- 828 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MART AYIMIZ...
MART AYIMIZ…
1–7 Mart Yeşilay haftasında, bizi davet eden okul ve kurumlarımızda konferanslar verdik, TV-Radyolarımızda dile getirdik. Ziyaretlerimizi arkadaşlarımızla yapıp genel merkezden bize yollanan afişleri, bültenleri, dergileri dağıtıp gönüllü gençlik sayısını artırdık. Bizleri destekleyenlere sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
YEŞİLAY Genel merkezimiz, Valimizin bilgileri dâhilinde Sayın Rektörümüzün ve yöneticilerinin destekleriyle, Basın mensubu dostlarımın gönüllü üyelerin fedakâr çalışmalarıyla, Üniversitemizde başlatılan ödüllü şiir yarışması, resim yarışması devam ediyor.
Türkiye genelinde, MEB ile S.S.D Genel merkezimizin, Resim, Şiir, Kompozisyon ödüllü yarışmalarımızın duyuruları, Ulusal ve yerel basında ve okullarımızın katılımları iyi oldu.
Ailelerin bilgilendirilmesinde çocuklar çok önemli görev üstleniyor, Sevgisi ile aileden en az 1 kişiyi kurtarsak ne mutlu hepimize… Yılda 15 milyar TL havaya üflüyorlar…
8-Mart Dünya kadınlar gününü kutlandı. Avanos Endüstri meslek lisesi konferansımızdan önce Öğretmenevinde, Nevşehir Üniversitesi Rektörlüğünce düzenlenen programı takip ettik. Analarımıza, kadınlarımıza bu anlamlı günlerinde ne desek az,“Cennet anaların ayağı altındadır.”Hadisi her şeyi anlatmaktadır.
12 Mart İstiklal Marşımızın kabul edilişi ve Rahmetli Şairimiz M.Akif ERSOY u anma günü. Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın 7 düvel e karşı yokluk içinde savaşMAK kolay mı? Bizler tarihimizi okudukça gözlerimiz doluyor. Şehit olan vatan evlatlarımızın kemiklerinin sızlatılmaması lazımdır.
16 Mart Öğretmen okullarımızın1848 den bu yana yıldönümü kutlamaları ilgili okullarca yapılacak.18 Mart Çanakkale savaşında verilen mücadelede 250 bin şehitlerimiz, İç ve dış düşmanlarımıza Çanakkale geçilmezi Dünyaya öğretmiştir.
Kulakları küpeli, ayağında yırtık kot pantolonlu, kanka-kanki tarzı televole kültürü etkisinde olan bazı nesillere yaşanan tarihimizin iyi anlatılması lazımdır.
Görevlerimiz ulvidir. Kim ne derse desin Mart ayı bana göre çok duygu ve başarılarla doludur… Kahraman Mehmetçiklerimizi, Vatan, Millet, Bayrak, Din uğruna canını çekinmeden veren İnsanlarımızı, Aziz Şehitlerimizi dualarımızla anıyoruz.
25 Mart TÜRK OCAKLARI 1912’vatansever aydınlarımızca kurulmuş, Uzun yıllardan beri çalışmaktadırlar. TÜRKYURDUMUZUNUN OCAKLARININ ışıkları sönmemesi lazımdır…
Atasözümüz ”Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır…” çok anlamlıdır. Baharın müjdecisi, cemreler düşmüş olsa da; Kış ayı yurdumuzun her yerinde inanın etkisini gösterdi… Allah yardımcısı olsun fakir kardeşlerimizin. İhtiyacı karşılanmayan ilimizde yok ama ülkemizde sokakta yaşayan insanlarımızı düşündüm… Evinin ihtiyacını karşılayanlar sıcak yuvalarında oturur iken, kiloyla kömür alıp ısıtan aileler, Karton yakanlar, lastik yakanlar, katı atık yağ yakanlar, tezek yakanları nasıl hatırlamazsınız… Ülkemizde ne yazık ki Varoşlar daha çok yardım edilmelidir.
Nevşehir de belki az. Merkezde mahallelerde yaşayan şehrin yerlileri var, evlerinin durumu yerel medyamızda yayınlandı. Allah devletimizin gücünü eksik etmesin, Evleri değerinde alınıp uzun vadede ödeme kolaylığı sağlanan halkımızdan, bir an evvel yeni yapılacak Toki konutlarını bekliyorlar. İstediği fiyatı alamayanlarda itirazlarını yapıp bekliyorlar. İlçeler içinde Acıgöl’ün Kuru göl kasabası ve ağıllı köylerine, Hacıbektaş’ın bazı köyleri, Kozaklının bazı köylerine gidenler hak vereceklerdir? Mahalle muhtarlarımız ihtiyaçlarına göre tespitleri yapılıp dağıtırken, kulağımıza gelen yeşil kart uygulamalarında yetkililerce geliri iyi olduğu halde “bu yasadan UYGUNSUZ istifade eden bazıları!“,bizleri üzmektedir… Ne dersiniz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.