.....
....
YORUMLAR
siz çok yaşayın abim okuyamazsam üzülürdüm gerçekten ne hoş bir anı yorumlara bakamadım ama tanıdığım eser hanımda eminim tebessümle okumuştur yazınızı..sizler öyle güzel insanlarsınız ki tanımak hem onore etti hemde böyle bir ailenin ferdi olduğunu hissetmek muazzam bir keyifti hepinize sevgilerim selamlarım sonsuz...
Senin ağzına düşmektense, beşinci kattan aşağı atlamak daha iyi galiba. Neyse ki benim günüm için bir hafta önceden hazırtlık yaptığımı ve misafir beklediğimi bilmiyorsun Allahtan. :))))) Neyse bak bir malzeme daha çıktı sana abiciğim. Bu siteyi seviyorum. Değerli dostlarımı da. Sevgilerimle abiciğim çok güzel bir anlatıydı yine. Daim etsin Allah dostlukları
Olayın bir başka yüzü:
O kadar mutlu ve heyecanlıydım ki bütün yakın çevrem, 19 Şubat'ta dostlarımla buluşmam olduğunu biliyorlardı. Tacettin Bey'le yaptığım kısa görüşmenin ardından, lobiden arabama kadar nasıl gittiğimi bilemiyorum. Arbaya biner binmez, istediğim gibi, gülmeye başladım. Sonra ilk iş kızımı aradım. Otobüste, Çanakkale'ye gidiyor. Sana bir şey söyleyeceğim ama inanmayacaksın. Böyle olunca böyle dedim. Telefon yüzüme kapandı. Meğer attığı kahkahadan dolayı bir otobüs dolusu insan kendisine bakmaya başlamış. Eve geldim. Sırayla, arkadaşlarımı arayıp, haber verdim. Sonrası tam bir komediydi... Her sabah biri arıyor, kahkahayı patlatıp, konuşamadan kapatıyorlardı. A tabi bir de gerçek toplantı gününde aldığım telefonlar var: Eminsin değil mi? diye...Hoş bir anıydı... Hala hoşluğunu koruyor..
Tabi ki benim asıl amacım; dostlarımızı ağırlayacağımız mekanın temizliğini, düzenini, yakışırlığını kontrol etmekti. Ama kim kime yaranmış ki...? ( çevir kazı yanmasın durumları )
Öyle güzel insanlar ve öyle değerli dostlarsınız ki... Anlatılmaz. Allah bozmasın, nazar değmesin...Sevgi ve saygıyla, her zaman...
Birbirinizi önemseyişinizi seviyorum. Sanki hayatınız bu site etrafında dönüyor gibi. Öyle değil elbette...Ben sizin yerinizde olsam Eser Hanım'ı karşılardım. Kadın o kadar yol gelmiş, hazırlanmış.Buluşmaya ciddiyet ve samimiyetle hazırlanmış.
İnsan heyecanlanıyor elbette. Ben de Emine Ablayı beklerken çok heyecanlanmıştım. Hele onu bulamayınca daha da çok...Allahtan Ayhan Abi hep çat kapı geliyor:)
Güzel dostluklarınıza maşallah diyorum.
Sevgiler saygılar ...
bende şahidim ... :)
ama dakikliğini ve kişiliğini yürekten kutluyorum Eser hanımın.... o anın heyecanı bir başka....
Eser hanım bir ay öncesinden gitti ve geçti..ya bizz....her gün 19 mart olması için halatlarda ellerimizi eskittik...
şimdi ise üzerinden bir sürü zaman geçmiş....
rabbim dostlukları hayırlı ve uzun ömürlü kılsın inşALLAH...
tanımak ve o anları yaşamak her şeye rağmen süperdi :)
yakalanmadan emine kaçar :)
sevgiler :)
bak toynak güzel bir buluşmanın ardından herkeste toynakça sendromu belirdi....afet hocamın diş sorunu devam ediyor. eser hanım o gün ev yerine çeşmeye gitmiş.....günhun kardeşim. başka uçağa binmiş....ansızın istanbul yerine erzuruma gitmiş....gizemli bankaya para yatırmak için gelen mudiye binlerce lira ödemiş. emine 45 ogün personele yaptığı yemeklerin tamamını yakmış. mavideydi sevgi kardeşimiz bandırma yerine yalovaya gitmiş. bedri her gün yüzünü yıkıyormuş...cömert yılmaz pide yerine hep kabuklu ceviz baklavası yapıyormuş...ozan merdan saz çalmayı unutmuş...yozgat ekibinden daha haber alınamamış...yani kısaca herkes toynaklaşmış cano....hiç bir tedaviside yok...allah hepimizi senin bu zeki hareketlerinden geri koymasın...iyiki varsın iyiki yazıyorsun sağol varol....sevgiler
eMİNeYZAMAN
ama sır olması gerek...yoksa dünya yerinden oynarrrrrrr :)
sevgiler..
Hay Allah!! Şubat ayında bana da deseler ayın 19'unda diye bende atlar Şubat'ın 19'unda giderdim vallahi:)))
Böyle vukuatlarım çoktur:)
Ama kim ne yaparsa yapsın Toynak abimin gözünde Tacettin Bey suçlu, Tacettin Bey'in gözünde de Toynak abim suçlu:))
Dün iktisat sınavım kötü geçti. Hanginizin suçu???
:)))
Sizi tanımaktan büyük mutluluk duydum.
Eser Hanım duruşuyla, zarefetiyle aklımda yer edenlerden.
Sevgilerimle