SAHİDEN/SAHİCİ
Bu güne kadar (2008 sonlarından itibaren) birkaç edebiyat sitesine üye oldum, şiirler ekledim yani aslına bakarsanız yazdıklarıma ben de şiir demiyorum ama kendi çapımda yazıyorum işte. Bazen beğendiklerim de oluyor canım, çok da boş şeyler sayılmazlar öyle değil mi…
Ancak bu site, zaman zaman kızdığım, eleştirdiğim hatta (site yöneticisi babamın oğluymuş gibi kavga ettiğim bile olmuştur.) küstüğüm anlar. Silin benim üyeliğimi diye serzenişte bulunduğum zamanlarda, (bir kere silinmişti de oyuncağı elinden alınan çocuklar gibi üzülmüştüm onu saymıyorum) belki de bir çoğumuzun çocuklarıyla yaşıt olan Site Maliki ve Yöneticimiz olan Sayın Habib DAĞ, kuşkusuz ki genel uygulama bu olmalı, hep sormuştur, üyeliğinizi silelim ama sebep ne diye. Burada amaç, sitenin daha iyiye ve güzele ulaştırılabilmesi için istatistiki verilerden bir taban oluşturmak kanaatimce.
Amaç her ne olursa olsun, bu nezaket karşısında ben saygı duruşuna geçerim ve üyesi bulunduğum siteme kendimi vefa borçlusu biri olarak görürüm ki, öyle de olmalı kanaatimce.
Şimdi durup dururken bu da nereden icap etti denilebilir, ama bu site (Edebiyatdefteri.com) Sahiden, sahici bir aile, sanal-manal değil yani…
Ben öyle görüyorum, bu düşüncemi herkes paylaşır veya paylaşmaz, hatta siteye yaranmak istediğimi düşünenler bile olabilir, serbesttir. Bu yazıyı birkaç gün önce okuduğum bir yazıdan etkilenerek gene birkaç gün önce yazmıştım, eklemek bu güne nasipmiş…
İYİ Kİ VARSIN EDEBİYAT DEFTERİ….TEŞEKKÜRLER ANSIZIN KARDEŞ…SEN SAKIN DEĞİŞME…..
Hatice AK/09.06.2011
YORUMLAR
"..hatta siteye yaranmak istediğimi düşünenler bile olabilir, serbesttir. "
BU CÜMLENİN DIŞINDA YAZININ TAMAMINA ,İMZAYSA İMZA ,PARMAKSA PARMAK BASARIM...HATTA YETMEZSE KALIBIMI BASARIM..BU DOĞRULTUDA SİZİN YAZDIKLARINIZI VE BENİM YAZACAKLARIMI ZAMAN ZAMAN SİZİNLEDE PAYLAŞTIĞIMIZ OLURDU Kİ, BUGÜN BUNUN TEYİDİ YAPILMIŞ...ÇÜNKÜ SİZİN YAPTIKLARINIZIN ÇOĞUNU BENDE YAPTIM..KÜSTÜM ..KIZDIM ...ÇAĞIRDIM...BAĞIRDIM..AMA BAŞTA YAŞININ ÜSTÜNDE BİR OLGULUK VE TEVAZU GÖSTEREK BU SİTENİN İLERİKİ AŞAMALARDA EVRENSELLİĞİ VE ENTERNASYONELLİĞİNİ SAĞLIYACAĞINA İNANCIM TAM OLAN VE KURUCUSU ÇOK SAYGIN ANSIZIN VE ŞAHSINDA EKİBİ (nerdeyse bize bakın hocam adamlık yöneticilik, idarecilik..hoşgörü ve her aykırılığa tahammül ve hazm-etmek böyle olur dercesine..) ÖRNEK DAVRANIŞLAR SERGİLEDİLER..ŞUNA KESİNLİKLE İNANIYORUM Kİ ; SİZİNDE BELİRTTİĞİNİZ GİBİ SANAL-MANAL DEĞİL GERÇEK BİR AİLE KURUMU OLUŞTURDULAR..BİLMİYORUM İLK GÖZ AĞRIM OLMAMASINA RAĞMEN BURADAKİ ALDIĞIM HAZZI HİÇ BİR YERDEN ALMIYORUM...DİĞER YERLERDE GÜVEN DUYMUYORUM..DOLAYISIYLA UZUN LAFIN KISASI KISA LAFIN KESESİ SİZE ,BİR ÇOĞUMUZUN HİSSİYATINA TERCÜMAN OLMANIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM..VE BU MEDENİ CESARETİNİZİ DE KUTLUYORUM...
haticeak
ne hissediyor ve düşünüyorsam onu belirttim.....:-)
Ne büyük moral oluyor böyle güzel şeyler duyduğumuzda. Kurucumuz Habib Bey'in inanılmaz sabrı ve özverisi olmasa bu kadar büyümez ve bu kaliteyi yakalayamazdık işin doğrusu. Teşekkür Hatice hanım, sizlerin güzelliği yansıyor gördüğünüzü söylediğiniz güzelliklere. Var olun, selamla...
haticeak
Yüreğinizden sevgi yüzünüzden tebessüm hiç ama hiç eksilmesin..
Sevgiyle kalınız..
evet haticecik üç yılı geçti ben bu siteye geleli
ve iyiki elmişim diyoru çok güzel dostlarım oldu
kızlarım
oğullarım oldu
ne güzel ben burada çok mutluyum
dilerim sende çok mutlu olursun sevgilerimle
sağ olun EDEBİYAT DEFTERİ COM
ve HABİP DAĞ
SEVGİLERİMLE HATİCECİK
haticeak
Teşekkür ederim Sayın Ayşe KARAN,
Sağolunuz, var olunuz...