ÖLÜMÜNÜN DOĞUM SANCILARI
-Yine aynı ay geldi.yine o kasvetli hava kuşların garip ötüşü rüzgarın hüzünlü
çığlığı sanki sanki senin, ölümünden önceki günlerin, ölümünün.. doğum sancıları.
-Kaç yıl oldu nasıl geçiyor seneler, insanı daha bir üzüyor böyle vakitsiz gidişler. Yaşasaydın eğer,
saçların beyazlayacaktı şimdi ellerin kırışacak yüzün buruşacaktı, belki kulakların az duyacak
gözlerin puslu görecekti,ara sırada unutacaktın konuşurken kelimeleri kimbilir ki.!
ama; bakışların değişmeyecekti..! sevgin ve bize yapılan iyilik duaların, koruma isteğin,
hep aynı olacaktı,eminim..
-Niye acele ettin? demeyeceğim.
-Neden o kadar çok istedin,neden direnmedin..!
-Çok dua ettin gitmek için diye de, sormayacağım.
-Biliyorum,herşeyi bu dünyada mutlu değildin son zamanlar da bile.
mutsuzlukların/da hep en sevdiklerin/den canlarım dediklerindendi.
-Bazen düşünüyorum. Şimdi hayatta olsaydı neler görecekti? mutluluğa dair, meyvalarının meyvalarını
torunlarını çocuklarını ve evlatları/nın torunlarını, laleleri,gelincikleri,papatyaları.
-Hani sabahları erken uyanıp, demlenmiş çayını yudumlarken pencere önünde,
ekmek kırıntıları serpelediğin bahçende, kuşların, sevincini, mutluluk
şarkılarını izlemeyi tadacaktın yine.Güneşin doğuşunu, yıldızların kayışını, mehtaplı ve mehtapsız geceleri..
-Hayellerin olacaktı, bizlere dair..
Bazende düşünüyorum ki kendimce:Gitmen daha hayırlıydı senin için.
iyikiiİ!! gitmiş, dediğim zamanlarda oluyor kendime ANNE başkası söylese kızardım.
anlatamayacağım öyle çok acılar yaşandı ki senden sonra bu dünyada....
yaşasaydın belki hergün ölecektin, gözünün önünde canlarının can acısını görecektin.
Duysam inanmazdım belki de. Kendim diyorum işte!!.
Senden sonraki acıları görmedin diye,iyiki! gitmiş dediğim zamanlar oluyor ’anne" kendime..
Yaşasaydın, her gün öleceğin zamanlar olacaktı belkide, sen bir bir kez öldün gittin işte!
Ama; ben ölüyorum, senin, yaşayamadan öldüğünü düşündüğüm her seferinde, her aklıma geldiğinde.....
Teselli ediyorum kendimi yinede, ruhların kavuşma gününü beklediğimde ve öldüğünde yüzünde görünen tebessümün hayalinde...
-Sen öldüğünde, herkes ağlıyor bir tek senin yüzün gülüyordu/ ANNE/....
V.Kayra
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.