- 722 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİBİNE VERİLMEYECEK MEKTUP
Etraftaki tüm kediler hamile sevgilim..
Karınlarındaki o şişkilnikte minicik yavru kediler olduğunu bilmek iç gıdıklayıcı,
aklıma geldide ondan söyledim.
ilham gelmişti oturup kaldırıma sana yazacaktım veya kontörüm olsaydı arardım muhakkak. Keşke elimi şıklatıp ortadan kaybolabilsem, hava olsam. Sonra sende içine çeksen beni. Benimki de sadece dudak tiryakiliği, Atamıyorum ağzımdan adını. Yaz geliyor sevgilim müjde! En sevdiğin mevsim geliyor. Şimdi nerede olduğunu bile bilmiyorum ama aynı güneş ısıtacak bizi. Senin için haritalar ezberleyeceğim. Nerede olursan ol ben orayı avucumun içi gibi biliyorum demek için. Ben senide avucumun içi gibi bilirdim sevgilim. Hiç bırakmazdın ki elimi! avuçlarım seni özlüyor. Biliyorsun ben aslında profesyonel bir yalancıyım. kendimi bile kandırabilirdim ama suç üstü yakalanıyorum son günlerde sence bunu kaldırabilir miyim? Kaçıncı kez çöp kaçtı deyip asılmaktan kurtarıyorum gözyaşlarımın kirpiklerime ? Artık daha fazla soğan koyuyorum yemeklerime.. fazla, daha fazla, çok fazla soğan doğruyorum. Kitapları tersten okuyorum çok ironik oluyor. Aynalarla dertleşiyorum. Dertleşiyorum, derdestleşiyorum, depreşiyor, depresifleşiyorum. kalbimde cesetleşmiş anılarımızı deşeliyorum. Biliyorum işlerin var. Çok yoğunsun ve özleyecek bir vaktin yok ama ben böyle doğmuşum annemden bir miskinlik kokusu var üzerimde. ölü toprağı serpilmiş gibi... Sorma gitsin... Boş kalmaktan, tamamen can sıkıntısından yazıyorum bu mektubu. Kediler, ha birde lanet olasıca gsm şirketleri !!!
hoşçakal sevgilim...
YORUMLAR
nerede olduğunu bilmediğim bir adamla mümkünse güneşimiz aynı olmasın ,çokta tınnnnn