YORUMLAR
Yine gece ve yine karanlık, oysa hiç böyle uzun değildi geceler eskiden, böyle terk edilmiş viran bir şehir gibi sessiz, böyle ölüm soğukluğunda değildi istanbul, üşüyorum hadi tutsana ellerimi... Eskiden olduğu gibi, gözlerime bakıp o sıcacık gülüşünle gülerek ısıtsana donuk gözlerimi...Yazan gönlünüze sağlık..Selamlarımla..
Kalemi yüreği gibi özel değerli kardeşim ne güzeldi güne düşen satırların onurla okudu Yasemin Canan kutluyorum her satırını saygımla tebriklerimle....
bakican.
canım üstadım,
aşkın güçlü kalemi, onurlandırdınız hocam beni allah razı olsun
இܓ
En uzaklara düşse de senli her soluğum kesik kesik
Deli kışın göğsünde yine baharına yürek atar sevgim
Ah herşey tam da, bir sensin eksik
Yokluğun ayaz, buz tutar güneşim...
Ah benim boynu bükük gelinciğim,
Bu al düşleri senin için sakladım bak,
Sensiz lime lime yüreğim,
Sen hep gül, ölümleri bana bırak.
Gözlerinin denizinde ıslanınca aşk,
Nasibin olsun gül yüzlü, duvağı ak,
O vakit beni düşünme, mutlu ol sevdiğim
Ne olur kendine hep ben gibi bak!
İclal...
இܓ
Değerli hocam,
Sevda ancak bu kadar güzel anlatılabilir. Ki siz aşk adamısınız zaten şaşırmamak lazım. Aşkı sizin şiirlerinizden, yazılarınızdan öğrendim. Gül yüreğiniz dert görmesin ömrünüzce. Usta kaleminizden öpüyorum. Yazınız yerine çok ama çok yakışmış. Tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Saygımla.
bakican.
o güzel yüreğinizle bana destek verdiğiniz sürece susmayacak kalemim kelamım onuncu köyden de kovulsam.. kii sizin gibi güzel yürekli insanlar yanımda oldukça bu ruh ölmez allah sizlerden razı olsun
Kendine ben gibi bak.
işte o zaman anlayabilirsin aşk ın tarumar ettiği acıyla mutluluğu akıttığı dermansız hastalığın çaresinin sadece vuslat olduğunu...saygılarımla...
bakican.
bakican.
bakican.
bakican.
" Biliyormusun bu aşk kanserden betermiş sevgili "...
Kanseri ve sevdayı yaşamış biri olarak bu tesbite aynen katılıyorum be arkadaş ..
Operasyon,radyoterapi ve Kemoterapi ile yendim en amansız Akciğer kanserini de,yenemedim gitti şu sevda hastalığını.
Adına aşk deyin sevda deyin..Ne derseniz deyin..Dostlar başından ırak olsun derim..
Bana kanserimi bile arattığı zamanları oldu bu çaresiz sevdanın..
Seçilen konu,örneklemeler,betimlemeler,dildeki sadelik ve yazı akıcılığını beğendim.
Keyifle okıdum..Bir ara bu yazıyı kendim yazmışım gibi bir hisse kapıldım,dönüp yazının imzasına baktım ki; BAKİ EVRAKLI ,ben yazmamışım bu yazıyı meğer.Ama,olsun kendini bana benipsetip içselleşti ya bu güzel yazı ..
Kutluyorum,
Saygılarımla...
bakican.
Okuduktan sonra kendime gelebilmem bir kaç dakika sürdü neredeyse... Yok okumadım yaşadım sanki, ya da yaşayıp ta benim anlatmaya gücümün yetmediği...Zihnimin idrak edip, duygularımın anlatmaya çalıştıkları ve hep yarım kalmış cümleler gibi... TEBRİK EDİYORUM KALEMİNİZİ...