Bir Prenses Varmis ,Adi Silaymis..
Bir varmis ,Bir yokmus gibi birsey bu .. Yillar evvel bundan tam 14 sene evvel bana emanet kücücük burus burus elleri olan koca burunlu kipkirmizi bi prensesin masali bu.. onunla 9 ay bi bedende can olduk ..
Günlerce, Haftalarca rüyalarimda gördüm.. Acaba kime benzeyecek,Gözleri ne Renk olcak, Saclari nasil olcak..Günlerce bu heycanla yasadim..onun bir prenses oldugunu duydugumda dünyalar benim oldu ..Tamam dedim artik yanliz deyilim :)ahh Babacigim suan seni animsadim ..Baba prensesim olcak dedigimde bir kac saniye susup kalmisti..baba ordamisin ne oldu sessizlestin dedigimde sorumluluklarim artti dur simdi kendime gelirim demisti..Ya annecigim ilk anne; anneanne oluyorsun dedigimde ilk defa telefonu babama birakip birileri ile paylasmaya gitmisti..Cok büyük bir heycandi ...
Ben ilk kez anne ,Annem ilk kez anneanne babam ilk kez tonton dede olcakti ..Dayilar, dayilar onlarda ilk kez bunu tadiyorlardi evet, evet bu prenses herkezin ilkiydi ..günler ,aylar gecti ..ve prensesim dünyaya geldi iste tam 14 sene evvel bu gündü..saat 11:40 günlerden persembe .
Ilk gördümde esim ve ben bir gün boyunca onu seyrettik ..bu bizim kizimizmi ?Ne yalan söyleyim ilk dogdugu gün cok cirkindi :) iki yanaginda iki gamzesi vardi ama dünyaya yeni geldigi icin kipkirmizi görünüyordu :) 6 Subat Cok anlamli, Cok buruk bir gündü. Aileme yeni bir brey katilmis olmasina ragmen her kez ama her kez cok uzaktaydi ..Cok üzülmüstüm cok , o hastane odasinda kendimi cok yanliz hissetmistim...Ama bir yandanda prensesime baktikca hayir! Yanliz deyilim o var diyordum :)
Cok sessiz bi prensesti..belkide en sakin bebekti hastanedeki bebeklerin icinde..Meger kendini sessiz göstermeye calisiyormus :) eve geldigi ilk gece saat tam gecenin besinde hala boncuk boncuk bakiyordu gözlerimize:) acemi anne ve acemi baba bi bataniye arasinda sallarsak uyuturuz diye düsünmüstük ..Ama acemiydik iste battaniyeyi aralayip prensese baktimizda dalga gecer bir tavirla uyumadim iste der gibi bakiyordu :)o gece sabahladik hep birlikte ..Offf ne zormus yanliz olmak ..Ne cok ariyordum annemi :( ne yapcaktim ben tek basima kücük prensesle..O agladiginda ben cok üzülüyordum:( bakamiyormuyum ? neden hep agliyor diye düsünüyordum..
Kisa dönem sonra alistik birbirimize ..Gün gectikce kilo aliyor daha bir güzellesiyordu ..evet artik icimize sinmisti anne ve baba olarak iste bu bizim kizimiz diyorduk ..cok tatli cokta güzel... Her gün yeni resimler cekmeye calisiyordum annemlerde görmeliydi bu kücük cadiyi evet evet artik cadi olmustu ..Prenses deyildi oyuncu bu kiz önce kendini sevdiriyor sonra yüzünü gösteriyordu :) Aman Allah`im suan ilk cikolata ile tanistigi aklima geldi..Tadini almisti ama agzini bulamiyordu büyük bir zevkle seyrediyordum onu :) tam alnindan basliyordu sonra adim, adim agzina götürüyordu ..Ah be kizim ne günler gecmis her biri bir baska lezzette .. Günler öyle cabuk geciyorduki seninle ilk yasin gelmisti bile :) bu sefer yanliz deyildik bütün sevdiklerin yaninda idi herkez` iyki dogdun` diyordu.. Yillar bir birini kovaladi iste okula bile basladin ..Sen okula basladiginda sanki yillar daha bi su gibi akip geciyordu ..Evet bitanem yillar artik 14 oldu. Kizim büyüme ben senin büyümeni istemiyorum :( kopuyorsun bizden cevren genisledi ..simdi hala ayni havayi soluyoruz ama ya ilerde ben sen dogdugunda artik yanliz deyilim demistim. Büyüme lütfen büyüme ben yanliz kalmak istemiyorum :(
Ben ne kadar istemesemde büyüyecek ve yuvadan ucup gideceksin ...Her nerde olursan ol ama hep yakinimda ol.. Nefesini hisedeyim benim mincik burus burus elli koca burunlu SILA Prensesim ol ... Silamm, Canözüm, Nefesim, Tenim iyki dogdun!! Iyki yanlizligima ortak oldun!! Seni Cooook Seviyorum .. ...