- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FARKIN ,FARKINDA OLMAK ACI VERİYOR BANA..
01.01.2011 CUMARTESİ SABAHI ÇOK FAZLA UYUMADAN KALKIP DÜKKANA GELDİK ,ARKADAŞIM ŞERİFE İLE..!!!!KAHVALTI YAPTIKTAN SONRA ,DÜKKANA GELEN MÜŞTERİMİZ ORTA YAŞLI BAYAN VE YANINDA ERGENLİK ÇAĞINDA OĞLU İLE PANTOLON TADİLATI İÇİN İÇERİ GİRDİKLERİNDE,ÖYLE BİR SES TONUYLA KONUŞTU Kİ,AĞZINDAN ÇIKAN SÖZLER BENİ VE ARKADAŞIMI OLDUKÇA GÜLDÜRDÜ....TERZİ USTAMIZA AYNEN ŞÖYLE DEDİ ’’ŞU İÇERİ DE OTURANLAR ’’ ( BENİMLE ARKADAŞIM ŞERİFE İÇİN )İŞÇİLERİN Mİ? DERKEN KOPTUK ZATEN...GÜLMEKTEN KIRILDIK.. USTA ,ONLAR PATRONLA ARKADAŞI DEMEZ Mİ ?? O ANDA KADININ YÜZÜNÜ GÖRMEK LAZIMDI!!!!
KOMİK OLAN NEYDİ BİLİYOR MUSUNUZ ?? ASLINDA ACI OLAN DEMEK LAZIM...HAYATI O KADAR KOLAY ALGILIYOR VE BASİTE ALARAK YAŞIYORLAR Kİ,,BANA ŞUNLARI HİSSETTİRDİ KADININ KONUŞMALARI !!!! HAYATIN İÇİNDE YAŞANILAN OLAYLARI CİDDİYE ALMADAN ,DAHA DOĞRUSU HAYATI CİDDİYE ALMADAN YAŞAMAK DEMEK Kİ,MUTLU EDİYOR İNSANLARI...KENDİ KENDİME İMRENDİM KADINA,FARKINDALIKLAR MUTSUZLUĞA NEDEN OLUYORSA,FARKINDA OLMANIN ANLAMI YOK BENİM İÇİN..!!! AYRINTILARA GİRMEDEN SUYUN ÜSTÜNDEKİNİ GÖRMEK ,ADINA NE DERSEN DE ( HALK TABİRİYLE ’’KABADAN GİTMEK,İNCELEMEMEK VEYA YÜZEYSEL YAŞAMAK ,GÜNLÜK TELAŞLAR İÇİNDE KAYBOLUP GİTMEK ) BELKİ DE BİR ÇOK İNSAN BU ŞEKİLDE MUTLU VE HUZURLU OLUYORLAR...TOPLUMDAKİ,HUZURSUZLUĞUN NEDENİ DE ,FARKINDALIKLARIN ARTMASI OLABİLİR...YENİ DÜNYA DÜZENİNDE ,MUTSUZLUKTA GETİRSE OT GİBİ YAŞAMAK YAŞAMAK DEĞİL...FAARKINDALIKLARIN ÇOĞALMASI,TOPLUMLARIN BİLİNÇLENMESİNİ GETİRİYORSA BU ,İLERLEMENİN SANCILI OLACAĞI ANLAMINA GELİYOR..FARKINDALIKLAR ACI VERSE DE APTALLIĞA TAHAMMÜLÜM YOK İNANIN....BÜYÜKLER ARASINDA ŞÖYLE KONUŞULURDU ÇOCUKLUĞUMDA ;AKLININ HER ŞEYE FAZLA ERMESİ ,İNCE ELEYİP SIK DOKUMAK , İYİ DEĞİL...ÜZER İNSANI...AKLI FAZLA BİR ŞEYE ÇALIŞMAYAN KADINLAR ,EKMEĞİN KABA BAŞINI YERLER...YANİ,APTAL ,SORGULAMAYAN KADINLAR ÜZÜLMEZLER,KADERİNE RAZI OLURLAR..ERKEKLER DE BU TİP KADINLARLA EVLENMEYİ TERCİH EDERLER..ÇÜNKÜ;SORGULAYAN KADIN HOŞLARINA GİTMEZ...EVİN DIŞINDA DA KAÇAMAK HAYATLARI YAŞAYAMAZLAR O ZAMAN....HER ŞEYE EVET DİYEN ,NE GETİRİRSE YİYEN KADINLARDIR BUNLAR..BUNLARIN ERKEK CİNSİNE İSE İÇ ANADOLUDA SALAK,APTAL MUAMELESİ YAPARLAR....AYAKLARI YERE BASAN ,ERKEKLE YANYANA YÜRÜYEN ,HAKLARINISAVUNAN ,KENDİ FİKİRLERİ VE KARARLARI OLAN ,GEREKTİĞİNDE İNSİYATİFİNİ KOYAN KADINLARI ANCAK KENDİNE ÖZGÜVENİ OLAN ERKEKLER TAŞIYABİLİRLER...AMA GENELDE TOPLUMUN YAPISINA BAKIYORUM DA ;KARIKOCALAR ARASINDA ZIT KİŞİLİKLER VAR..İKİLİ İLİŞKİLERDE BİRİ MUTLAKA DİĞERİNE TABİİ OLUYOR..ÖYLE GEÇİM YOLUNU BULMUŞLAR...FARKINDA OLAN AKILLI İNSAN BAZEN KADIN ,BAZEN ERKEK OLUYOR..BİRİNDEN BİRİ DİĞERİNE TABİİ OLMAZSA ,OLAY ÇIKIYOR..KARIKOCA İKİSİDE ,FARKIN FARKINA VARACAK KADAR DONANIMLI İNSANLAR İSE ÇATIŞMALAR BAŞLIYOR..HERKES HAKLARINI SAVUNMAYA KALKINCA OLAYLAR BÜYÜYOR,BOŞANMALAR ARTIYOR..NE KADIN EGEMENLİĞİ KAPTIRMAK İSTİYOR ,NE DE ERKEK !!!!BU DENGEYİ İYİ KURAN AİLELER İSE MÜKEMMEL BİRLİKTELİKLE YAŞIYORLAR...EVLATLARINA DA İYİ ÖRNEK OLARAK,BİLİNÇLİ NESİLLER YETİŞMESİNE KATKIDA BULUNUYORLAR....
HER ŞEY BİR YANA,TOPLUMLAR FARKINDALIKLARI FARKEDEN NESİLLER SAYESİNDE ÇAĞDAŞ UYGARLIK SEVİYESİNE ULAŞACAKLARDIR.....BİR EĞİTİMCİ OLARAK,25 YIL HER ŞEYİN FARKINDA OLAN ÖĞRENCİLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞTIM..MUTLUYUM...İÇİM RAHAT ..!!!ÜMİTLİYİM GENÇLERDEN....ZAMANI GELİNCE İYİNİN VE KÖTÜNÜN FARKINDA OLARAK KARARLARINI VERECEKLERDİR,BUNA İNANIYORUM....NERDEN NEREYE GELDİK...HAYDİ,ANNE BABALAR VE ÖĞRETMENLER,FARKINDALIKLARI KEŞFEDECEK NESİLLER YETİŞTİRMEYE !!!!1
SEVGİYLE KALIN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.