- 1573 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
"VEFA" YALNIZCA BİR SEMT ADI OLMASA GEREK
"VEFA" YALNIZCA BİR SEMT ADI OLMASA GEREK
......Geçtiğimiz günlerde müzik sanatçısı ve iş adamı İbrahim Tatlıses’e çirkin bir silahlı saldırı yapıldı ve sanatçı ağır yaralandı. Öncelikli olarak,kendisine ve tüm sevenlerine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Umarım, en kısa zamanda sağlığına kavuşur ve sevenlerini mutlu eder.
.......İbrahim Tatlıses’in müzik ve yaşam tarzı beni hiç ilgilendirmez. Beni ililendiren tarafı bir insan olarak böyle bir saldırıya uğramış olmasıdır. Çok iyi bir eses ve yorum ustası olduğu da bir gerçektir. Bu anlamda sevenlerine ve hayranlarına da saygı duyarım. Toplum tarafından bu kadar sevilen ünlü bir sanatçının yaralanmasının da haber değeri olması kaçınılmaz bir gerçektir. Ne yazık ki bu gerçekleri yaşarken ve yaşatırken de başka gerçekleri kaçırıyoruz. Birilerine haksızlık,vefasızlık ve saygısızlık yapıyoruzgibi geliyor bana.
.......Yapılan çirkin saldırıdan sonra yazılı ve görsel basının tamamı günlerce canlı yayına geçti. Haber bültenlerinin tamamına yakını bu olaya ayrıldı. Bütün bunlar yapılırken arada yitirdiğimiz değerleri unuttuk. Bu arada sessiz sedasızbir ustamızı, bir değerimizi yitirdik. Jülide GÜLİZAR’ımız bizlere veda etti. Evet, Jülide Gülizar sessiz sedasız yitip gitti aramızdan. Bazı televizyon kanallarındaki 5- 10 saniyelik gösterimlerle gitti o güzel insan.
......Kimseyi, kimseyle kıyaslamak değil derdim. Buna hakkım da yok. Ama yapılan haksızlığı ve gösterilen vefasızlığı kabullenemiyorum. Bu gün 35 yaş üzeri herkesin yakından tanıdığı,Türkiye radyo ve televizyonlarının en temiz, en duru ve en doğru türkçesiyle haberlerini dinlediğimiz, o güzel insana yapılan bu vefasızlık içimi acıttı doğrusu.
.....Bu gün tüm televizyon kanallarında, ben haber spikeriyim, ben sunucuyum diye kol gezenlerin tamamına yakınında onun emeği vardır. O’nun engin deneyim ve bilgilerinden yararlanmayan var mıdır acaba aralarında? Ondan esinlenmeyen, bilgilenmeyen, ondan feyz almayan başarılı bir haber spikeri olabileceğini düşünemiyorum. Ölüm haberinin de saniyelere sıkıştırılarak geçiştirilmesini asla va asla kabullenemiyorum. Düşünüyorum da; günümüz televizyonve gazetelerinin haber müdürleri, genel yayın yönetmenleri ve de çok ünlü (!) haber spikerleri " Acaba bu dünyada baki mi kalacaksınız?" diye soruyorum kendi kendime. Lütfen gece yattığınız zaman,elinizi vicdanınıza koyun ve öldüğünüzde sizinde ölüm haberinin aynı şekilde geçiştiridiğini düşleyin. Bakalım nasıl bir hesap çıkacak o vicdanlarınızdan merak ediyorum. VEFA, yalnızca İstanbul’da bozası ile ünlü bir semt adı olmasa gerek. Acaba, " AHDE VEFA’YI" atladık mı bilmeyerek.
.....Selamettin PULAT 17 Mart 2011 Erenler / SAKARYA
YORUMLAR
Güzel ve doğruları yazmışsınız sıkıntınızı şikayetinizi dile getirmişsinizde hadi bizler okuduk ve saygıdeğer hanımefendiye Tanrıdan rahmet dileyelimde okadar çok haksızlıklar varki TÜRKAN SAYLAN hikayesi gibi vs detay ayrıntılar hangi birini sıralayalım ,yazalım neyi düzeltebileceğiz ,yada düzeltiyoruz yazarak egomuzu tatminden başka şimdi bu sayfayı hangi spiker yada tv sahibi, sorumlusu okuyacak ve günah çıkarır gibi nedamet duyacak
Selamettin PULAT
....Yaptığınız eleştiriye kısmen katılıyorum da, kimse okumayacak ve davranışlarını değiştirmeyecek diye biz de mi susalım. Yapılan yanlışlıklara tepkilerimizi koymayalım mı? Diye düşünüyorum. Bizim de elimizden gelen bu. Suskun kalmak daha kötü deği mi?
....Ben yaşama dair umutlarımı hep diri tutmaya çalışıyorum. Bugün olmazsa yarın belki diyorum. Belki avuntu ama ben böyleyim. Tepkilerimi ancak böyle dillendirebiliyorum. Hani derler ya; " Adım Hıdır, elimden gelen budur." diye.Benimki de öyle bir şey.
...Yazılarıma gösterdiğiniz ilgi için tekrar teşekkürler.
...Saygılarımla selamlıyorum.
hülya hicran
okuyamayacakları sorunumuz.Tabiki kimse size susunuz demiyor beni yanlış algılamayınız bana haddimemi düşmüş size neyaacağınızı söylemek
karşılıklı fikir alışverişinde bazen zıtlaşmalar ters düşmeler yanlış yorumlar olacakki heyacan olsun herkes düşüncesini yazabilmeli
Selamettin PULAT
....Amiin. ...Çok teşekkür ederim.
....Saygılarımla kalın.
Selamettin PULAT
...Nasıl duyulsun ki Esra Hanım? Bazı TV kanalları 5-7 saniyelik haberle geçtiler olayı. İçimizi acıtan bu zaten.
...Yazımı okmaya ve yoruma değer gördüğünüz için çok teşekkür ederim.
..Sağlık ve esenlikle kalın.
Selamettin PULAT
..Teşekkürler arkadaşım.Saygılarımla.
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
Vefa örneği teşkil ediyordu yazınız. Kesinlikle sözlerinizde haklısınız. Jülide GÜLİZAR önemli bir isimdi. Her haberde evimizdeydi. Unutamayacağız. Mekanı cennet olsun. Saygılarımla...
Selamettin PULAT
...Çok teşekkür ederim. Duyarlı ve vefalı yüreğiniz dert görmesin.