Sevgisiz...
sevgisiz fikret !
yüzünü görmekten şiir yazamaz oldum...gören adam sansın diye mi bilmiyorum kravatta takmışsın ama her kravat takan aydın ! olmuyor be fikretim...
demokrasiden bahsediyorsun değil mi…özgürlükten ve bölünmemiş bir ülkeden bahsediyorsun…
zannediyorsun ki kin dolu kaleminin derinlikten mahrum sığ cümlelerine inanacak ve kendi kafana göre seçtiğin gazetelerden dergilerden haber bültenlerinden ve –takım tutar gibi tuttuğun – siyasilerden beslenerek aktardığın yandaş fikirlerini görmeyecek kadar körüz…
bir kere sen yalancısın…çünkü eleştiriye açığım diyorsun ama bir tek tuşla, yazdıklarının yalan olduğunu…yamultulmuş olduğunu…kinle yazıldığını…tarafgir olduğunu…belli bir siyasi düşünceyi savunur olduğunu ispatlayanları –yani canını acıtanları- yasaklıyorsun…dürüst bile değilsin ama çıkıp insanlara dürüstlük dersi veriyorsun…
bir kendi düşündüklerinin doğruluğuna inanan diğer geri kalanları salaklıkla ahmaklıkla itham eden birisin aslında…senin düşüncende olmayanların tamamı satılmış yada ülkeye ihanet içinde yada hükümet yalakası yada parayla oy satan cahil cühela …öylesine kinle dolusun ki yazdığın neredeyse tüm yazılarda aynı pis koku aynı sığ ama derin kin rengi hakim..
dindarlara…muhafazakarlara kısacası senden başka düşünceler içinde olanlara bu kin bu nefret gözlerini kan çanağına çevirmiş…
kendi düşüncendeki yayınlardan derlediğin uyduruk haberlerle şekillendirdiğin yalanların, şakşakçılarının da gür sesiyle sana kendini yazar gibi hissettiriyor belli…
lakin kör bile başka duyularıyla gerçekleri görebilirken sen nasıl oluyor da bu kadar dışarıda kalabiliyorsun gözünün önünde yaşananlardan hayret !
not : bu yazıdaki “sevgisiz fikret” fotoğraftaki devekuşumun adıdır…kimse üzerine alınmasın…darılırım…
YORUMLAR
eleştiriyi sindiremeyenlere kızmakta haklısınız.haklı olmadığınız yer ise tarafsızlık ve kin kusma konusu...farkında olmadan "yine" fanatik konuşmuş, geçmişe küfretmişsiniz.güzelce de kusmuşsunuz.tekrar söylüyorum şu eleştiri konusunda haklısınız.ama diğer yazdıklarınız bana içinizdeki kinin derinliğini gösterdi.değişime önce kendinizden başlayın.kendi görüşünüzü yüce görüp farklı görüşlere kin kusmayın.onlar da sizin yaptığınızdan ilerisine gitmiyor.pek bir farkınız yok yani...
herkesin olmasını istediğiniz şey olmanız dileğiyle...