- 1108 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Nankör Varlıklar
NASA,ROSKOSMOS,ESA,CNSA,JAXA,ASRI....Çoğunuz bu kelimeleri okurken ne yazmaya çalıştığımı düşünüyorsunuzdur.Bu yazdıklarım dünyadaki önemli uzay üsleri,bu yazdıklarım belki de dünyanın en nankör insanları.Garipsemeyin lütfen neden nankör olduklarını açıkladığımda eminim siz de bana hak vereceksiniz.
Yukarıda saydığım uzay üslerinde başka gezegenlerde hayatın olup olmadığını öğrenmek için çalışan,araştırma yapanlar aslında bu dünyanın en nankör insanları.Neden mi?Çünkü onlar elindeki dünyanın,elindeki hayatın kıymetini bilmeyen insanlar.Onlar uzayda hayatın olup olmadığını araştırıyorlar.Çünkü dünyaya ne kadar zarar verdiklerinin farkındalar,bir gün burayı terk etmek zorunda kalacaklarının da.Uzay’da hayat,Mars’ta hayat,Ay’da hayat gibi birçok proje yapılıyor ama bu projeler gerçekleştirilirken ülkeler arasındaki etkileşim de zarar görüyor.Mesela düşünün Amerika(dünyanın en zengin ülkelerinden biri) ile Nijer’in(dünyanın en fakir ülkelerinden biri) teknolojide gelişmişlik seviyeleri aynı mıdır?Tabi ki değildir.Bu yüzden Amerika uzay ile ilgili araştırmalarını kolaylıkla yaparken Nijer halkının uzayla ilgili bilgisinin çok az olması doğaldır.Yani Amerika veya zengin herhangi bir ülke gelişirken daha fakir ülkeler onların gerisinde kalmaya mecburlardır.
Dünya değeri en büyük varlık olmalı insan için.Çünkü evrende Dünya gibi bir gezegenin olup olmadığı bilinmiyor.Dünya çok değerli çünkü içerisinde suyu barındıyor.Su...Söylemesi ne de kolay öyle değil mi?Ama su o kadar kolay söylenebilecek bir kelime olmamalı.Çünkü o gün geçtikçe bitiyor ve o biterse bizim onu üretmeniz imkansız.Sakın "İki hidrojen ve bir oksijen biraraya gelince suyu oluşturmaz mı?" demeyin çünkü oluşturmaz.Çünkü su sadece Allah’ın bize verdiği bir nimet.Biterse yeniden oluşturulamaz hiç bir insan bunu yapamaz,nasıl yapsın?
Uzay üslerinde çalışan insanların yaptıkları çalışmalar için ne kadar su harcadıklarını bilemiyorum zaten bilmek de istemem.Şimdi o insanlara neden "dünyanın en nankör insanları" dediğimi anladınız mı?O insanların dünyayı kaybetme korkusu yüzünden dünyayı nasıl yok ettiklerini anladınız mı veya ufak bir fikir oluştu mu kafanızda?Uzayda hayat olmasının en kötü sonucu geldi mi aklınıza?Gelmediyse ben söyleyeyim.Eğer uzayda hayat varsa orada yaşayan iyi veya kötü bir canlı türüde vardır mutlaka.Eğer biz o canlılara dünyamızın yerinin gösterirsek o canlılar da burayı istila edebilirler, öyle değil mi?Ve bu onlar için çok kolay olur, çünkü onların teknolojisi bizimkinden milyonlarca kat daha fazla gelişmiş.Bunu ben söylüyorum elimde kesin bir kanıt yok.Sadece bir düşüncem var.Eğer uzayda başka canlılar yaşıyorsa gezegenler birbirleriyle etkileşim içerisindedir demektir ve o canlılar birkaç dakikada başka bir gezegene ulaşabiliyorlardır heralde.Birkaç dakikaa dediğime bakmayın bu süre insanların kullandığı bir uzay gemsi için yıllar sürebilir.Kim bilir gezegenler birbirlerine kaç ışık yılı uzaklıktadırlar,hiç düşündünüz mü?İşte ben bu düşünceme dayanarak onların teknolojilerinin geliştiğini söylüyorum.Gerisi size kalmış.Ama ben tarafımı belirledim.Ben yaşadığım yerin yok olmasını,başka canlılar tarafından istila edilmesini istemiyorum.Umarım siz de istemiyorsunuzdur.
İYİ GÜNLER!!!
YORUMLAR
Güzel bir yazı.Dünyaya sahip olanlar alternatif mal varlıkları edinmeye çalışıyorlar.Oysa bilseler 'az tamah çok ziyan getirir' hiç böyle yaparlar mı?Toplarının tüfeklerinin kendilerini koruyacağını sanan aptallar daha tusunamilere ve hortumlara bir çare üretmiş değiller durdurmak için.Hoş bu felaketlerin sebepleri de kendilerinde gizli ya.Dünya yok oluşa doğru hızla gidiyor.Yapılan atış denemeleri yeni felaketlere kucak açıyor.Nükleerler yine öylesine...Uzaya değil nereye giderlerse gitseler bu nankörlükleri yüzünden orayı da başlarına geçirecekleri tabidir.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarım sonsuz.