- 842 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BABAMA AĞLAMIŞTIM,BİR DE SANA AĞLADIM.
Bir babama ağlamıştım kaybettiğim de sevdiğim,bir de sana ağladım.Seni,öyle gönülden,öylesine derinden sevmiştim ki ben seni.Ne anlatabildim sevdiğimi,ne inandırabildim sevdiğime...Ne dinledin beni,ne anlamaya çalıştın,yürüdün gittin önyargılarının peşinden.Belli hiç düşünmedin ardında nasıl bir sevdalı yürek bıraktığını.Hiç düşünmedin.Yaşama bağlayan sendin beni,bunu anlamadın,bilmedin,bilmek mi istemedin? Senin için ne anlamı var ki,senin için atan yüreğin nasıl yandığının...Artık,ne hayatındayım,ne de hayatımdasın.Biliyorum,ilğilenmezsin yanışımla senin için.İlğilenmezsin ama;hiç değilse bil istedim...Bir babama ağlamıştım kaybettiğim de sevdiğim,bir de senin için ağladım,belki inanmazsın her zaman ki gibi ama,bil istedim...
Yalın sevdim seni,çıkarsız sevdim.’güzel bir hatun değilim’dediğin zaman da sevdim,’hayatımda bşka biri var’dediğin zaman da seviyorum.Sen,olduğun için sevdim seni...Eridim,sesini her duyduğumda,bulutlara yükseldim,sana her dokunduğumda,gözlerim
mutlulukla güldü,adını her andığımda, bilmedin.Kaç kez geldim tanıştığımız kafe’ye senden habersiz,seni aradım;kokunu buldum,hep cebimde taşıdığım fotoğrafını koyup karşıma çay içtim seninle,farketmedin mi?Yalnız da değil,sanada söyledim,birlikte içtik,anımsamıyormusun?Hani,çok severdin çayını,işte orada,birlikte içtik nasıl hatırlamazsın?Bir denize baktım bir de gözlerine,seni gördüm o derin gözlerin de,gözlerimden hiç silinmeyen...
Artık,ne hayatındayım,ne hayatımdasın...Mutlumusun şimdi yakıp gittiğin bir hayatın ardından.Mutlu olabilirmisin başka gönüllerde burada yaktığın bir gönül dururken?Mutlu olabilirmisin başka gözlerde bir çift göz senin için ağlarken?Gülebiliyormusun mutlulukla,sevinçle başka gözlere,hayata kör ettiğin bir çift göz varken..?
Artık ne hayatındayım,ne hayatımdasın...Ama,mutluluk dileyemem sana...Ah etmem,edemem sevdiğime...Ama,mutlu ol diyemem seni bu kadar severken...Kabullenemem,içime sindiremem,mutlu ol diyemem...Hayat senin yaşa dilediğince...Ama,hatırla arada bir senin için
yanan yüreğin hasretini,hatırla ki senin de yansın arada bir yüreğin...
Artık ne hayatındayım,ne hayatımdasın...
Bir babama ağlamıştım...Bir de senin için ağladım,ağlıyorum...
Daha ne diyeyim sevdiğim sana,beni anlaman için...
Hayat senin...
Sen bilirsin...
Ağlattığın bu gözlerin hesabını tanrıya verirsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.