- 667 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HERKES HADDİNİ BİLECEK
Zorla beni sinirlendirmeye kimsenin hakkı yok. Bunlar Fenerbahçe’nin ne olduğunu hala öğrenememiş. Volkan denen adam çıkıyor “taraftar sussun” diyor sen kim oluyorsun da taraftara ne yapacağını söylüyorsun. Bu takımın gerçek sahibi biziz. Sizler gelip geçersiniz. Önce aldığınız paraları hak edin. Senin böyle konuşmana kim izin veriyor. Sen ne hakla taraftar hakkında konuşursun!
Senin en büyük destekçin taraftarın! Sizin her türlü kaprisinizi çeken biziz! Evde ne hanımınız, ne ananız babanız çeker sizin kaprisinizi ama biz çekiyoruz. Sonra da kalkıp bizi beğenmiyorsunuz. Zeytinyağı gibi suyun üstüne çıkma diye buna denir. Bizim kadar vefalı taraftarı nerede bulacaksınız? Bu kadar da nankör olmayın.
Sayın Aziz Yıldırım sana yıllardır destek veriyoruz. Yaptığın hizmetler için sana teşekkürler ediyoruz. Ama artık futbolda başarı istiyoruz. Bu da bizim hakkımız. Bu oyuncu çıkıp da nasıl bizim hakkımızda konuşur. Sanki bu konuda biz suçluyuz gibi senin de dediğin gibi bunların hiç mi suçu yok? Bu adam kendisini ne zannediyor da kalkıp kulübün gerçek sahibi hakkında böyle konuşur. Bu cesareti nerden alıyor bu adam? Ben olsam yarın derhal bu adamın kulüple olan ilişkisini keserim.
Senin de bu konuya gerekli özeni göstereceğini umut ediyorum. Adam kalkıp taraftar sussun diyor. Biz susarsak bir daha konuşmayız o zaman nasıl oynayacak bu kabiliyetsizler.Zaten bütün Türkiye bizi kendisine düşman ilan etmiş herkes elinden gelindiğince bizimle uğraşıyor bunlarla uğraştığımız yetmiyormuş gibi bir de içimizdekilerle uğraşıyoruz.
Bizim suçumuz ne? İki de bir oraları buraları yırtılır. Üç hafta yok dört hafta yok ama biz her hafta tribündeyiz. Amacımız Fenerbahçemizi destekleyip düşmanların çenesini kapatmak. Futbolcuların da bize yardımcı olacaklarına köstek olmaya başlıyorlar. Sayın başkanım siz bizden daha iyi bilirsiniz. Kulübe layık olmayan kim olursa olsun hemen gönderilir. Oyuncu değil kulüp önde gelir.
Şimdi buradan bütün taraftarlara sesleniyorum. Maçlara gidelim ama kesinlikle sesimizi çıkarmayalım. Taraftara sus demek ne anlama geliyormuş bunu hepsi anlasın. Bizin orda olup ta bunların arasında olmadığımızı görünce bakalım neler yapacaklar. Herkese haddini bildirmemiz lazım. Biz onlara ukalalık yapıp şöyle top oynayın diyor muyuz? Herkes haddini bilsin görevini yapsın! Unutmasınlar ki en büyük Fenerbahçe başka büyük yok hiç kimse kendini bir şey zannetmesin biz olmazsak onları bir hiçtir.
Biz olmazsak bunların parası nasıl ödenecek? Forma almazsak stada gelmezsek bunlar nerden para kazanacak? Bizi beğenmeyen bavulunu toplar gider. Kaç yıldır size tahammül ediyoruz. Yeter artık adam gibi oynayın aldığınız parayı hak edin bu kadar da yüzsüz olmayın!
Arkadaşlar Trabzon maçında bunlara haddini bildirelim. Ayrıca bunlardan bir halt olmaz yönetim gereken revizyonu yapıp Fenerbahçe ye uymayanları derhal kulüpten göndersin. Belki bank Asya da kendilerine kulüp bulabilirler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.