- 1496 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTUM SIRA SANA DA GELECEK
DOSTUM SIRA SANA DA GELECEK
Dün daha dün sana kaçmıştım, senin içindeki şirin köylere, ne güzel de saklamıştın beni be dostum sen de ne bağlar varmış yeşil tıpkı gözlerin gibi yeşil tüm karaları öldürüyor beni zehirli sarmaşıklardan saklıyor. Dostum ben sende sevdim çam ağaçlarını ben sen de ne kadar uzun ve yeşil olduklarını gördüm biliyormusun bakarken gözlerim en dibe vurdu,toprağı sende sevdi,biliyormusun ben sende çamuru da sevdim hiç paçam bu kadar güzel çamur olmamıştı çamur güzelmiş be dostum senin köylerinde ve senin bağlarında dahada güzelmiş..
Ah dostum sofranda lezzetliymiş,ekmeğinin tadı gibi sevgin gibi ananın un kokan eli gibi.
Dostum aşk geçmedimi o yeşil bağlarından o tatlı üzümlerin aşkı doğurmadı mı sana en güzel şerbetleri vermedi mi, bekliyormusun hala..
Bekle o şirin köylerinde o yeşil bağlarında bekle dostum benim sıra sana da gelecek sen küsme aşka yeter ki arkanı dönme,dostum aşk sana helal..! !
ananın ak sütü gibi helal.. SEN UMUDA UMUT SANA KÜSMESİN YETER Kİ
Sen engeller sıralama bir kez de sevmeyi dene dostum.
Senin köylerin güzel senin köyünün kızlarının esvapları hep yeşil hep kırmızı. Ah dostum senin köyünün çocukları gülümsüyorlar kocaman..biliyormusun halen çarık giyiyorlar.. dikeni seviyorlar, yarayı da seviyorlar..
Ah dostum sen neden korkuyorsun yaradan yaralanmaktan yaralan be dostum bu aşk var ya senide yaralasın götürsün seni Fıra ta fıratın kıyısına
Dostum be nasıl gidecem deme aşk bu işte fırata da götürür, Ağrıya da,dostum Urfaya da gidersin bir bakmışsın en güzel türküleri çığırıyorsun.
YA aşk bu işte dedim ya arkan ne kadar da dönük olsa da sana da gelecek senin köyünde türküler söylenecek, has dostum benim köyünün kadınları en güzel zılgıtları çekecek. Erkekleriyse de horonlar tepecek.
Unutma sakın kapın büyük olabilir tokmağın güçlü ah dostum ah AŞK DAHA BÜYÜK VE DAHADA GÜÇLÜ...senden senin köyünden. Senin hırçın del,i sularından..aşk var ya aşk senin köyün çobanını bile dağa kaçırtır
Hele kolay gelsin dostum sana. Hadi durma devşir kuruyan otlarını yakında aşk bitecek taptaze bahçende,köyünün laleleri kadar kırmızı,hele bir kokla da gör sen..
Dostum ananı çığır açsın saklı sandıkları,aşk seni almaya geliyor biliyormusun bu aşk sırayı da şaşırmış beni bile atlamış SANA GELİYOR SANA...
SIRA SANA GELMİŞ, umuda açmışsın kapını oda sana açmış geliyor..
helal helal de anana onun ak sütü gibi helal devşirsin laleleri aşka... ananın elleri var yakında öpülecek o elleri aşkta koklayacak..
YA DOSTUM şu köyünün çobanına haber uçur çocuklarla köyünün mavi gözlü çocuklarıyla
AŞKI KAÇIRMASIN HA DAĞLARA..
ŞİMDİ BEN YOLCU...yeni köylere belkide büyük ülkelere..belkide senin köyünün lalelerinden dahada kırmızısını bulmaya..Dostum benim umudu torbamda azık yapmışım, sırtımda büyük bir kambur kaçarım giderim tozu dumana katar seni bulurum,pusulam sana çevrilmiş,geliyorum bekle ey aşk.
Şimdi kal sen dostumda tüm dostlarda ben beklerim, beklemek ve yazmak benim işim aşk
DOSTUMA DA GELDİN YA SIRA MUTLAKA BANA DA DA GELİR BİLİRİM AŞK......
ÖYLEYSE HADİ KOLAY GELE SANA AŞK.....
H. Nilüfer KARATAŞ
•
YORUMLAR
Aşk bu.. zaman, mekan, saat, dakika , yer, gök dinlemez,. Bazen, bir tatlı söze, bazen bir çift göze,, bazen dudaktaki tebessüme,, bazen yanaktaki bene,, bazen de ipeksi saçlara vurulur,,
Aşk bu,, öyle parayla satılmaz,, kimseden zorla alınmaz,.,
Gönül,,, gönüle akmışsa,,, bir tatlı söze, bir tebessüme,,,kanmışsa,,,
Yapacak bir şey yoktur,,,
Mecnun olmak kolaş değildir,, aşk hiç kolay değildir,, aşk,, zoru sever,, zorluğun adıdır imkansızın adıdır aşk,.,.
Ben, hep imkansızlıkları sevdim,,, onun için rumuzum YAŞANMAMIŞ AŞKLARIN ŞAİRİ...
bir tatlı söze, bir çift göze, bir tebessüme şiirler yazdım,,,
Yazmaya da devam edeceğim,,,
Bir tatlı tebessüm,, cihana bedel,,,
...DUYGU VE ANLAM DOLU,AKICI ANLATIMI İLE BİR SOLUKTA
OKUNABİLEN GÜZEL BİR YAZIYDI. ÖZELLİKLE " SEN UMUDA , UMUT SANA KÜSMESİN YETER Kİ" SÖZÜ BANA GÖRE
YAZINIZIN ANA TEMASI. BU SÖZDEN YOLA ÇIKIP NE GÜZEL BİR ŞİİRLER YAZILABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
...SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZİ VE KALEMİNİZİ KUTLUYOR, SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.
....SAĞLIK VE ESENLİKLE KALIN.
gaybana geceler
okadar mutlu oldum ki benim sevdiğim sözü yakalamanızdan yazının içinde bu söz ben yazarken ortaya çıktı ve ben çok sevdim..
teşekkür ederim güzel yorumunuza, umutla kalın
Selamettin PULAT
...Hatice Hanım, bu anlamlı söz içimde bir iz bıraktı.Buradan yola çıkarak bir şiir çalışması yapsam sizce bir sakıncası olur mu?
...Saygılarımla.