ZİYARET-İ ACİLİYE
- Hoş geldiniz.
- Pardon sayfada mıydınız ? Hoş bulduk demeye zamanım yok.
- Okumayacak mıydınız ?
- Neyi ?
- Şiirimi
- Yo,yoo
- İmla, mimla, yorum, morum, fikir, mikir serdetmeyecek misiniz ?
- Yo, yoo vaktim yok.
- Hayrola ne bu telaş, niye gelmiştiniz ?
- Yüreğinize sağlık diyip, davetiye bırakacaktım.
- Hıııı… Düğün, nişan, sünnet yoksa açılış falan mı?
- Yo yoo yeni şiir yazdım gel oku davetiyesi, daha üç yüz kırk dokuz kapı var dolaşacak.
- Oluuuur, puan ister miydiniz ?
- Evet, lütfen beş olsun.
- Uğurlar olsun, kolay gelsin, irdelemeye de bekleriz.
- Yo yoo alınganlık yapıyorlar müşteri kayboluyor, siz irdeleyin.
- Hıııı !!!
YORUMLAR
vega4
:)
sayfama gelmedin diye küsenler mi sitem edenler mi, yorum kısmına yeni bir şiir astım gelip beğenir misiniz yazanlar mı, daha ben düzenlemeden şiirimi yazımı iki saniyede nasıl oluyosa okuyup favoriye alanlar mı, kel alaka yorumlar yazanlar mı neler neler...
takip ettiğim her şiirini mutlaka okumak istediğim iki elimin on parmağını geçmeyen şair dostlar var... ve bunların yarısı benim sayfamın yolunu bilmezler... ama al gülüm ver gülüm zihniyetini sevmem... onlar gelmiyor diye onları okumaktan vazgeçmem...
bunun dışında deftere girince ben bildirilerimi sıfırlıyorum...
ana sayfadan son eklenen şiirden bi önceki bi önceki diye o gün deftere ne kadar vakit ayırdıysam vaktim elverdiğince okumaya çalışıyorum... böylece daha önce okuma şansım olmamış çok değerli kalemlerin şiirlerini okuma fırsatı yakalıyorum...
bi de şu yorum konusu var... bazı arkadaşlar yorum yazmıyoruz diye serzenişte bulunuyorlar...
ben bazen yazamıyorum doğru, sadece favorime alıyorum şiiri okuyup... tutukluk oluyor bazen insan okuduğuna bi çift kelam yazamıyor ya da ne biliyim o günkü ruh halimle alakalı da olabiliyor bu, suskunluğum üzerimdedir, üzülmüşümdür ya da öfkeliyimdir konuşasım yoksa yazasım da gelmiyor... ama favoriye almışsam kesin okumuşumdur... favori listeme okumadığım bi şiiri almam asla...
iç dökme sayfası olmuş burası
doluymuşum döküverdim içimi...
tamamı diyaloglardan oluşan hımm hımmm dedirten hoş bir pasaj :)
saygımla...
vega4
Ancak burada bir başka şık da dostluk meselesi.
Ben Edebiyat Defterine fazlaca zaman ayıramıyorum.
Bu nedenle yazan her arkadaşı okuyamıyorum. Belirli bir grup içinde kalıyorum. Bu arkadaşlarımın şiirlerine mutlak gitmeyi arzuladığım gibi onlarında iadey-i ziyaretlerini bekliyorum.
Edebiyat adına siz haklısınız, görüşlerinize katılıyorum.
teşekkür ediyor saygılar sunuyorum.
al benden de o kadar
gerçekten çok müşteri kaçırıyorum
ama ben karar verdim
beni okumayanı ı ıhh
ancak okuyan her fırsatta
bana ayıracak zamanı yoksa
hele kopyala yapıştır yorum ve yoruma cevap verenlere ifrit olurum
harikaydı
güzeldi
güzel bir şiir okudum kaleminizden (ne demek ise)
isim zikretmeye gerek yok
okumadığı her hal_ü kârda belli
bakıyorum
acaba adam olur mu diye sanırım
yüzlerce yorum alıyor şiirleri
aslında şiirleri güzel
ama bu samimiyetsizlikleri ve ciddiyetsizlikleri bitiriyor kendilerini
"okunmuyor ise
yazsan ne yazmasn ne"
bir de kendilerini nimet sananlar var
bunlar
"oldum" diye etrafa küçümseyerek bakarlar
aslında küçük de olsa
hata da olsa
hâlâ kendini yolun başında görüp
hataları da olabileceğini kabul etmek
erdemliliktir..
ya kendini yok yere savunma krizine sokanlara ne demeli
canları sağ olsun
benim okumadığım eser, şairi
bilmem tanımam, yüce bir değer de vermem
ama alaka ciddiyetindeki kişilerin görüşlerini, eserlerini hasretle beklerim
gece yarısında geldiğim çok olmuştur
bazılarını onur duyarak yadederim
GLENAY
CAN HÜSEYİN
MUCİT MACİT
VEGA
VE NİCE ESKİ DOSTLAR
vega4
Ben " yüreğine sağlık diyen arkadaşların büyük kısmına " okuduysan anladığını yaz. İyi / kötü. Okumadıysan yalandan yüreğine sağlıkçılık yapma diye bildirip, devam edenleri engelli listeme aldım. Bana gelemiyorlar şimdi. Bir iki kişi kaldı sbrediyorum.
Yahu birbirimize yardımcı olalım aklımızın kestiği kadar. Ne var bunda.
Bu yazı benim tek yazım ve halen arkasındayım.
İlginize katılımınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım.
İbrahim Çelikli.
canları sağ olsun..
zamanında abi üzerimizde emeğin çok diyenlere ayırdığım zamanın semeresi
onların daha güzel noktalarda oluşlarıdır
varsınlar şimdilerde aynı havayı solumamış olalım
varsın kusur bizde kalsın..
şükür.
al benden de o kadar
gerçekten çok müşteri kaçırıyorum
ama ben karar verdim
beni okumayanı ı ıhh
ancak okuyan her fırsatta
bana ayıracak zamanı yoksa
hele kopyala yapıştır yorum ve yoruma cevap verenlere ifrit olurum
harikaydı
güzeldi
güzel bir şiir okudum kaleminizden (ne demek ise)
isim zikretmeye gerek yok
okumadığı her hal_ü kârda belli
bakıyorum
acaba adam olur mu diye sanırım
yüzlerce yorum alıyor şiirleri
aslında şiirleri güzel
ama bu samimiyetsizlikleri ve ciddiyetsizlikleri bitiriyor kendilerini
"okunmuyor ise
yazsan ne yazmasn ne"
bir de kendilerini nimet sananlar var
bunlar
"oldum" diye etrafa küçümseyerek bakarlar
aslında küçük de olsa
hata da olsa
hâlâ kendini yolun başında görüp
hataları da olabileceğini kabul etmek
erdemliliktir..
ya kendini yok yere savunma krizine sokanlara ne demeli
canları sağ olsun
benim okumadığım eser, şairi
bilmem tanımam, yüce bir değer de vermem
ama alaka ciddiyetindeki kişilerin görüşlerini, eserlerini hasretle beklerim
gece yarısında geldiğim çok olmuştur
bazılarını onur duyarak yadederim
GLENAY
CAN HÜSEYİN
MUCİT MACİT
VEGA
Yazıdan sonra yorumlara da göz attım bu konuda diğer arkadaşların ne düşündüğünü de merak ederek.
Kısa ama yorum yazmak sorununa eğilen bir yazı.
Amaç öncelikle şiir okumak olmalı.
Yani, senin şiirini sindirerek okumayan biri iki satır yorum yazsa ne olacak.
tebrikler,
bu yazının içeriğinde bir iki yazı daha okumuştum Edebiyat defterinde.
selâm ve saygılarımla..
vega4
Bunlardan bir tane şiir tam aklımda değil 8 ya da 10 kıtaydı ve anlamaya çalışmadan dümdüz okuduğumda üç buçuk dakika sürüyordu okuması.
Şiiri astım; adamın gelmesi okuması ve yorumunu yazması 59 saniye de tamamlandı.
Bu adamın yaptığı saygısızlık ve davetiyecilikten başka nasıl yorumlanabilir.
Anlamıyorsan, beğenmediysen açıkça yaz git. Ya da hiç bir şey demeden yalandan " favori " şiir statüsü vermeden çek git.
Efendim ben bu kategoride gördüğüm arkadaşları yasaklı listeme alıyorum.
İlginize teşekkür eder saygılar sunarım.
glenay
Ben böyle yapmasam da bu kişilerin sayfalarına gitmiyorum.
O zaman onlar da benim şiirlerime gelmiyor.
İyi akşamlar,
saygılarımla..
Ah üstadım birde mesajla şiirlerini gönderip burnumuza burnumuza sokanlar yok mu... Özel mesajıma şiirini yollama hakkını nasıl görüyor insanlar bunuda anlayabilmiş değilim... Al gülüm ver gülüm en sinirlendiğim nokta elbette önem verdiğiniz fikrine değer verdiğiniz okurların yorumunu bekliyorsunuz size yazdıkları yol oluyor mutlu oluyorsunuz ama tanıdık tanımadık herkese bunu yapabilmek cesaret ve cürett ister diye düşünüyorum ve bana da çok yanlış geliyor zaten günde yazılan şiirler liste olarak yayınlanıyor allaha şükürki hepimizin okuma yazması var gönül elbette tüm şiirleri okumak ister ama buna ne zaman yetiyor o yüzden öncelikle favorilerinizi okuyorsunuz kalemini bildiğiniz tarzını benimsediğiniz şiirleri sonra vakit bulursanız zaten diğerlerinide okuyorsunuz en azından bu benim için böyle bu sitede öyle şairler var ki şiir assında okuyayım dediğim dört gözle şiirlerini beklediğim onun bana ne dediği önemli değilki ben şiiri kendim için okuyorum... uzattım yine üstadım... burada pembe var mavi yokmuş ben illaki de mavi diyorum:))))) bak birde benim gibiler var:)))))) sevgim saygım her daim... ÜSTADIM YAZININ TARİHİNE BİR BAKTIMDA AMA NEYSE İKİ YILDIR PEK BİRŞEY DEĞİŞMEMİŞ:))) ÜLKEDE ÇOK ŞEY DEĞİŞSEDE...
sunduzyaşar tarafından 1/29/2014 11:35:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
vega4
Şimdinin baş postacısı da " zkr... " diye biri... Hızır servis halt etmiş, hangi kapıyı çalsan " hünkarım beğenmiş " az evvel çıkmış. Ya ne ara okudun , okudun da ne anladın, anladığını anlat biz de anlıyalım... :)
Aldım yasaklı listeme...
Bildiniz değil mi ? Sadece logosu güzel, hatta logosu kutsal biri...
Efendim sitemizde hal budur ancaaak, baktığım bazı sitelerle mukayese bile etmem, sitemizi seviyorum.
İlginize ve katılımınıza teşekkür eder saygılar sunarım.
Ben de bu yaziyi siirlerde aramaya calismistim, kacirmisim demek ki bu yaziyi.
Imla mimla, fikir, mikir derken aklima da geldi.
Acaba ne kadar kafa yoruyoruz siirdeki tum butunluge. Kendim bile bazen eksik kaliyorum. Ogrendikce bir cok seyi az bildigimi dusunmeden edemiyorum.
Siirlerde gorusmek uzere bu hakli serzenise , yaziya tebrik ediyorum.
Ben simdi gideyim 900 siir olmasa da aklimdaki bir kita siir beni bekliyor, yoksa ha uctu ucacak :)
Saygilar.
vega4
Yüzlerce kapıyı çalanların tabiki okumaları mümkün değil.
O zaman kopyala / yüreğine sağlık de git.
Bunun manası da seninki de şiir mi gel hele benimkini bir oku gözün şiir görsün!
Yapacak ta bir şey yok tabii :))
Saygılar sunuyorum efendim.
yazacaklarım abartı degil sayın hocam
yagcılıkta degil yalakalıgı hiç sevmem
benim gözümde velakin süper insansınız
vega4
vega4
vega4
Hiç bir şiire ve yazarına karşı olumsuz bir düşünceyle yaklaşmadım.Aklımın erdiği dilimin döndüğü ve yaşımın verdiği tecrübeyle yardımcı olmaya çalıştım/çalışıyorum.
Ziyaretiniz ve ŞIK yorumunuz için teşekkür eder saygılar sunarım.
İşte bütün problem burada yatıyor, gönül alma, aman kırılır şimdi bişeyler çiziktirmesem şiir altına. :)) Körlerle sağırlar birbirini ağırlar misali..Maskeler ve Pollyannalar...
Sabah akşam aşk şiirleri :)) Nedir bu?? ne??....bir mum'un yanışına, kedinin patilerine bir şiir yazsana... nerdeeeeee....
Kutlarım Vega4
Parmak iyi yere basmış.
HÜRMETLERİMLE.
vega4
Güzel defterimizin önemli bir gerçeği bu bence.
İlginize teşekkür eder sevgiler sunarım.
neneh.
Yerinde bir tespit bence. Sen bana yorum yaz, ne yazarsan yaz, ben de sana yorum yazayım...
Bu aralar ben de bu konu üzerinde yazmayı istiyordum. Yazınızı görünce iki satır fikrimi beyan edeyim dedim.
Sitemizde maalesef arkadaş çevresine göre yorum yazmak var. Eğer arkadaş çevreniz çoksa, her sayfaya yorum yazıyorsanız, siz de çok yorum alıyorsunuz gibime geliyor.
Bazen bakıyorum öyle güzel yazılar yazılıyor ki, güzel olmasına karşılık tek bir yorum yazılmıyor.
Anlatmak istediklerimi siz zaten bir kaç satırda çok güzel anlatmışsınız :)
Selam ve saygıyla...
vega4
Önemli olan bu yorumların,şiiri ve yazanı olumlu yönde etkilemesidir.
Ancak,sitede genel durum kimsenini üzülmemesi üzerine kurulu...
İlginize ve yorumunuza teşekkür eder saygılar sunarım.
vega4
Sitem, bir çoğumuzun ortak paydası bu aslında. Daha daha yinelemek gerek. Saygılarımla.
vega4
Yeni farkına vardım yazınızın...Güzel bir isyandı :))
Saygılar efendim...
vega4
Sayın Süleyman KARAMAN,
Bunca zamandır, sanıyorum ki ilk nesir yazınız.
Tebrik ediyor ve kutluyorum.
Yazınızda biraz değil, çokça sitem seziyorum.
Yazılarınızın devam etmesi umuduyla saygılarımı sunarım.