- 856 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRİNİ AĞIRLAR
KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRİNİ AĞIRLAR BU ÇOK GÜZEL BİR ATASÖZÜ VE BU SİTEYİ İFADE EDİYOR SAYGILAR
YORUMLAR
Mehmet Ali bey bir bakıma söyledikleriniz doğru fakat genelleme yapmadan biraz ayrıntılı olarak yazsaydınız sanırım daha iyi olurdu.Ben sitede beş aydır varım ve yazmayı yeni öğrenen biriyim.Üstelik anılarımı yada yakınlarımın yaşadıklarını biraz kurgu yaparak yazmaya çalışıyorum.Bir hedefin var mı derseniz.HAYIR. Çünkü vakit geçirmek için yazıyorum.Hoşuma giden herşeyi okuyorum bazen şiirleri bile baştan sona okuyorum.Mesela sevgili ZAKİR yada HALİL bey veya AFET KIRAT hayranlıkla okuduğum insanlar ama çok az yorum yapmışımdır.Yada hiç yapmamışımdır.
Ben bu sözü üsteme alınmıyorum ve yorumu o amaçla yapmadım.Demek istiyorumki BOŞVER , rahat ol.Benim yazılarımın üçte iki okuru site dışı, bazen kızıyordum sonra gördüm ki bu da güzel birşeymiş.Bazen eski yazılarımda site dışı okur görüyorum ve çok mutlu oluyorum.
Güne gelme konusunda haksızlık etmeyin, yeni ve acemilere çok şans veriliyor ve bu güzel bir uygulama.Yoksa sitede kimse birbirinden haberdar olmuyor.
Nice güzel yazılarda buluşmak üzere, esen kalın.
fanatik62
Mehmet Ali Bey,
Site yönetimi olarak her düşünceyi sonuna kadar doğru anlamak zorundayız. Siteye dışarıdan baktığınızda gözlemlediğiniz şey bu ise saygı duyarız. Ama yapılan her eleştiriden üzerimize bir pay almaya özen gösteriyoruz. Zira bizi daha objektif çalışmalara götürecek olan bu eleştiriler olacaktır. Cümlenizde bir genelleme olduğu halde yalnızca nesirle ilgili kısım için cevap vermek gereği duydum sizin nezdinizde. Böyle bir "körler sağırlar" oluşumuna izin vermemek için sıkı çalışıyoruz doğrusu. Güne her gün bir yazı seçildiği zamanlarda belirli isimlerin dönüşümlü olarak güne gelmesi sitemize yeni gelen arkadaşlarımız için oldukça dezavantajlı bir durum oluşturuyordu. Bu yüzden iki çalışmayı güne getirirken, birinin mutlaka yeni başlayanlar arasından seçilmesine özen gösteriyoruz. Her güne çok iyi ve özel eserler hazırlayan arkadaşlarımız arasından ise üst üste güne gelmesi ve kendilerine " yönetime yakın isimdir " suçlamasında bulunulmasına sebep olacak herhangi bir fırsat vermeyecek şekilde seçimlerimizi yapmaya çalışıyoruz.
Edebiyatla uğraşan insanlar hassas ruha sahip kimselerdir. Uzun zamandır iyi çalışmalar çıkartmak için kim bilir ne büyük gayretler gösteren arkadaşlarımızın bu nev'i haksız suçlamalarla kırılmalarına elbette müsaade etmek istemeyiz. Sanılanın aksine nesir sayfasındaki arkadaşlarımız oldukça bilinçli şekilde çalışıyorlar. Neyi yapabildiklerini ve neyi yapamadıklarını herkesten önce kendileri zaten biliyorlar. Bu onları durdurmuyor ya da vazgeçirmiyor. Dirençlerini ve iyi olma gayretlerini her yazılarında müşahhas olarak gözlemleyebilirsiniz. Takdir edilecek sür'atle ilerlemelerini biz takip edebiliyoruz.
Bu yüzden artık ortak çalışmalar için adım atabilecek duruma geldik. Bu güzel atasözümüzü takdir etmekle birlikte, nesirci arkadaşlarımız adına kabul edemeyeceğim.
Selam ve sevgilerimi kabul ediniz lütfen.
fanatik62
insan emek verip yarattığı eserin ilgi duymasını elbette ister. ama dönüp arkama baktığım zaman bir arpa boyu yol gidemediğimi düşünüyorum bunda biraz bende birazda sizde hata olduğunu düşünüyorum.
umarım bu hatalardan kurtulabiliriz.bakın size açizane küçük bir öneri çok okunan biri arkadaş başka bir isimle siteye girsin bakalım kaç kişi okuyup yorum yapacak.bu okunmalar ve alınan yorumlar biraz isime geliyor. seçilen yazılar okunan sayısı ve yorumların sayısı yerine bir komisyon seçerse bizim de şansımız olabileceğini düşünüyorum. burada günü yazsı seçilmenin bizleri motive edeceğini sizlere hatırlatmak isterim. saygılar
asran
Aslında çok güzel bir öneri bu söylediğiniz. Sınanmalı bana kalırsa. Güne gelmesi konusunda bir sıkıntı yaşamayacağımız konusunda sizi temin ederim ama doğrusu okunma sayısı ya da yorum konusunda hiç bir dahlim olamaz. Zira yazar okur kitlesi konusunda maalesef tek başına mücadele etmek zorunda.
Bu yüzden gün için yapılan değerlendirmelerimizde puan, okunma sayısı ya da yorum sayıları bir yere kadar etkin. Bundan sonrasında kurul devreye giriyor ve hiç yorum almamış, okur sayısı çok az olan arkadaşlarımız bile güne gelebiliyorlar.
Motivasyon konusunda sizinle hem fikiriz. Bu yüzden bütün yazılar tek tek okunup üye arkadaşlarımızın kaçırdığı kalemleri bulup gün yüzüne çıkarmaya çalışıyoruz.
Aslında biliyor musunuz, bu şekilde inci avcılığı yaptığımız için güne gelen arkadaşlarımızdan bile olumsuz tepkiler okuyoruz sayfalarında. Misal, "aaa, neden kurul beni seçmiş ki ben daha yeni bir üyeydim" deyiveriyorlar. :) Enteresan doğrusu.