülkemde cayır cayır yanan ateşi söndürmek akan kanı durdurmak için bir kova su da ben dökebilirmiyim hesabı ile yazıyorum.
Allahı, Dinini, Kullarını, Ezanı Muhammediyi, Vatanımı, İstiklal Marşımı ve Bayrağımı seviyorum. Manevi ve Milli değerlerim için hiç bir fedakarlıktan kaçınmam. Yani beni ben yapan bu Asil Milleten aldıklarımın karşılığın da birşeyler vermek istiyorum. Aslında bu benim vatandaş olarak ödevimdir de.
Şiirlerimi siyasi gözlükle okursanız zevk alamazsınız. Lütfen siyasi gözlüğünüzü çıkararak okuyun şiirlerimi. Aradaki farkı o zaman görürsünüz.
Selam Sevgi ve Saygılarımla.
Yaşar KANŞIRAY
Yaşer-e Muş-i
YORUMLAR
yasarkansiray
Selam Sevgi ve Saygılar sunarım Efendim.