Eyvah herşey firar da....
Evet, gene karşımdasın. Söyleyeceğim ne çok kelime, kuracağım ne çok cümle var. Hazır mısın?...... Hey! soru işareti, beynimde soruları bulup kancanla çıkarman gerekirken, sen tekneye binmiş, kıvrımlar arasında gezinti yapıyor, fotoğraf çekiyorsun. Sana kim tatil verdi? Çabuk işinin başına dön! Bak tembelliğin yüzünden sorulara başladı bile. Oysa sazı önce ben elime alacaktım. Ama hala şansım var. Evet, ilk soru geldi. Hayır demeliyim ve tabi vurgu için arkadan anlı şanlı bir ünlem işareti ile. Bay ünlem? Oda ne? ünlem işareti, sen ne yapıyorsun? Noktanı şapka yapıp, güneşleniyor musun? Ne! birde benden sırtına güneş yağı sürmemi istiyorsun.
Tamam sinirlenmiyorum, vurgulu olmak zorunda değil, ağızdan çıkan her kelime. Basit bir HAYIR yeter...
H köprüde( trafikde kalmış)
A çadır kampında
Y kuş derdinde
I hapiste(kelime oyununda Ü ile dalaşmış)
R P ile beraber golf oynuyor
Bu ne biçim iş, anlamadım....
B doğum izninde
U sporda , yaz geldiği için belini inceltme derdinde
N dağlarda yürüyüşte
E bebeğini uyutuyor
İ tatilde(ünlem işareti ile...anlamıştım)
Ş uyuyor...
Peki herkesin işi var, yalnızım.... Yok, yok uzaktan gelen biri var. Sen kimsin? Yoksa o ğ(yumuşak g) mi?
.............
Aslında yumuşak gnin kuyruğunda sallanarak, gözlerine anlamlı bir hayır bakışı atarsam çok etkili olabilir? Neden olmasın...
...............Gözlerim yerinde değil mi?:))))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.