Ekici'nin seks kasedi.
Vatandaş, Yozgatlı, Ankara milletvekili,
ülkücülük adına, Türklük adına, vatan adına, milli birlik adına mangalda kül bırakmayan, Osmanlı’nın soyundan olmakla övünen, İslam’ı kimseye bırakmayan, maneviyatı yüksek mertebede, eyvallah…!
Lakin ‘pislik5’ yazdım google’a çıktı o…
O iğrenç video.
Türklüğümden de utandım, Müslümanlığımdan da , İnsanlığımdan da.
Malum vatandaş, önce kadının çocuklarının gönlünü alıyor. Hediyeler getirmiş , eee analarıyla işi var, analarını ……. gelmiş ya hediye şart.
Kadın da öğretmenmiş ya, dehşete düştüm,
çocuklarını dışarıya gönderiyorlar, sonra kanepede yan yana oturuyorlar masumca…
Kanepede önce sarılıyorlar birbirlerine, çok özlemişler belli…
Yozgat’lının üç çocuğu var, hanım evde bekler, beklesin işi ne,
Hüsniye kadının çocukları boyu kadar, oyuncaklarla meşgul.
Neyse biz işimize bakalım diye iç geçirdi 56 yaşındaki ERKEK
İçim kabardı benim DEDİ içinden.
Benim de dedi KADIN.
İstiyorum seni dedi ERKEK.
Ah ben de , ben de dedi çocuklarını dışarıya gönderen kadın.
Dedik ya duygulara gem vurulur mu, arzuluyorlar birbirlerini canlarım, ne yapsınlar…!
Malum eylem başlıyor nihayet…
Ayakta, dudak dudağa, eller faaliyette…
Yetmez efendim yetmez.
Yan odada yatak var iki kişilik
Hadi.
O üstte, öteki altta, sonra öteki üstte, o altta, zengin pozisyon dağarcığı.
Mercimek fırında…
Farklıülkücülük internet sitesi 2 ay önce uyarmıştı Bahçeliyi, elimizde kasetler var toptan istifa edin.
Şantaj dedi Bahçeli, boyun eğmez Türk milliyetçisi.
Bugün ilk kaseti yayına koydular, şu ana kadar, MHP yönetimine hakim genel başkan yardımcılarının da içinde bulunduğu 6 istifa geldi.
İlk iki kaset izlenirse, şüpheye meydan bırakmayacak netlikte malum şahsın bir seks faaliyeti olduğu belli, hal böyle olunca ve bu kasedin hemen ardından istifalar gelince, anlaşılıyor ki diğerlerinin de benzer yasak ilişkileri var. Gocunmak boşuna olur mu?
Şimdi;
Seks erkek için de kadın için de inkarı mümkün olmayan bir arzu, bir ihtiyaç şüphesiz.
Bu nedenle evlilik bağı içinde bu ihtiyacın giderilmesi hem dinen hem de bizim gibi yarı seküler toplumlarda kanunen caiz kılınmıştır.
Bunun dışındaki her seks faaliyeti de en başta dinen yasaklanmıştır.
Ne var ki %98’i Müslüman dediğimiz bu topraklarda seksi evdeki eşinin haricinde başkalarıyla da yaşamak oldukça yaygındır. Bir biçimde meşreplerine uygun bir yolla evdekine ihanet ederler.
Kimi metresle, kimi imam nikahlı birkaç eşle, kimi ara sıra kaçamaklarla durumu idare ederler.
Haa bu arada ihanet yalnız erkeğe özgü bir kavram değildir şüphesiz. Ancak kadının toplumsal durumu sebebiyle ihanet büyük bir titizlikle gizlenir. Mesela erkek sohbetlerinde başka kadınlarla birlikte olduğunu böbürlene böbürlene anlatan erkek çok görürsünüz de, kadın günlerinde ihanetini anlatan bir kadına rastlayamazsınız. Bu söylenecek bir durum değildir çünkü.
Bu toplumda erkekler için genelevler mevcutken, kadınlar için böyle bir ev var mı?
Şunu söylüyorum efendim ,kadınlar da masum değil, onlarda en az erkekler kadar ihanete meyillidirler. Ancak yapabilenler, yapabildikleri nispette yapıyorlar. Değilmi ki seks erkek için olduğu kadar kadın için de haz veren bir eylemdir. Yaratılış realitesi.
Bakın kasetteki kadın, çocuklu bir kadın ve çocuğunu dışarıya göndererek bu işi yapıyor.
İğrenç olan da burası zaten, ar duygusunun, hayanın yerle yeksan olduğu, insan hayvanla aynı kökten gelir diyen evrim teorisini doğrulattığı bir görüntü. Kendi içimde tolore edebilirdim gördüklerimi, bir profesyonel hayat kadınıyla yapsaydı bunları Yozgatlı zat. Kadının da çocuklarını görmeseydim görüntüde ihtiyaç gideriyor diyebilirdim belki, kabul ederdim demiyorum ama yargısız infaz da etmezdim. Ancak videodakiler vicdanları kanatır cinsten, mahkeme edilecek bir yanı da yok.
İnsana tek eş yetmiyor anlaşılan, değişiklik istiyor..
Kimi resmi nikahlının yanı sıra, 4’kadar yolu var deyip üç tane de imam nikahlı alıyor, o akşam canı kimi çekerse…
Kimi resmi nikahlı bir eşin dışında ara sıra tek gecelik kaçamaklarla vaziyeti idare ediyor.
Kimisi ise ki daha çok kadınlarda görülen bir durumdur bir süre sonra evdeki erkeğinden bıkıyor, farklı hazlar yaşamak istiyor ne var ki toplumsal rolü mani , bu durumda dinen de kanunen de geçerli olan boşanma mefhumunu kullanıyor, 50 yıllık aktif cinsel hayatına farklı erkekleri sokuyor. Yalnız bu yolu, ancak çok güçlü kadınlar kullanabiliyor, oysa kaçamak….
Duygularına gem vuramayan ve ölüm dahil tüm riskleri göze alan kadınlar, anlaşılan öyle önlenemez duygular içindedir ki başka erkeklerle ihtiyaç giderirler.
Kimse masum değil sonuç olarak, ne kadın ne erkek, herkes elindeki tüm imkanları kullanarak ikinci, üçüncü, beşinci, yirminci …. Kadınla, erkekle beraber olmaya çalışıyor aslında.
Ve yapmıyorsa, yapamıyorsa kim bilir belki yapamadığındandır.
Toplumsal baskı
Çocuklar
Sosyal statü
Eşten korku
Abiden, babadan korku
Parasızlık
Dinsel nedenler
Fiziksel yetersizlik
Yaşlılık
…………..
Ve maalesef bunlar yoksa ihanet var, ikincisi var, üçüncüsü var….Erkek için var, kadın için var.
Siyaseti dizayn etmek saikiyle hafiye gibi, paparazzi gibi insanların açıklarını aramak iğrençtir. Bu yol sağlıklı değildir. Bu gidişat iyi değildir. Değildir ama, internet çağında artık, herkes hiçbir şeyin gizli kalmayacağını bilsin.
Mamafih görüntülerde keşke çocukları görmeseydim, belki profesyonel hayat kadınıyla eşini aldatmış der geçerdim Yozgatlı için. Ama ortada çocuklar var bu nasıl tolore olur.
Hüsniyekadın, çocuklarının yüzüne nasıl bakacaksın. Ya sen Yozgatlı, karına ve 3 çocuğuna ne diyeceksin, senin o seksüel hazzın doruğundaki görüntünü gören karına ve çocuklarına.
Bu topraklarda,sen bundan böyle nasıl yaşayacaksın…!
İbrahim Erol
gazete54.com
22 Mayıs 2011
YORUMLAR
Saygıdeğer İbrahim kardeş,
Yazını okudum akıcı ve nasihat verici.
Lakin toplumumuzun değer yargıları üzerinde eksikliklerin düzelmesi için sizler ve bizler çok eğitime devam etmeliyiz...
YEŞİLAY Kuruluşumuzun genel amaçlarından birisi de;
Genel ahlaki bozulmaların düzelmesi konusunda rehberliklerimizi yapmaya çalışıyoruz.
Bazı kadınlarımızı da erkeklerimizi de ,,,,
Allah ıslah eylesin.
Ulusal TV Bazi diziler de,
cep telefonları ve sanal msn ve konuşmalarda toplumda bağımlılık çeşitlerini artırdı.
Maalesef yetkililerimizi hepimiz uyarmaya devam etmeliyiz...
Milli eğitim ve kültür bakanlığımızın daha çok çalışması gerekli kanaatini taşıyorum.
Son köşe yazım .
Sizin hedefiniz*
Konulu düşüncelerimi paylaştım.
Umarız ki beğenirsiniz...
Desteklerinizi bekliyoruz.
Eksik yanları çok toplumumuzun kalemine sağlık...
Milli değerleri olan bir siyasinin utanç verici hareketiyle ilgili bu yazınızdan dolayı sizi kutlarım.
ELİNE,DİLİNE,BELİNE SAHİP OL...
Diye atalarımız boşa dememiştir.
Ramazanınızı tebrik ediyor selam ve saygılarımızı sunuyorum.
Yeşilay il temsilcisi
NEVŞEHİR