- 1108 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Avrupa ve Insan Haklari
Avrupa’da cok büyük baskilar altinda yasamaktadir halkimiz. Her gün biraz daha artarak devam eden Irk’ci saldirilar insanlarin geleceklerine dair düsüncelerinde kuskular yaratmakta ve gelecek günlere güvenle bakamamaktadirlar. Cocuklarimiz okullarinda deli muamelesi görüp zihinsel özürlüler okullarinda okumaya zorlanmaktadir, karsi durupta ses cikardiginiz anda tüm yasalari ile üzerlerinize gelmektedirler. Bizim yasadigimiz Ülke icerisinde buranin halkinin cok acik bir anlatimi bulunmaktadir ki bunlara bizde sahidiz, aynen söyle söylemektedirler: "Türkiyeden gelen halklar yedinci sinif Insan bile degillerdir" diyorlar. Bu gibi konular ile TC nin ilgilenmemesi yurt disinda yasayan halklarina baskiyi biraz daha arttirmaktadir. Armut’un iyisini kim yer? Bir düsünün! Bizler ise simdi armutun ancak ve ancak Posasiyiz. Bu söylemlerim sadece Tükiye’den gelen degil bir cok az gelismis Ülke toplumlarinin halklari ilede ilgilidir. Avrupa’da bugünki yasam sisteminin (yabancilar bazinda) "Modern Köle" kavrami ile bütünlestigini görmekteyiz. Bizler dünyasal varliklariz ve yasam degerimizin en büyük degeri Insan olmamizdir, peki ne kadar insani manada yasayabiliyoruz: Hic. Iyide Türkiye’de Halki icin hicmi harekete gececek kurum dahilinde calisan ve bu insanlarin sorunlariyla ilgilenecek sahislar yok. Herkez cukkasini doldurmanin pesinde ve kimse gelecek kusaklar ile ilgili hicbir sey yapmamaktadir. Bu Ülkelerin insanlari bizim gibi az gelismis Ülke toplumlarinin sirtindan buralara geldiler ve simdi bu insanlari tanimak dahi istemiyorlar. Irkci saldirilarini hergün biraz daha yogunlastiriyorlar.
Irkciligin olmadigi ve tüm Dünya Halklarinin baris icerisinde daha refah bir ortamda yasamasi dilegi ile.
Deniz
YORUMLAR
BU SİTEDE KULLANICILARIN BAŞKA KULLANICILARI ENGELLEME MEKANİZMASI VAR.
KULLANICILAR BAZI KİŞİLERİN DÜŞÜNCELERİNİ VEYA BAZI DÜŞÜNCELERİ KENDİ ESERLERİNİN ALTINDA GÖRMEK İSTEMEYEBİLİRLER.
OLABİLİR.
ANCAK, BİRİNİ HEM ENGELLEYİP HEM DE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN YORUMLARINI ALIP EDİTLEYEREK VE CIMBIZLAYARAK İŞİNİNE GELENLERİ KENDİ İLETİNİZ ALTINDA SIRALAMAK SURETİ İLE MEKANİZMANIN BU ŞEKİLDE KULLANILMASI YAZIN SANATI VE İLETİŞİMİNİN AHLAKINA DA, ERKANINA DA HEM SIĞMAZ HEM DE YAKIŞMAZ.
BUNUN BU ŞEKİLDE UYGULANMASI, BUNA SEYİRCİ KALINMASI...
...
YAZIN ADABININ BU DERECE SUİSTİMAL EDİLMEBİLECEĞİ AKLIMA GELMEZDİ.
BİR ORTAMI YANSITAN ÜYELERİDİR, BİR ÜYEYİ YANSITAN ORTAMDIR.
DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİN EMEK HALİNE DÖNÜŞTÜĞÜ BU ORTAMLARDA İNSANLARIN YAZILARINI HEM ALIP KIRPACAK DEĞİŞTİRECEKSİN HEM DE GÜNÜN YAZISINI YAZMIŞ OLARAK ÖDÜLLENDİRİLECEKSİN.
BANA GELMEZ BÖYLE İŞLER.
HOŞÇAKALIN.
noa tarafından 5/1/2008 1:52:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
dünyanın hangi bölgesinde yapılırsa yapılsın ,ırkçılık aşağı ve adi bir eylemdir bir insanlık suçudur ve malesef ırkçılığın en yoğun yapıldığı bir ülkede yaşıyoruz.dışarda yaşayan dostlarımızın maruz kaldıkları bu saldırılarda onların acılarını bizde burda en içten ve samimi duygularla paylaşırken kendi sınırlarımız içindeki faşist saldırıları demokratik tepki olarak değerlendirme yüzsüzlüğünüde yapıyoruz.sevgili Deniz YILMAZ insanların sınıf ve ırk ayrımı yapılmadan yaşayabilecekleri bir dünyada yaşamanı canı gönülden diliyorum