yaşanmış bir hayat öyküsü
Merhaba dostlar
benim yanlızlığımı benden başka kimse anlamaz yada ben kimseye anlatamıyorum herhalde.
yaşım 30 .Bu yaşa kadar türlü türlü sıkıntı çektim hayatın her türlü acısını vede çilesini tattım.
Bunun yanında mutlu geçen yıllarım olmadımı tabi ki oldu. şansmıdır talihsizlikmidir, bilemiyorum..açık bir kısmete bir türlü ulşamıyordum.
Ben duygularıyla yaşayan, hayatın her ananı mutlu geçirmeyi seven mutsuz anlarımda bile
polyannacılık oynayıp mutluluğu yakalamaya çalışan bir insanım.
fakat bir yere kadar buda canım, Birikenleri patlatmaya başladımmı..............
Kendi kendimi tanımaz hale düşüyorum buda benim zayıf noktam.Hayat bize tuhaf roller veriyor yarın,hatta saniyeler sonra nasıl bir role bürüneceğiz acaba? hep sinsice fikirler yatar arka beyninde insanın .kadere nasıl bir çelme takarda yön değiştirebilirim diye fikirler yürütür hep kendince,.......İşte bende kendimce böye fikrin kurbanı oldum.
Yaş geçmiş kemale ermiş ,bir an önce EVLEN mutluluğu bulursun dediler.Türlü türlü acılı sevdaları başından geçirmiş biri olarak bu gaflete nasıl düştüm bilemiyorum.Bir kaçıştı belkide ama neden vede kimden (kendimdem).
Her şey! hayatım değişir diye düşündüm bir an.hani derlerya nikahta keramet vardır kendi kendimi kandırmışım meğer.Kaderimdir dedim yine boyun eğdim yani polyannacılık oynadım yine kendi kendime.
Hayat tamamen bir üçgen arasına sıkıştı bu kez,BEN .EŞİM. ve KADERİM.
Oysa ne hayallerim vardı.Hani birazda duygusalımya hani olaylara hep iyi yanı ile bakıyorumya .....Bir gün sevdiğime kavuşurda onunla mutlu bir izdivaç yaparsam eğer
Bir türk filmi gibi hep elele ,gözgöze beyaz papatyalar arasında sonsuz gök yüzü semalarına dalıp gidecektik o sonsuz aleme .Gecenin mehtabını sessizce gömecektik içimize kaybolacaktık o sessiz ve karanlığın içinde.
Takılıp bir yıldızın kuyruğuna,hiç bir sıkıntının ulaşamadığı,hiç bir kirlenmişliğin bulunmadığı tertemiz bir dünyanın ve duyguların yaşandığı sonsuzluğa dalacaktık beraberce.
Bir anda oldu her şey..Evet evlendik işte birbirine saygı vede sevgi duyan iki insan ama aşık olmayan iki insan.
Ev, iş ,çocuk... her biri bir birine karıştı. Ne olduğunu anlamadan .
Pişmanmıyım asla ’birilerini kırmak üzmek onları incitmek asla ve asla bana göre değil Baştada dediğim gibi tüm mutsuzluğumu kalbime gömer mutluluk rolünü oynamaya devam ederim.
Evet! birbirimizi seviyoruz .Saygımız sonsuz fakat insan aşık olmayınca nedense geçmişte yaşadığı vede ileride gerçekleştirmek istediği hayalleri bir yerlere gizliyor farkında olmadan , Belkide farkında olarak .Belkide sayfaların en başında yer alıyor tertemiz bir sayfa olarak.
Hep birini mutlu edeceğime inanmıştım
Hep onun üzerine kurmuştum bütün hayalleremi
Ona saklamıştım tüm benliğimi.
Nasıl olurda bir başkasının çamasına izin verebilirdim tüm geçmişimi.
Senden başka kimseler sığmaz dedim bu kalbime ama olmadı .....
Hep bir hayalin peşinden koşmuşum bunca zaman
Sevdiğini alamazsa insan, hali duman olur o an
O toz pembe hayallerimde yaşattığım insan,
O bir anda çıktı hayatımdan
Yıkıldı bütün dünyam..
Kendimi buldum viranelerde kuytu bir köşelerde.
Darma dağan olmuş hayatım atılmış şişelerde
İlk ve sondun benim için öylede olacaksın.
Kalbimde bir sen varsın vede sen kalacaksın...........................................
Örümün yavaş yavaş solduğunu hissediyorum her nekadar mutsuzluğumu gizleye çalışsamda ne kadar polyannacılık oynasamda artık bitiyorum bunun farkındayım.yinede buna şükür Yaradana şükürler olsun ki bana mutsuzluğu yaşatacak bir günü bile olmadı her ne kadar ikimizde bir kaçış evliliği yaptıysakta bana bütün güzellikleri yaşattı. asla ve asla şikayet edemem.
Kaybolmasın umutlarınız sönmesin hiç ışığınız
Bitmesin hiç sevginiz yok olmasın saygınız
Sulmasın hiç gülleriniz dökülmesin yaprakları
Susmasın bülbülün sesi küsmesin gülün rengine
Çağlayanlar gibi coşsun gönül pınarlarınız
Baharıbir başka kışı bir başka yaşasın ruhunuz
Ne hasret düşsün gözlerinize ne özlem çöksün yüreğinize
Yağmurun toprağa verdiği bereket gibi bereket düşsün ömrünüze............