- 2774 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BABASIZLIK NE DEMEK BİLİR MİSİNİZ
Babasızlığının ne demek olduğunu en iyi bilenlerdenim ben de.Fanatik Glalatasaraylı babasını tam da Galatasarayın UEFA kupasını kazandığı ,en mutlu olduğu gecede 37 yaşında kalp krizinden kaybeden ben.Üniversite sınavına girmeme yirmi gün kala yaşadığım acı kayıp.Ailemin ve arkadaşlarımın desteğiyle sınava girip ilk elli sözel soruyu sayısal bölümün cevap anahtarına işretlediğini son anda görüp düzelten ve türkçe öğretmenliğni kazanan ben.Okumam için canla başla çalışan fakat öğretmen olduğumu göremeyen babam
Babasızlık çok zor dostlarım.Vücudunuzun bir bölümünü kaybediyorsunuz sanki.Evinizin direği,koruyucu meleğiniz bir rüya gibi gözlerinizin önünden gidiyor.Elinizden bir şey gelmiyor. O an yaşadığınız acı ömür boyu sürse dayanamazsınız her halde.
İnsanoğlu her şeyde olduğu gibi ölüm acısına da zamanla alışyor fakat gidenin yeri hiç bir zaman dolmuyor.Özellikle özel günlerde daha bir katmerleşiyor gidenin acısı.Mezuniyetinizde,askere gidişinizde,düğününüzde ,bayramlarda babalar gününde gözünüz hep o size kol kanat geren babanızı arıyor.
İnsan yaşarken bilmeli annesinin babasının kıymetini.Ünlü aşık Mahsuni Şerifin de dediği gibi öldükten sonra mezarıma çiçeklerle gelmeyin yaşarken getirin o çiçekleri.
Annenin babanın yerini kimse dolduramaz.Onları kaybetmeden sevginizi gösterin .Dede Korkut ne diyor gelimli gidim li dünya bir ucu ölümlü dünya.Ölümlü dünyada ölümsüzleşmenin en güzel yolu anneyi babayı başa tac etmek...
YORUMLAR
Bir de babası hayatta olup da onu tanıyamayanlar,göremeyenler var tabi..Bende babasızlığı çok iyi bilenlerdenim.Allah size sabırlar versin.En azından belli bir yaşa kadar babanızın sevgisiyle büyümüşsünüz ya o da olmasaydı.. Allah yattığ yerde dinlendirsin babacığınızı...
Babacığımı Hakka uğurladığımız da anneciğime söylediklerim geldi aklıma. Demiştim ki; "anneciğini özlemiştir kolay mı 63 yıl bir kere bile anne diyemeden ayrı gayrı yaşamak üstelik böyle gururlu, onurlu. Ağlayıp üzmeyelim onu daha fazla".
Zira öksüz kalmış daha kırkı bile çıkmamışken ve onu uğurladığımız da onun için kocaman güzel bir sürpriz için gün sayıyordum. Müjdemi alamadı ama adını müjdem aldı.
Başınız sağolsun, biliriz babasızlığın nasıl bir öksüzlük olduğunu. Kolay değil, Allah sabırlar versin dilerim. Sevgim ve saygımla...