ŞİMDİ BİZ NEYİZ BİLİYORMUSUN
Şimdi biz neyiz bilyormusun?
Zamana hayata alt olan insanlarız. Öfke ve nefret var herkezin özünde. Yalanlar üzerine kurulu yaşamlar yaşamayı bilmeyen insanlarız.Tokluktan karnımız şişmişken bile gözümüz kıtlıktan çıkmış misali açız hepimiz. Neye aç olduğunu bile bilmeyen insanlarız. Zamana yenik düşen ayak uyduramayan elektrik gittiğinde hayatımız sonlanan garip insanlarız.
Yaşamayı bilmeyen çok bilmiş gibi geçinen insanlarız. Alim gibi davranıp zalimlik yaparak sinsice kendine bile itiraf edemeyen insanlarız zalim ve hainiz.iyilik bizi terkediyor iyilik uzaklaşıyor bizden. Hırslar için insanlar ölüyor. Herkes herkesin ekmeğini çalıyor evlerini yıkıyor, yakıyor insanlar birtürlü doyamıyor Hiçbirşeyin tadını alamıyorlar. Savaş yok diyorlar. Peki bu olanlar savaştan daha kötü değil mi. Bu savaş değil mi? İnsanoğlu varlığından bu yana savaşmıyormu ? Her savaşın sonunda da kendine yenik düşmüyormu sanki. Savaşın göbeğindeyken nasıl barış cümleleri kurabilirler . Bu kadar mı anlamaktan korkar insan, bildiklerini kendilerinden saklamaktan bile korkmazken vicdanlarına susmayı öğretmişken acımasızca.
Daha ne kadar zaman dayanabiliriz bilmiyorum ama zaman geçtikçe daha kötü oluyoruz bunu ben biliyorum ve korkuyorum.
Aslında hepimiz korkuyoruz insanlar acınacak durumda öyle tedirginizki ama hala nankörüz ikiyüzlüyüz yalancı ve hainiz.
Biz belkide yaratılanların en şereflisi iken kendi kendimizi en şerefsiz yapan tek varlığız.
Biz zamana ve kendimize yenik düşen acınmayacak insanlarız ....
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI REALİST BİR SORGULAMA..
Biz belkide yaratılanların en şereflisi iken kendi kendimizi en şerefsiz yapan tek varlığız.
Biz zamana ve kendimize yenik düşen acınmayacak insanlarız ....
YAZININ SONUNDA EKLENEN BU CÜMLELER TARİF EDİYOR HEPİMİZİ HEMDE...
SEVGİYLE...
selen...
evet yazın iyi ve cesurca yazmışsın bu bile senin kendine ne kadar yakın olduğunu ve yüzleştiğin duruşunu gösteriyor.ben çok beğendim yazını hakikaten böyle dürüst ve üstüne giden bir yazı okumamıştım.ama eksiklerinide göz ardı etme ben olsam yorumların hepsini değerlendiririm.ve ciddiye alırım.sene kesinlikle doğru bir duruş var.ilk kez bu kadar uzun yorum yapıyorum ve doğru bir yazıya yapıyorum.çok beğendim yazını.
devamını bekliyorum...
sevgiyle...
dostça...
bülent...
selen belliki yazmayı çok seviyorsun ama şiirlerindeki isteği yazında göremedim pek beğenmedim demeyeyim de biraz acımasız davranmışsın biz insanlar acımasız olduğumuz kadarda merhametli insanlarız bunlarıda göz önünde bulundur tamam mı şeker kısss
beauty tarafından 11/6/2007 12:35:37 AM zamanında düzenlenmiştir.