DÜNYA NIN EN BÜYÜK GÜCÜNE SAHİP OLMANIZ DİLEĞİYLE…
2010 Dünya ve ülkemizde nasıl geçirdiğimize bir baktığımda işin açıkçası içim karardı.
DÜNYA DA,
PAKİSTAN’DA SEL FELAKETİ
ŞİLİLİ MADENCİLER
KAMBOÇYA’DA SU İZDİHAMI
HAİTİ DEPREMİ.
İSVEÇ MECLİSİ ERMENİ İDDİALARINI KABUL ETTİ
ÇİN’DE DEPREM
WİKİLEAKS DEPREMİ
TÜRKİYE DE,
TAKSİM 1 MAYIS’A AÇILDI
ELAZIĞ’DA DEPREM
ERZİNCAN’DA ERGENEKON OPERASYONU.
TEKEL İŞÇİLERİ EYLEMİ
BALYOZ DARBE PLANI
MAVİ MARMARA KATLİAMI
………
2010 da onca olayın ardından beni en çok etkileyen halen daha hafızamdan silinmeyen,
ŞİLİLİ MADENCİLER,Copiapó’daki altın ve kömür madenin 5 Ağustos günü yaşanan göçük, 33 madenciyi yeraltında mahsur bıraktı. Madenciler 69 gün sonra kurtarıldı. Kurtulma sahneleri ve göçük altıda kalan insanları için dışarıda verilen muhteşem caba…
Bizim ülkemizde ise göçük altında kalan insanlarımızın kaderlerine terk edilmesi ise beni insanlık ve vicdan olarak sorguladı…
Bizim ülkemizde ne kadar tesadüfen yaşadığımızı bu olay ispatladı…
2010 da Dünya büyük sınava girdi. Bunun adı vicdan ve sabır sınavı…
Olayların ardı arkası kesilmiyor.
Dünyamız bir kaos içinde debelenip duruyor.Güzel olaylar olmadı mı tabii ki oldu bu yoğun acı gündemin içinde kaybolup gitti…
Anlaşılan şu ki Dünya da en büyük güç SAĞLIK. Sağlığınızın ne kadar büyük bir güç olduğunun farkında iseniz hayatın her alanında istediklerinize sahip olma olasılınızda vardır.
Yaşamla mücadelenizde eşit durumda olmanız için
Sağlıklı da olsanız ,sağlığınızda bir problem olsa en büyük gücün SAĞLIK olduğunun farkında olmalısınız.
Rahmetli VEHBİ KOÇ’un dediği gibi
“Evin varsa bir sıfır koymalısın varlıklar hanene,
İşin varsa bir sıfır daha koymalısın,
İş seninse üç sıfır daha koymalısın,
İşin iyi gidiyorsa üç sıfır daha, Araban varsa bir sıfır,
Yazlığın varsa bir sıfır daha, Daha sıralanabilir sıfırlar hanesi...
Ancak, Sağlığın varsa bir koyarsın başına, o zaman bütün sıfırlar anlamlı bir değere ulaşır.
Yoksa sonuç sıfırdır, hiç uğraşmayasın boş yere..."
Dünyanın temelini sağlıklı insan,sağlıklı doğa, sağlıklı toplum,sağlıklı ülke oluşturur.
2011 de sahip olduklarınızın anlam kazanması için en büyük güç olan SAĞLIKLI nice seneler geçirmeniz dileğiyle…
Dilek AKINCILAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.