Sevgili can günlük 15- ASKERDE USTA BİRLİĞİM...
Merhabalar Can günlüğüm,
Askerdeyim hâlâ. Usta birliğindeyim. Şafak 120. Geçen her an, benim için çalışıyor. Bunun için mutluyum baya...
Usta birliğim Metris Kışlası çıkmıştı. ancak orada sadece bir geceyi sabahladım. diğer gün Selimiye kışlası’na yolladılar beni. Boğaz köprüsünden geçtim. Tarifsiz duygular kapladı içimi. İstanbul caddelerinden ilerlemek, ufkumu açıyordu. Selimiye Kışlası’na 10 Ocak 2011’de katıldım. Selimiye kışla değil, sanki saray. Hemen hemen her şeyi dört dörtlük, mükemmele yakın. disiplin üsrt seviyede. Banyo ve yemekler nezih. Ortam dehşet. Manzarası umduğundan fazla çıktı...
Eminönü, Sultanahmet Camii, Topkapı sarayı, Ayasofya Camii, Galata kulesi, Kız Kulesi ve Marmara Deniz’in masmavi suları kışlaya bakıyor. Görünüm müthiş, anlayacağın. BOŞ ZAMANLARIMDA bir yere oturup, panaromanın güzelliğini seyrediyorum. dalıp dalıp gidip geliyorum...
Kışlanın Karargah Bölüğünde kalıyorum. 20 kişilik koğuşta yatıyorum. Şafak 120, dört ay sonra gerçek özgürlüğüme kavuşacağım, Allah izin verirse. Üst ranzadayım. Görevim itfaiye. Rahat bir görev yani. İtfaiyeye yatış diyorlar tüm askerler. bu dediklerine önümüzdeki günlerde şahit olacağım galiba...
Bugün çarşı iznindeyim. Akşam 17’ye kadar dışarıdayım. Dışarıda olmanın, insanlar arasında nefes alıp vermenin keyfini yudumlayacağım. Can günlük, sen askerlik yapmadığın için, bilmiyorsun askerdeyken dışarının nasıl bir ferahlık olduğunu...
Haydarpaşa Garı’nı ilk gördüm. Harem ve Üsküdar Selimiye’ye çok yakın. İstanbul’da askerlik yapmanın şerefine nail olduğum için, her an Allah’ıma şükür doluyum...
Can günlüğüm, başını ağrıtmayayım daha fazla istersen. Haftada bir ya da iki haftabir çarşı izinlerim olacak. Bir sonraki merhabalaşmamıza kadar; kendine ve satırlarıma ÇOK İYİ bak...
..................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
15 Ocak 2011,,,11.48
Kadıköy,iSTANBUL