KISA BİR FİLM
Hayat,ufacık iki hücrenin birleşmesiyle başlayıp o soğuk mezarda biten uzun gibi görünsede aslında kısacık olan bir film.Senaryamuz önceden belli.Bu filmin iyi ya da kötü olması bize bağlı.Çünkü oyuncular biziz rolümüzü ne kadar iyi oynarsak mükafatımızı alacağız ne kadar kötü oynarsak da cezamızı çekeceğiz.İlk doğduğumuzda ne kadarda masumduk,temizdik,günahsızdık.Ama doğduğumuz an nasılda yıkmıştık ağlayışımızla ortalığı.Belki de dünyanın iyi bir yer olmadığını biz ne kadar temiz olsakta dünyanın aksine o kadar pis olacağını anlamıştık o an.Ama artık oyun başlamıştı geri dönüş olmazdı.Asıl önemli olan kirlilikte temiz kalabilmekti.Zaman çabuk ilerliyor tabi bebeklik,çocukluk derken bir bakmışsınız gençliğe gelmiş zaman.Artık iyiyle kötüyü güzelle çirkini ayırmaya başladığımız o çocuk masumluluğunun kalmadığı,gerçekleri gördüğümüzde ne yapacağımızı bilemediğimiz acıları,pişmanlıkları,sevinçleri ve daha nice duyguları tatdığımız en çok hataya düştüğümüz ve ’keşkeleri’ en çok kullandığımız zaman silsilesidir gençlik.Zamanı durdurabilsek keşke ama nerde...Şimdi de anne ve baba rolü oynuyoruz.Bakmakla yükümlü olduğumuz çocuklarımız var.Onları bu kirli dünyada nasıl koruyacağız?ne kadar da zor bir rolmuş bu. neyse bununda üstesinden iyi ve ya kötü bir şekilde geldik.Zaman bir su misali getirdi bizi yaşlılığa belki de artık dinleneceğiz,rahat bir nefes alacağımız,ne kadar yorgun ve hasta olsakta hayatın tadını çıkaracağımız vakittir yaşlılık.Ama herşeyin bir sonu olduğu gibi bu filmin de bir sonu var.Son kez dünya sahnesine çıkıyoruz.Tüm sevdiklerimiz arkamızda son görevlerini yapıyorlar.Sonra bizi omuzlarına alıp son durağa getiriyorlar.Dünya için yıprattığımız bedenimizi toprakla örtüyorlar.Aslında biz dünyada konuk oyuncuyduk şimdi Yüce Yaratının karşısında başrol oyuncusuyuz.Tek tek yaptığımız iyi ve ya kötü rollerin hesabını veriyoruz.’Gerçekten iyi olup temiz kalabilmiş miydik yoksa dünya bataklığında kaybolmuş muyduk?’ İşte bir gün gelecek biz de kendimize bu soruyu soracacağız.Bu yüzden yaşadığımız anı en iyi şekilde değerlendirmeliyiz.Çünkü filmin ne zaman ve hangi rolde biteceğini bilmiyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.