- 1016 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Karanlığın Aydınlığa Bakan Yüzüne Selam Olsun
KARANLIĞIN AYDINLIĞA BAKAN YÜZÜNE SELAM OLSUN
Yıldırım hızında ayrılıklar yaşadım ben. İmzam bile alınmadan resmileşen ayrılıklar.
***
Kurşunun hangi yönden geleceğini bildiğim ; ama vaktini saatini asla tutturamadığım kurşunlar ...
***
Ben gidince senin gönlünde çiçekler açacak renk renk diyen sevdalarım, kaktüs tohumundan kır çiçekleri bitmedi henüz,bilin isterim.
***
Ayrıntıları fırçanın belirginleştirmesine izin vermeyen ressamlardan esinlendim bazen. Ya üç noktalarda gizledim aşklarımı ya da karakterlerine giydirdiğim sıfatlarda.
***
Karanlığın sağından yürüdüm hep,aydınlığın solundan. Onun yolunda yön değiştirdim durdum her zaman.Ne zaman, nereden karşıma çıkacağını hiç bir zaman hesaplayamadığımdan.
***
Bir giden vardı benden,bir de kalan benimle.Gidene nefretim faizde, kalana sevgim kalbimde... İkisi de O. İkisini de çok özlüyorum bugünlerde.
***
Seyrekleşmiş acılarımın arasına umutlar serpiştirdim vaktin birinde. Biliyorum boy verecek umutlarım, ayrılık acıyı beslemekten vazgeçtiğinde.
***
Yaralarımı sarmak için kalplerden medet umdum.Ne vakit bir kalbe uzanmaya kalksam, dur dedi zaman, orada bir dur ,benim saracak olan yarayı, sarsa ne kadar sarar kul !
***
Birkaç zaman öncesinden kopyaladığım mutluluklarım var bir tutam. Bugüne yapıştırıp, yarına taşıyamadıktan sonra neye yarar ? Yine de bir umut, hala avuçlarımda bir tutam mutluluk .
***
Öyle ya da böyle nefesimle döndürebiliyorum ben bu dünyayı.
Ve döne döne yürürken yeşillerde ,ucu fırfırlı eteklerimde ziller çalıyor O bilmese de.
Karanlığın aydınlığa bakan yüzüne selam olsun o zaman.
Serap ERSOY (Ruhum Güneşten)