- 1019 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Ne dersiniz...?
son günlerde işim gereği paralarla ek ilgilenmeye başladım.
.bazzende eski para koleksiyonuma bakardım...eskileri yad ederdim...Ama şimdi ne o eski paralar nede yabancı paralar beni ilgilendiren.
..benin bazen canımı sıkan paralarımızı rezil bir şekilde paçavra gibikullanıyoruz bu duruma biir son versek..kötü bir şekilde olmaları insana ne sağlıyoror.. ve bizlerin hangi seviyede olduğumuzu anlatmıyormu.?..
Aslı astarı on on beş lira bir cüzdanın ..okadar sigaraya ve gereksiz işlere harcama yapıyoruz ama bu değerli ve önemli olan paramıza sahip çıkamıyoruz
..güzel kullanmıyoruz.. hepimizce bilinen bir gerçeğe neden ihmalh--kar davrandığımıza bir anlam veremiyorrum...
.Bir cüzdan olsa ..içine kimlik..banka kartları konsa ve paralar iki seksen içine uzatılsa güzel bir şekilde dursa olmazmı..
son olarak yazıma bu sözle veda etmek istiyorum...Aslan yatağından ,medeniyetli ve düzgün insan...cüzdanındaan belli olur....
bilmem ne kadar doğru söylüyorum...yada ne kadar haklıyım...sizlerin takdirine bırakıyorum...
tekrar buluşmaak ümidi ile esen kalın....saygılarımla..
M.Ali..Ünsal...
YORUMLAR
mehmet ali unsal
Cok farkli bir yazi ve konu
Haklisin degerli dost.
Ama insanin icinde gelecek düzen.
Yüregine saglik
Saygilarimla
mehmet ali unsal
mehmet ali unsal
çok haklısın....can....bizde cüzdan alışkanlığı yok....olmayacakta...çünkü para ele geçmeden bitiyor...güzel bir uyarıydı...saygılar
mehmet ali unsal
vardır ağbey vardır...mesala ben yutubeden telefonla video izliyorum..
bende varsa herkezde vardır...saf köylü çocuğuyum...vardır para vardır..eyvalllah..