Hüzzam Makamında Aşk
//Bir gece vakti, karanlığın en koyu vaktinde telefonun sesiyle uyanır kadın. Açma tuşuna, kim olduğunu düşünerek basar. Ve gözlerine inanamaz, numarası hala aynı ve hala telefonunda kayıtlı. Arayan,üç yıl önce bırakıp giden eski eşi. özledim seni diyordu telde. Çook özledim...Sadece özledim.//
Zaman, sabaha karşıyı vururken saat, İçinde tuhaf bir hisle, uykuya dalmıştı kadın.
Ve ısrarla çaldı telefonu. Zaten, uykusu da hafifti, ya gelirse diye hep tetikteydi gözleri.
Korkmadı zamansız çalan telefonun sesinden. Alo bile diyemedi kadın. Sustu....derinden bir ahhh çekerken, ağlamaklı bir ses duydu, kim bilir ta nerelerden. Rüya sandı ve dinledi usulca. Özledim diyordu ses, özledim...En sevdalısından.
Adam serde şair, adam serde müzisyen ya....Sözleri nağmeli dökülüyor dudaklarından.Ve tam...Tam, üç yıl geçmişti aradan. Aniden ses gelir kapıdan ve *kim O* der kadın. Duyduğu,tanıdık bir sesti. Ben geldim diyordu titrek...hiç susmadan sana geldim diyordu adam.
Hep varmışçasına sımsıkı sarılırken ve hep varmışçasına kaldıkları yerden devam ederler.
Kadın susmuştu sessizdi ve gelişini hayal sanmıştı uykulu aklı. Kadının imkansızıydı adam.
Sabah ezanlarının okunduğu sırada, sevdiğinin dönüşüyle birden dünyası değişti kadının. Seherin alacaları vururken pencereden, sanki yüzleri kıble oldu karşılıklı.
Ve aynı üç yıl önceki gibi, nikahları kıyılır ve yine ölüm bizi ayırana kadar derler. Söz verirlerken Yaradan’a , şükür duaları ederler birlikte.
//Şarkıları da.....Hüzzam makamında değildi artık aşıkların, buselik makamında söylerken dilleri.//
YORUMLAR
AŞK HERŞEYİ AFFEDER Mİ, DİYE DÜŞÜNDÜM YAZINIZI OKURKEN...MASAL TADINDA...
MUTLULUKLAR DAİM OLSUN...
NÜS
GILS SIBRAN
takibimdesiniz:)
Yürekten akıp gelen seller gibiydi satırlar."ŞOL CENNETİN IRMAKLARI/AKKAR ALLAH DEYU DEYU" diyen yunus misali.Satırlar bir özlemin ve hasretiyle görülen bir ruyanın alaca karanlığındaki şafakla gerçekleştiğini vurguluyordu.
Ve çok da güzel bir sonla noktalanmış sonsuza dek birlik ve beraber olmaları umuduyla.
Elinize sağlık ...saygılarımla.hüseyin dağlar.
bir ana evladı için yaşar ,
bir baba ise ailesi için yaşamalı.
mavi umut vari olmak her zaman
kırmızı günlerin başlangıcıdır .
nereden bilirdin ;
mavi suların kırmızı gül olacağını !
güneş kızıllığına inlerken şaraplanacağını !
Kafdağına açılan ” huzur atlısının ” gelişini !
meryem olmanın sen öğütüne zilini çalışını !
kalp değirmenin ,sen değirmenine öğüt olacağını !
bilemezdin ; bir damlanın deniz olacağını ,
bilemezdin; bir yudum suyun veysel yapacağını ,
bilemezdin‘ ki , mavilerinin çıkmaz dalgalar akıtacağını ,
duruşa selam saygılar
ince ruhun hep asil aksın