Busenin Günlüğü (2)
Öyle hareketli öyle sevimli ki anlatamam. Aslında sevimli olmak için hiç bu tavırlara ihtiyacı yok. Sevimlilik hilkatinde var Buse’nin.oldukça da meraklı evin içindeki hemen her şeye patileriyle dokunup minik pembe burnuyla kokluyor. O köşe senin bu köşe benim koşuşturuyor.
Koltuğun üzerine tüneyip kulaklarını dikip akvaryumdaki balıkları merakla izlemesi ayrıca görülmeye değer. Evde Böylesine ilgi odağı olacağını hiç tahmin etmemiştim. Evin havasını değiştirdi desem abartmış olmam. Bundan sonra tatil programımızı ve bil cümle işlerimizi tasarlarken onu dikkate alacağız. Uyuması ayrı uyanması ayrı bir güzellik. İnsanda yadırganan ve ayıplanan gerinme ve esneme onda ne kadar da sevimli ve ilgi çekici bir bilseniz…
İnsanın her hareketini kayıt altına alası geliyor; ama mümkün değil. İnsanı en çok etkileyen yanlarından biri de fıtratından gelen temizlik tutkusu. Kediler temiz yaratılmış varlıklar, yemek yedikten sonra , su içtikten sonra itinayla temizlenmesi ayrıca takdire değer. İnsanı kudret-i ilahiye hayran bırakıyor bu sevimli yaratık.
Hanemizi şenlendirmesinin ikinci gününde ilk güne göre daha hareketli. Zaten bizi ve evimizi yadırgamamıştı. Sanırım kendisine duyulan yoğun sevginin farkında olması onu rahatlatan en önemli etkendi. İlk günden itibaren eşim fotoğraflarını ben yaşantısını kayıt altına alıyorum Buse’nin. İlerideki günlerde nasıl bir tablo ortaya çıkacak hep birlikte göreceğiz. Bugün Buse’yle paylaştığımız ikinci gün.
Daha nice günlere diyerek şimdilik nokta; ama üç nokta…
Ankara, 30.05.2011 İ.K
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.