- 820 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
5 VAKİT NAMAZINI KILAN ERMENİ...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
AYDIN’IN NAZİLLİ İLÇESİ’NE BAĞLI DEREAĞZI KÖYÜ’NE BUNDAN 10 YIL ÖNCE ADI’NIN ALİ OLDUĞUNU SÖYLEYEN BİRİSİ DOĞU İLLERİNDEN GELMİŞ YERLEŞMİŞ, HANIMININ İSMİNİ FATMA OLARAK TANITMIŞ. ADAM 5 VAKİT CAMİYE GİDER GELİR, BAŞINDAN TAKKE. ELİNDEN TESBİH EKSİK OLMAZMIŞ. KAPI KOMŞUSUNDAN DA HER GÜN ’YOĞURT AŞI’ YAPMAK İÇİN 1 KĞ.YOĞURT ALIRMIŞ, DOĞU’DA İÇİNE PİRİNÇ VE YOĞURT KATILAN BU YEMEK MEŞHURMUŞ. ALİ EFENDİ BU ARADA KÖYLÜLERLE AHBAPLIKTA KURMUŞ;İSTEYENE BORÇ PARADA VERİYORMUŞ, ARADAN 8 YIL GEÇMİŞ. 1 GÜN KOMŞUSUNA ’MİSAFİRLER GELDİ, GÜNDE 1 KĞ.DEĞİL 5 KĞ.SÜT VERECEKSİN.’ DEMİŞ, KOMŞUSU 1 HAFTA SONRA GELİP ’MİSAFİRLER ÇOĞALDI, HER GÜN 10 KĞ.SÜT BIRAKIVER BİZİM EVE.’ DEMİŞ. KAPI KOMŞUSU ’SÜTÜ VERİYORDUK AMA MİSAFİRLERİ GÖRMÜYORDUK, BİR GÜN BELEDİYE’DE Kİ İŞİMDEN ÇIKTIKTAN SONRA EVE GELDİM. BİR BAKTIM KÖYDE 5-6 POLİS-JANDARMA ARABASI DURUYOR, NE OLDUĞUNU SORDUM. DOĞUDAN GELİP BİZİM KÖYE YERLEŞEN KOMŞUMUN EVİNDEN 15-20 KADAR PKK’Lİ TERÖRİST YAKALANDIĞINI, ALİ EFENDİ’NİN TÜRK DEĞİL ERMENİ OLDUĞUNU POLİSLER SÖYLEDİ. EVDE 2 TRİLYON LİRA PARA VE İRİLİ UFAKLI SİLAHLAR VE MERMİLER BULUNDUĞUNUDA POLİSLER AÇIKLADI, KÖY CİVARINDA DA DAHA ÖNCE POLİSLER YERE SİLAH GÖMMEYE GELEN 2 PKK’LİYİ YAKALAMIŞLAR...’ DEDİ. BENİM ANLADIĞIM ŞU, 8 YIL JANDARMA VE POLİS AYAKTA UYUMUŞ, ERMENİ VE PKK’LILAR, GAZETELERDEN DE OKUDUĞUMA GÖRE VAN’DAN GETİRDİKLERİ BU TÜR SİLAHLARI TÜRKİYE’NİN HER TARAFINDA TOPRAĞA GÖMÜYORLAR. BUNLAR TÜRKİYE’Yİ İÇTEN SİLAH YOLUYLA YIKMAK İÇİN ÇALIŞMA YAPIYORLAR GALİBA ? BU GÜNE KADAR 16 TÜRK DEVLETİ’NİN İÇERİDEN YIKILDIĞINI KİTAPLARDAN OKUDUĞUMUZA VE ÖĞRENDİĞİMİZE GÖRE DEMEK Kİ BU İŞLER ÜLKE İÇİNDE Kİ YABANCI UYRUKLULARIN TÜRK GİBİ GÖRÜNÜP OLAYLARI TEZGAHLAMASI İLE MEYDANA GELİYOR. YUKARIDA ANLATTIĞIM OLAYDA İSTANBUL’DA YAKALANAN 1 MİLİTANIN VERDİĞİ BİLGİLERLE ORTAYA ÇIKARILMIŞ, BENİM VİLAYETİN BİR ÇOK YERİNDE SON 5-10 YILDIR TOPRAKTAN-MEZARDAN-KUYU İÇLERİNDEN BU TÜR SİLAH VE BOMBALAR BULUNDU. BU YÜZDEN HALKIMIZ ÖZELLİKLE DIŞARIDAN GELEN VE YERLEŞEN BU TÜR KİŞİLERİN HER SÖYLEDİĞİNE İNANMAMALIDIR, AYRICA BUNLARIN ELLERİNDE YAKALANAN SİLAHLARIN MENŞEİNDEN ŞUNUDA İYİ ANLAMAK LAZIM, TÜRK DÜŞMANI RUSYA-BULGARİSTAN-İSRAİL’E AİT SİLAHLARIN BUNLARIN ELİNDE BULUNMASI BANA GÖRE TESADÜF DEĞİL. RUSYA, ERMENİLERE EN ÇOK SİLAH YARDIMI YAPAN BİR ÜLKE. ERMENİSTAN ASALA İLE YENİDEN FAALİYETE GEÇMEYE HAZIRLANIYOR VE PKK İLE İŞBİRLİĞİ YAPTIKLARINIDA 1 YÖNETİCİSİ AÇIKLADI, PKK’Yİ FRANSA-YUNANİSTAN-ALMANYA-İNGİLTERE-ABD-İSRAİL VB.GİBİ ÜLKELERİN DESTEKLEDİĞİNİ BİLMEYEN YOK. BU YÜZDEN SİNMİŞ GİBİ GÖRÜNEN BÜTÜN TÜRKİYE DÜŞMANLARI GECE-GÜNDÜZ FAALİYET HALİNDE, AMAN DİKKAT. BU ARADA ABD BAŞKANLIĞI YAPAN BUSH BİR ARA ’TÜRKİYE ILIMLI İSLAM CUMHURİYETİ OLACAK..’ DEMİŞTİ, DEMEK Kİ TÜRKİYE’DE CÜPPELİ-BAŞI TAKKALI BİR ÇOK YAHUDİ-ERMENİ-RUM YETİŞTİRİP BÜTÜN KÖY-KASABA-İLÇE VE İLLERDE İŞİ BİTİRDİKLERİNİ SANDILAR Kİ BU İŞ BUSH’UN KULAĞINA FISILDANDI. ODA TÜRKİYE’Yİ ELE GEÇİRDİK SANDI VE BÖYLE BİR BEYANAT VERDİ, DAHA ÖNCE ABD İSTANBUL KONSOLOSLUĞU İSTANBUL’DA AZINLIKLARA SİLAH EĞİTİMİ VERDİĞİNİ AÇIKLAMIŞTI. HER ŞEY İYİ HOŞTA, BUNDAN SONRA HAKİKİ DİN ADAMLARI İLE ABD-AB YANLISI VE GİZLİ SERVİSLERİN YETİŞTİRDİĞİ BESLEME DİN ADAMLARINI NASIL AYIRACAĞIZ ? BİZ EN İYİSİ, İRAN-IRAK-SURİYE-AZERBAYCAN-PAKİSTAN-AFGANİSTAN-LÜBNAN-KUVEYT-YEMEN-ÖZBEKİSTAN-TACİKİSTAN-KAZAKİSTAN-TÜRKMENİSTAN GİBİ ÜLKELERLE ORTAK PAZAR KURALIM. AYRICA HER TÜRK DÜNYANIN EN ZENGİN ADAMI OLMAK İÇİN MÜCADELE ETSİN, O ZAMAN BUNLARIN ÜSTESİNDEN GELİRİZ.
BU ARADA GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE BİR GAZETEYE AÇIKLAMADA BULUNAN ERMENİ DİN ADAMLARINDAN BİRİSİ ’TÜRKLERDEN DAHA ÇOK MÜSLÜMAN GİBİ YAŞAYAN ERMENİLER VAR, HERKES KİMLİĞİNİ AÇIKÇA İFADE EDEBİLİRSE İNSANLAR NE KADAR ERMENİ KOMŞULARI OLDUĞUNU ANLAYABİLECEKLER..’ DEMİŞ. DEMEK Kİ 5 VAKİT NAMAZINI KILAN ERMENİLER MÜSLÜMANLIKLARINI EVLERİNDE PKK’LI BESLEYEREK İFA EDİYORLAR, PEKİ BUNLAR BİRDE CAMİ YAPTIRMA VE YAŞATMA DERNEKLERİNDE GÖREV ALIP CAMİYE YARDIM TOPLADILARSA NE OLACAK ? YILLARDIR ÇALIŞAMADAN APARTMAN SAHİBİ OLANLAR VAR DA, BUNU ONUN İÇİN YAZDIM. SON BİR HATIRLATMA, ABD’DE BULUNAN YAHUDİ 1 KURULUŞ TÜRKİYE’DE 20.000 YAHUDİ OLDUĞUNU AÇIKLADI. BUNLAR İSMİ İBRANİCE OLANLAR, DÖNMELER BU SAYININ ARASINDA YOK. ERMENİLER TÜRKİYE’DE 150.000 CİVARINDA ERMENİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR, RUMLAR İSE 4.000. AHMET TÜRK İSE 12 MİLYON KÜRT OLDUĞUNU İFADE ETTİ, BUNLARIN KAÇININ ERMENİLERİN KONTROLUNDA OLDUĞU İSE BİLİNMİYOR. BU ARADA BİR ARA FRANSA MİLLETVEKİLERİNDEN BİRİSİ KENDİ SEÇİM BÖLGESİ LARZAK’TA ERMENİ VE KÜRT GENÇLERİNE SİLAHLI EĞİTİM VERİLDİĞİNİ AÇIKLAMIŞTI, KISACASI BU GRUP TÜRKİYE’DE Kİ 40 YILDIR SÜRDÜRÜLEN BÜTÜN TÜRKİYE DÜŞMANI GÖSTERİLERİN TEK ADRESİ. BÜTÜN PARTİLERİN İÇİNİ ALLAK BULLAK EDEN, OLAYLARI ÇIĞIRINDAN ÇIKARAN, ÜNİVERSİTELERİ KARIŞTIRAN, BİR ÇOK DİN TACİRİNİN ORTAYA ÇIKIP HALKI ŞAŞIRTMAYA ÇALIŞAN BU GRUPTUR. YOKSA TÜRKİYE’DE SAĞCI-SOLCU, LAİK-DİNSİZ. TÜRK-KÜRT AYIRIMI VB.AYIRIMLAR YOK, TÜRKİYE’NİN BİRLİĞİNİ BOZMAYA ÇALIŞAN YERLİ VE YABANCI KİŞİLER VAR.
NOT.YUKARIDAKİ FOTOĞRAFTA 1915-1923 YILLARI ARASI’NDA TÜRKİYE’Yİ ÖNCE KARGAŞALIĞA SÜRÜKLEYİP, ARKASI’NDAN HALKI SOYUP SOĞANA ÇEVİREN YAHUDİ-ERMENİ-RUM VB.EŞKİYALARLA MÜCADELE EDİP ÇOĞUNU TASFİYE EDEN AYDIN KUVA-İ MİLLİYE KUMANDANI DEMİRCİ MEHMET EFE GÖRÜLMEKTEDİR. DEMİRCİ MEHMET EFE 1000 KİŞİLİK KUVVETİ İLE ANTALYA BÖLGESİ’NDE İTALYAN İŞGAL KUVVETLERİNE, EGE BÖLGESİ’NDE YUNAN İŞGAL KUVVETLERİNE. MARMARA BÖLGESİ’NDE İNGİLİZ İŞGAL KUVVETLERİNE GÖZ AÇTIRMAMIŞ, ZAMANIN PADİŞAHINA TELGRAF ÇEKEREK ’’MEMLEKETİ SATTIN, İSTANBUL’A GELİRSEM SENİ SARAYIN KAPISINA ASARIM..’’ DİYE TEHDİT ETMİŞTİR. TBMM, DEMİRCİ MEHMET EFE’TE ALBAY RÜTBESİ İLE ÖDÜLLENDİRMİŞTİR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.