- 646 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
I.
kadın durup dusunur..: sen cohk mesguldun der..
adam kadının gozleri icine bakar..:ben her zaman mesguldum ama sen her zaman arayıp buldun beni...
simdi ne deişti..artık kelimelerin ve zamanın eskisinden dahamı degerli..
ve benim gibi gereksiz adamlarla paylasmak geregi duymuyorsun... ?
kadın anlamsıca bakar..yutkunur..:sacmalıyorsun..der
seni uzmek yada kırmak istemiyorum...
-ne icin uzuceksin beni..arada bir arayarak hatrımı sorarakmı...?
kadın gozlerini kacırır...:seni goruyorum iyi oldugunu biliyorum bu bana yetiyor der...
adam gulumsemeye baslar...:anladım..demekki sende digerleri gibi olmayı, oynamayı ogrenmissin..bunun icin sevindim..artık sende onlar gibiysen kimse seni incitemes...
soylesene son bir kac aydır hic bi sorun yok dimi hayatında..hersey yolunda gidiyor..yanılıyormuyum?_..diye usteler adam sert bi sekilde
-hersey yolunda...bunu nasıl anlıyorum biliyormusun..cunku hersey yolundaysa sorun olmadıgı surece bunalıma girmedigin surece birini yanında istemediign surece sen beni asla aklına getirmiyorsun..!!!...
kadının gozleri kızarmaya baslar...: yanılıyorsun..hicbisi yolunda gitmiyor...
artık kendi basıma ustesinden gelmeyi ogrendim bunların...der...bunu derken kendisi bile tam olarak emin deildir ne dediginden..
adam basını öne eger..: o halde haklısın...beni aramadıgın icin kızmamalıyım sana..cunku artık kendin halledebiliyorsun sorunlarını..bir daha asla hayatına mudahale etmiycem...uzgunum verdigim rahatsıslık icin..
kadın umursamasca..:nasıl istersen oyle olsun..der ve arkasını dönup gider...
adam..:beni silmeye öyle hazırsınki..keske sana mesaj yazmasaydım kusura bakma..rahatsıs ettim..iyi geceler...
ve kadın bakma geregi bile duymadan uzaklasır..ileriki yolun kösesinde başka bir adamın yanına gelir...yavasca elinden tuar..ve adamın onu izledigini bile bile o adama sarılır...
adam ceketinin yakalarını kaldırır ve ruzgara inat yurumeye baslar..cunku bilir..o elinden tuttugu adam, kadın yalnız kalınca olmayacak..ve kadın yine ona gelecek..yıkılan surlarını yeniden onarması icin..