- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Kaçın!... Adam kıymete bindi!...
Adam sümsüğün tekiydi… Ya da beceriksizin… Aldatıyor da olabilir, dövüyor da…
Her ne iseyse artık kadının boşanma sebebi…
Yolar ayrıldı, her iki taraf da kendine yeni bir yaşam şekli belirledi…
Aaa… O da ne!
Genellikle bir arkadaş söyler bunu, görmüştür bir yerlerde, ya da adam kendi de söylemiş olabilir bile, neyse ne, adamın yeni bir ilişkisi vardır.
Bir garip mekanizma başlar çalışmaya…
Aman, ne hali varsa görsün ile başlayan,
Dayanamaz o kadında bak gör…
Hah, değerimi anlasın işte…
Yok şekerim, şırfıntının tekidir, varsan baksan o kadın…
Bak, görüyor musun, beni bir gün bile götürmemişti o bara, elalemin kadınlarını götürüyor ama…
Bana nafaka parasını geciktirdi, kendi bilmem nerelerde gezip, gününü gün ediyor…
Ben evde çocukla uğraşayım, beyefendi zevkinin peşinde…
Diye devam eden mekanizma, gecenin bir yerlerinde yön değiştirmeye başlar, niyeyse…
Buruluyor mudur yoksa, inceden, içinde bir yerler?
Yalnızlığından muhtemelen…
Adam çok mutluymuş, çok iyi görünüyormuş…
Kadın nasıl bir şey ki diye düşünür kadın, güzel midir kendisinden, genç midir, sevimli midir?
Kaçın!... Kıymete bindi sümsük adam!...
Kadın kadına rekabet var!...
Bu ruh durumuna giren kadın için, inanın her yol mübahtır!
Kendisi bile bu durumuna şaşırmaktadır ama ok yaydan çıkmıştır artık bir kere…
Kimi salya sümük vaziyetinde yaklaşır duruma, kimi zaten istemiyorum ben seni, çocuklarımın babası olmasan ya, o kadının ne haltlar karıştırdığını söylemezdim yoksa ben sana, çocuğumun babasısın, o fahişe kadını dayanamaz öldürürsün de, hapishanelerde çürürsün, maazallah!
Hiç makyaj yapmayan kadın, pür makyajlıdır, çocuklarla ilgili konuşmak istediğinde adamla!
Kimi, gecenin bir vakti arar, çok korkuyorum, lütfen yanımda kal…
Kimi, vakitli vakitsiz arar, konu çocuklardır, elbet, yoksa adamı ne diye rahatsız etsin!
Adamın sevgilisi, ya da yeni eşi, bir kadın olarak çakmaya başlar durumu, ama paylaşılamayan erkeğin kadını olarak, vakur bir hoşgörüyle karşılamaya çalışır durumu, genellikle…
Tersi de olabilir elbette….
Yeterli örneklerim vardır, her bir duruma uyan.
Genellikle çocuklar kullanılır bu işlerde…
Hele ki, birlikte oturuyorsa artık adam ve yeni kadın, çocuklara yasaklanır o eve girişler…
Ya da, yine tam tersi olabilir, çocuklar eve muhbir olarak salınıverir…
Çocuğunu göndermeyenlerin, eskiden sümsük olan ama şimdi sülün olan eski kocalarının yaşamını paylaştığı kadınların muhtemelen kendi çocuğu vardır, muhtemelen de yakın yaşlardadır çocuklar, ki kadın adamın vicdan duygusuyla oynar!...
Mutlu mesut evde, yenilen içilen masada, gülüşülen ortamlarda, buruk bir hüzün vardır, içten içe…
Ahh… Onun çocukları da olsaydı keşke, böyle zamanlarda yanında…
Savaşı kim mi kazanır?
Aslında hiç kimse!
Herkesten eksilen bir şeyler vardır, sonuçta!...
Adamla yeni kadının ilişkisi bitse de bitmese de…
Adamla eski kadın bir arada olsalar da olmasalar da…
Adam her ne kadar paylaşılamamanın gururunu yaşasa da…
Herkesin bir yerleri eksiktir…
Gülgün Karaoğlu
Ekim,27/07
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.