- 1888 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
BENDE SAKLI KALSIN
Muhasebeci değilim ki bilançosunu yapayım. Gelirler ve geldikleri gibi de sessiz sedasız giderler. Kendimi bildim bileli bu hep böyle oldu.. Vereceğim bir can, alacağım bir nefes. Gerisi açık hesap! Ne zaman kapanır onu da Allah bilir. Faturasını bir tek ben öderim.
Kadife gibi yumuşacık bir kumaşı üzerimde görmeyeli o kadar zaman oldu ki.. Elimi cebime sokmadan yeni diye alabildiğim tek bir şey var. Onu da senede bir gün elde edebiliyorum. Gerçi benden başka herkes alıyor ama olsun! Kimse fark etmese de zenginler kervanına sessiz sedasız ben de katılıyorum.
Geçmişi geleceğe bağlayan 31 Aralık Köprüsü’nden elimi kolumu sallaya sallaya geçeceğim yine.. Yanıma bir tek çocukluğum ve gençliğimi alacağım. Gönül, bir de sevdam olsa diyor ama benim gibi çulsuzu kim ne etsin?
Çarşı pazar; bu aralar oradan oraya koşturan insanlarla dolup taşıyor. Gözlerim süslü vitrinlere kayıyor kaymasına ama cepte metelik olmadığı gerçeğini aklıma getirince kafam önüme düşüveriyor.
Zaman; akrep ve yelkovan kılığındaki güçlü silahları ile üzerime üzerime yürüyor. Bazen nasıl da canımı yakıyor. Saçlarımın arasına tel tel beyazlar atıyor, dişlerimi sallıyor, kemiklerimi sızım sızım sızlatıyor. Bedenime zırh olarak giydiğim derim bile gün gün ölüyorken gözlerimdeki sönmeyen ışıkla hayata meydan okuyorum.
Sana bir sır vereyim mi? Sığındığım tek bir yer var. O da hayallerim ile umutlarımı sığdırmaya çabaladığım A-4 boyutu kağıtlarım ve duygularımı sarıp sarmalayan, onlara ana baba gibi sahip çıkan kurşun kalemim!
Efkarlandım yine Yeni Yıl! Sanadır bu seslenişim! Sakın beni merak etme herkes girsin ben biraz arkadan geleceğim. Geçmişim ve özlemlerime dair yazacağım birkaç satır var. “Gözlerin neden kızarmış?” diye sorma sakın! Bırak o da bende saklı kalsın!
Aysel AKSÜMER
(Yazıma konu ettiğim kahraman kurgudur)
YORUMLAR
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Yeni umutlar var derler yeni yilda
bu yilda eskinin yeni yili degil miydi?
Hayirli olur insallah diyor sahip ciktigin kagidin-kalemin ve hayallerin ile herseye ragmen yine de mutlu bir yeni yil diliyorum.
Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Sevgilerimi sunuyorum. İyi seneler...
Hani sevinin diyorlardı ya, değilmiş onu anladım. Yılbaşı banada nedense hep hüzün verir...
Güzeldi...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Aysel AKSÜMER
Yeni senenin sağlık, mutlulk ve başarı dolu geçmesini dilerim.
Saygılarımla...
yılbaşı mı hiç umrumda değil ,ait miyiz ,değiliz o halde sarılalım kendi hayallerimize boşver vitrinler akıp gitsin ,nasıl olsa dünyanın düzeni değişmeyecek sokaklarda aç insanlar yatarken tıka basan tıkınan insanlar da benden değil
kimin umurunda
Aysel AKSÜMER
Teşekkürler canım anlamlı yorumun için. Sevgilerimle....
Yeni bir yıla gireceğiz, milletimize hayırlı yıllar olsun ,inşaallah.
Arkadaşlarımın yorumlarına katılıyorum, bir müslüman olarak yeni bir yıla erişmenin mutluluğu olmalı bizimki.
Hristiyanlar nasıl ki bizim dini bayramlarımızı kutlamıyor, bize de noeli kutlamak yakışmıyor.
Yazın duygu yüklü, her zaman olduğu gibi düşündürdü, sevgiler canım benim, sağlıklı hayırlı, huzurlu bir yeni sene dilerim size ve tüm ailenize.
Aysel AKSÜMER
2011 yılı güzelliklere vesile olsun. Aileniz ve sevdiklerinizle nice seneler görmeniz dileğiyle sevgilerimi sunuyorum.
yapma Aysel cim yaaaaaaaaa
sanki ben yazdım bu güzel paylaşımı..
içim bir garip oldu..
gözlerimde....
kalemin daim olsun arkadaşım.
boş ver biz yine umudumuzu cebimize koyup girelim yeni yıla arkadanda olsa..
sevgi ile selam olsun.
Aysel AKSÜMER
Sevgilerimle canım.. Yeni yılın sağlık, mutluluk ve başarı dolu geçmesi dileğimle.. Herşey gönlünce olsun..
Aysel AKSÜMER
Güzel düşünceleriniz ve sözleriniz beni çok mutlu etti. Size de aileniz ve sevdiklerinizle sağlık, mutluluk ve başarı dolu nice yıllar temenni ederim.
Selam ve saygılarımla...
Yeni yıl. Evet, keşke kendi örf ve adetlerimile kutlamayı öğrensek. Alış veriş , içki, kumar ve eğlence çılgınlığı değil de yeni sevgiler, dostluklar sunabilsek birbirimize ve tüm insanlığa.
Aysel AKSÜMER
Yeni yılın sağlık ve mutluluk dolu geçmesini diliyorum. Tabi aileniz ve sevdiklerinizle beraber..
Saygı ve selamlarımla..
Şimdiden yeni yılınızı kutlar,yazım hayatınızda başarılar dilerim...
Selamlar.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Bence de kalsın çünkü bazen yazacaklarımız değil düşündüklerimiz bile acıtabiliyor canımızı geçmişe dfair. Yeni yıl umuttur. Yeni yılın ktlu ve mutlu olsun. Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
sen yeterki hayal et birgün mutlaka gerçekleşir demişlerdi çocukluğumuzda
çok şeyler biriktirdiğimiz hayal dağarcığımıza bakıyoruz şimdi de
o kadar kolay değilmiş
şimdiki hayallerimiz bir daha gerçekçi
aslında hayal değilde bir mecburiyet...
yeşermektir hayal kurmak
biraz umut biraz deli doluluktur
talih kuşu hiç uğramasada hayallerimizin dayanılmaz hafifliği bizi mutlu etmeye kafi...
herşey söylenmez değildi
üstü bende kalsın...
güzel yazıydı dostum
sevgilker saygılar
Aysel AKSÜMER
Maddi zenginlikten çok, manevi zenginlik daha önemli sanıyorum.
Allah gönlünüze göre versin.
Yeni yılınızı kutlar, sağlık ve mutluluklar diler,
Selam ve saygılarımı sunarım.
Aysel AKSÜMER
Bir "vatandaş Osman" deyişi yazındaki monolog. Ah bu yeni yıl çılgınlığı. En müslüman geçinenin bile evinde çanlarla süslü çamlar. Eskiden Noel Babalı simli parıl parıl tebrik kartlrı gönderirdi bilinçsizce eşe dosta. Ne aymazlık ne cahillik.
Facebookta bir yazı okudum geçenlerde: Yedi Amerikalı bir danaya ortak olup kurbana girmedikçe Noeli kullanmayacağım diye...Ne güzel demiş adam.
Her yeni yılda "krismus" ayağına yatıp ne güzel de hortumluyorlar ceplerimizi.
Ah bizim de bir Nail Babamız olaydı, acep hristiyanlar da böyle çılgınca benim sermiydiler onu...Ceplerindeki son kuruşu da onu kutlama uğruna harcar, gelecek de bize bir şeyler getirecek diye balkonlarına çorap takar mıydılar acep.
Akıllı olamk gerek. Ve de bilinçli...İşte böyle böyle çocuklarımızın zihinlerini çeliyorlar. Nasıl da empoze ettiler bize kültürlerini. Silahla yapamadıklarını, kültürel yollarla yapıyorlar. Bir vakit çocuklarımıza "Allah baba" dedirtmemiz de bunun bir göstergesi değil mi? Oysa "O doğmamış, doğurulmamıştır" diyor Yaratan kendisi için. Oysa Hristiyanlar O'na "baba" diyorlar. Of çok uzun mesele...Kutlamayalım yılbaşını...Varsa paramız iki fakir fukara sevindirelim. Olmadı, çocuğumuza bir kitap alalım, okusun o gece. Okusun ki, birgün bizi bu sinsi sömürüden kurtarsın....
Ve...Yazındaki gibi garipler türemesin memleket sokaklarında...
Kutluyorum seni.
Sevgilerimle.
Aysel AKSÜMER
Hayatımızı acı tatlı
hüzünlü, mutlu bir şekilde geçirmeye çalışıyoruz
kimi insanlar yokluk
kimileri bolluk içindedir
ama bu Tanrının insanlara verdiği bir kısmet sanırım ve akıl
sağlık en önemlisi hayatta ve huzur
hastalık..
yaşamı durduran en acı veren kısmı
kimi insanlar sağlıkl bir şekilde yaşamlarını sürdürürken diğerleri maalesef hastalıkla boğuşurlar
ama sanırım en önemlisi yeni yıla sağlıkla ve huzurla girebilmek..
yazıyı ilgiyle okudum kutluyorum
sevgiler...
Aysel AKSÜMER
Her acı zamanında her tad tavında yaşanmalıdır.
Bu hepimizde olan bir hal.
Her insanda olabiliyor, oluyor.
Bazı insan güya önemsemezmiş gibi tavırlar takınsa da,hepimiz inanız,alınıyoruz, inciniyoruz.
Herkes yaş ilerledikçe deforme oluyor.
Herkesin bedeninde arızalar, dökülmeler oluyor.
Sadece ruhlarımız dinç olsun, sağlıklı olsun da.
Geriye kalan zaten toprak olmayacak mı?
Biz yeniden dirilişte ve sonsuzluk aleminde saadeti ve aşkı aramalıyız.
Bir kullanımlık tüp macunlar gibi hayat.
Sağlık olsun.
Hayır olsun.
Yeni yılınız kutlu olsun.