Yaşamak biçimi kanımıza kadar işlek.
Mucizelere inanmayın hiç bir zaman. çünkü zamanın çabuk geçtiği yaşamak biçimi kanımıza kadar işlek.
ve Aşk bir üreme biçimi değil. uğruna ölünebilecek delilikleri kalp gözüyle görmek, hatta hiç bir ihaneti kabullenmeyecek kadar gözü dönmüşlük. seven affeder diye bir şey yok, burçların uyuma tamamen saçmalık. hani bir kuş misali sıkıca tutmak isterken, canının acıdığını hissetmek elden ayaktan keser bazen. sürekli kan kaybeder aşk denen illet ve anlamaz, anlatmak istediğini kendini bilmez soytarı kılıklı sevgi cümleleri...
Kimse göstermek istemez kirli çamaşırlarını, gururun kırıldığı yerde başlar yalnızlık konvoyları.. ardı arkası kesilmeyen acılar çekersin genzine, ki yutkunamaz sın da kimi zaman boğazında düğümlenir kalır..
Cesaretini toplayıp, çarpıp kaçamazsın. çiğneyip geçemediğin gururun varsa yanı başında... çarşı pazar arayıp ta bulamadığın yüzsüzlüğü maske olarak sunuyorsa her fırsatta sana. sensizlikten geçmemiştir yanlışlıkla bile olsa.. yürüdüğü yol sana çıkmıyorsa, bütün yolsuzlukları kabullenmişse çaresiz. göz göze gelmek utanmaktan çok korkutuyorsa. ve buna karşın halen kabulleniyor san su katılmamış saflığınla, vay haline budala...!
Orhan Ak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.